Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Ga ik ook binnenkort doen
Heb mini camper
Amber mee
Moet wel water in de buurt hebben
Zalig toch :biggrin2:
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

kiara schreef: Heb je nog nooit 1 gaatje gehad dan ?

Kwa elektrische tandenborstel heb je verschillende soorten, ik zweer al jaren bij de Braun. De mijne heeft 3 standen en als ik te hard druk stopt hij heel even.
Kwa tandpasta zweer ik bij de groene Elmer . En ik ben geen tandarts ( gelukkig)
Maar mijn tandarts zegt elke dag met tanden stokers doen, dat helpt kwa je tandvlees sterker te maken.
Ik heb de dunste van Jordan.
Nope, nog geen enkel gaatje. Mijn hele lichaam is brak, maar nog geen gaatje. [emoji16]

Oh Siberienne, dat zei mijn tandarts ook. Maar is dat niet slecht met die fluoride in due tandpasta?

Dat klinkt als een hele geslaagde vakantie zeg! Heerlijk. [emoji8]
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Ongelofelijk
Dan heb jij wel heel sterk gebit
Nog nooit gehoord
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Charlie Angel schreef: di 26 mei 2026, 02:47 Nope, nog geen enkel gaatje. Mijn hele lichaam is brak, maar nog geen gaatje. [emoji16]

Oh Siberienne, dat zei mijn tandarts ook. Maar is dat niet slecht met die fluoride in due tandpasta?

Dat klinkt als een hele geslaagde vakantie zeg! Heerlijk. [emoji8]
Dat is zo weinig en alleen af en toe, denk niet dat dat kwaad kan - volgens hem iig niet
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Siberienne schreef: Dat is zo weinig en alleen af en toe, denk niet dat dat kwaad kan - volgens hem iig niet
Dat is ook weer zo natuurlijk. Voor nu zorgt het veel rustiger poetsen al voor minder last. Maar dat is nog best lastig om aan te wennen. Ik gebruik nu nog die parodontax.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Geluksmomentje afgelopen weekend; Ties is met vlag en wimpel geslaagd voor de schottest :cool: Hij keek niet eens op van zijn gesnuffel toen de schoten vielen :D
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

pike schreef: di 02 jun 2026, 17:46 Geluksmomentje afgelopen weekend; Ties is met vlag en wimpel geslaagd voor de schottest :cool: Hij keek niet eens op van zijn gesnuffel toen de schoten vielen :D
Ties is stoer!
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Siberienne schreef: di 02 jun 2026, 17:52 Ties is stoer!
Nou zekers! Maar als ik met de fluesmetter pets vindt hij dat wel eng. Gekke hond!
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Wauw knap hoor :D
Mijne is er als de dood voor
Helaas daardoor moeten stoppen met de training
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

pike schreef: di 02 jun 2026, 17:46 Geluksmomentje afgelopen weekend; Ties is met vlag en wimpel geslaagd voor de schottest :cool: Hij keek niet eens op van zijn gesnuffel toen de schoten vielen :D
Knappe Ties!!! Goed gedaan van jullie :D

Mijn geluksmomentje was dat ik mijn kleinzoon weer zag gisteren. Mijn dochter heeft bijholteontsteking en daarom ging ik even helpen (boodschappen aanpakken beneden en naar boven sjouwen, even kleinzoon een hapje voeren zodat zij rustig kon stomen, hond uitlaten zodat ze in d'r pyama binnen kon blijven)
Alleen hebben we geen foto van het voermoment :biggrin2: maar het leek wel een jong vogeltje, elke keer die mond open voor het volgende hapje ;D (bijna 9 maanden is hij)
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Al een poos niet meer geweest hier. Wat een leuke gebeurtenissen!
Geweldig Kiara dat je dr. Pol en zijn vrouw hebt ontmoet en wat een leuke foto's :D .
En die foto's van de vakantie in Frankrijk zijn ook prachtig Siberienne. Wat is het daar mooi hè.
En dan die stoere Ties :biggrin2:
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

doranto schreef: do 04 jun 2026, 08:56 Al een poos niet meer geweest hier. Wat een leuke gebeurtenissen!
Geweldig Kiara dat je dr. Pol en zijn vrouw hebt ontmoet en wat een leuke foto's :D

EN DIE STAAT NOU TE PRONKEN IN EEN LIJST , OOK 1 BIJ MIJN MOEDER VAN 91

En die foto's van de vakantie in Frankrijk zijn ook prachtig Siberienne. Wat is het daar mooi hè.
En dan die stoere Ties :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

We hebben gezinsuitbreiding :biggrin2: Zes kuikentjes, drie van een week en drie van drie weken oud. Vier zijn Opal Legbar, twee Cream Legbar. We hebben nog nooit zulke jonge kuukies gehad dus ik vind het wel spannend allemaal. De drie oudste zijn al wel lekker actief aan het scharrelen en ik heb ze al zien drinken, maar de kleintjes (zitten gescheiden van de andere drie) zijn nog zwaar vermoeid van de reis en liggen onder de warmtelamp. Die drie hebben volgens mij nog niet gegeten of gedronken, dus misschien moet ik daar later nog even mee helpen.

We wilden eigenlijk weer ex-legkippers uit de fabriek halen, maar daar lijkt men gestopt te zijn met de verkoop van kippen. Vorig jaar verkochten ze er ook al geen. Jammer, want het was altijd zo fijn om te zien hoe die arme beestjes helemaal opbloeiden wanneer ze eindelijk een kippenleven mochten gaan leiden.

Zal straks even wat fotootjes maken, voordat iemand erom vraagt. :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Nog geen foto's??? Hahahahaha
Leuk zeg! Hoe oud zijn de kleinste?

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Het is allang straks, toch? Waar blijven die foto's? Nog even en die kuikens zijn al groot :P :???:

Plaats reactie