Heb mini camper
Amber mee
Moet wel water in de buurt hebben
Zalig toch
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nope, nog geen enkel gaatje. Mijn hele lichaam is brak, maar nog geen gaatje. [emoji16]kiara schreef: Heb je nog nooit 1 gaatje gehad dan ?
Kwa elektrische tandenborstel heb je verschillende soorten, ik zweer al jaren bij de Braun. De mijne heeft 3 standen en als ik te hard druk stopt hij heel even.
Kwa tandpasta zweer ik bij de groene Elmer . En ik ben geen tandarts ( gelukkig)
Maar mijn tandarts zegt elke dag met tanden stokers doen, dat helpt kwa je tandvlees sterker te maken.
Ik heb de dunste van Jordan.

Dat is zo weinig en alleen af en toe, denk niet dat dat kwaad kan - volgens hem iig nietCharlie Angel schreef: di 26 mei 2026, 02:47 Nope, nog geen enkel gaatje. Mijn hele lichaam is brak, maar nog geen gaatje. [emoji16]
Oh Siberienne, dat zei mijn tandarts ook. Maar is dat niet slecht met die fluoride in due tandpasta?
Dat klinkt als een hele geslaagde vakantie zeg! Heerlijk. [emoji8]
Dat is ook weer zo natuurlijk. Voor nu zorgt het veel rustiger poetsen al voor minder last. Maar dat is nog best lastig om aan te wennen. Ik gebruik nu nog die parodontax.Siberienne schreef: Dat is zo weinig en alleen af en toe, denk niet dat dat kwaad kan - volgens hem iig niet

Ties is stoer!pike schreef: di 02 jun 2026, 17:46 Geluksmomentje afgelopen weekend; Ties is met vlag en wimpel geslaagd voor de schottestHij keek niet eens op van zijn gesnuffel toen de schoten vielen
![]()
Nou zekers! Maar als ik met de fluesmetter pets vindt hij dat wel eng. Gekke hond!
Knappe Ties!!! Goed gedaan van julliepike schreef: di 02 jun 2026, 17:46 Geluksmomentje afgelopen weekend; Ties is met vlag en wimpel geslaagd voor de schottestHij keek niet eens op van zijn gesnuffel toen de schoten vielen
![]()
doranto schreef: do 04 jun 2026, 08:56 Al een poos niet meer geweest hier. Wat een leuke gebeurtenissen!
Geweldig Kiara dat je dr. Pol en zijn vrouw hebt ontmoet en wat een leuke foto's![]()
EN DIE STAAT NOU TE PRONKEN IN EEN LIJST , OOK 1 BIJ MIJN MOEDER VAN 91
En die foto's van de vakantie in Frankrijk zijn ook prachtig Siberienne. Wat is het daar mooi hè.
En dan die stoere Ties![]()