Lieve Lizzy!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Lieve Lizzy!
Ik weet dat je hoofd hier helemaal niet naar staat en dat op dit moment niks leuk is. Maar ik kon toch je verjaardag niet zomaar voorby laten gaan.
Van harte gefeliciteerd, lieve Lizzy. [emoji3590][emoji3590] ik wens dat jou komende levensjaar vooral veel leuke en mooie dingen op je pad gaat brengen.
Een dikke knuffel! [emoji8][emoji8]
Van harte gefeliciteerd, lieve Lizzy. [emoji3590][emoji3590] ik wens dat jou komende levensjaar vooral veel leuke en mooie dingen op je pad gaat brengen.
Een dikke knuffel! [emoji8][emoji8]
Re: Lieve Lizzy!
Ook van mij een knuffel voor je verjaardag en de wens dat het een fijn jaar vol leuke dingen mag worden.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Van harte gefeliciteerd, Lizzy. Je hoofd zal er inderdaad niet naar staan, maar hopelijk heb je dierbare mensen om je heen met wie je ondanks alles een fijne dag kunt hebben. 
Gefeliciteerd lieve Lizzy, natuurlijk een rotdag zonder Fritzi en een depressieve Sjoerd, maar ik wens je ook wat lichtpuntjes vandaag 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dikke knuffel voor je verjaardag [emoji8]
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Ahhh, toch superrrrr lief van jullie, dank je wel
(kan helaas niet schrijven dat ik een leuke dag heb gehad want dat heb ik niet... Maakt niet uit, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen).
(kan helaas niet schrijven dat ik een leuke dag heb gehad want dat heb ik niet... Maakt niet uit, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen).
- Inge en Bono
- 5-sterren

Nog van harte gefeliciteerd Lizzy 
- pearlsofpassion
- Moderator
Dikke knuffel Lizzy!

Gefeliciteerd Lizzy met je verjaardag!
Ook van mij nog van harte!
- Charlie Angel
- Moderator
Dat had ik ook niet verwacht lieverd, daarom alleen een komend jaar wens geschreven. [emoji8]Lizzy schreef:Ahhh, toch superrrrr lief van jullie, dank je wel![]()
Nog een dikke knuffel. [emoji3590]
Charlie Angel schreef: vr 19 jun 2026, 22:15 Dat had ik ook niet verwacht lieverd, daarom alleen een komend jaar wens geschreven. [emoji8]
Nog een dikke knuffel. [emoji3590]