Net wat ik dacht! Dat past wel heel goed samen
Lykke is in the house!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Lykke is in the house!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
We zijn denk ik wel even eigenwijs ja
Maar alle gekheid op een stokje; ja, het is een super hond.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Een roze halsband zou het plaatje compleet hebben gemaakt.Siberienne schreef: zo 21 jun 2026, 12:49 Zonnige zondagmeneer overgehaald foto van mij en mevrouw te maken IMG_0356.jpegIMG_0352.jpegIMG_0354.jpeg
Ontzettend leuke foto's! Wat een heerlijk leventje heeft Lykke nu!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Echt hè Anne. Leuke foto's, fijn dat jullie elkaar zo gevonden hebben.Anne in Zweden schreef: Een roze halsband zou het plaatje compleet hebben gemaakt. [emoji14]![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Leuke foto! En ja, het geheim van de aandacht voor de baas zit duidelijk in de broekzak
maar er is in mijn beleving niets mis met een voertjesgerichte hond. Dat biedt veel voordelen in de opvoeding/africhting.
Die Lykke heeft het wel getroffen bij jullie

Die Lykke heeft het wel getroffen bij jullie
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Het blijft een thema he? RozeAnne in Zweden schreef: zo 21 jun 2026, 19:08 Een roze halsband zou het plaatje compleet hebben gemaakt.![]()
![]()
Wat heb ik hier nu weer allemaal gemist ..... plopt er zomaar opeens een knappe dame met hemelsblauwe ogen mijn scherm binnen
Wat ontzettend leuk dat jullie een nieuw maatje gevonden hebben en wat een heerlijkheid voor Lykke dat ze haar levenspad met/naast jullie mag gaan bewandelen
Wat ontzettend leuk dat jullie een nieuw maatje gevonden hebben en wat een heerlijkheid voor Lykke dat ze haar levenspad met/naast jullie mag gaan bewandelen
AhhhhSiberienne schreef: zo 21 jun 2026, 12:49 Zonnige zondagmeneer overgehaald foto van mij en mevrouw te maken IMG_0356.jpegIMG_0352.jpegIMG_0354.jpeg
Ze kijkt helemaal verliefd naar je!!! Is toch prachtig!!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
En naar de brokjes in mijn zak
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
We zijn zo blij met haar! Die ogen zijn onweerstaanbaarIna schreef: di 23 jun 2026, 15:27 Wat heb ik hier nu weer allemaal gemist ..... plopt er zomaar opeens een knappe dame met hemelsblauwe ogen mijn scherm binnen![]()
Wat ontzettend leuk dat jullie een nieuw maatje gevonden hebben en wat een heerlijkheid voor Lykke dat ze haar levenspad met/naast jullie mag gaan bewandelen![]()
Zo fijn om te horen en ja daar smelt je toch bij weg!
En dan ligt het niet aan de temperatuur van het moment
En dan ligt het niet aan de temperatuur van het moment
Zo leukSiberienne schreef: wo 24 jun 2026, 11:24 We zijn zo blij met haar! IMG_0359.jpeg
Die ogen zijn onweerstaanbaar![]()
Misty had die ook en die konden hele verhalen vertellen zonder dat er verder een spier vertrokken werd
Ik ben benieuwd hoe jullie avontuur gaat verlopen, zal toch wel even anders zijn een 'dame' in huis, maar als ik haar blik mag geloven gaat ze jullie vast goed bezighouden met haar streken
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze heeft al bijnamen als Tante Katrien en Juffrouw Pollewop.Ina schreef: do 25 jun 2026, 20:46 Zo leukik ben al helemaal fan van haar wenkbrauwen
![]()
Misty had die ook en die konden hele verhalen vertellen zonder dat er verder een spier vertrokken werd![]()
Ik ben benieuwd hoe jullie avontuur gaat verlopen, zal toch wel even anders zijn een 'dame' in huis, maar als ik haar blik mag geloven gaat ze jullie vast goed bezighouden met haar streken![]()
Ze heeft daarstraks de buurman van een paar huizen verderop totaal om haar poot gewonden. Zo’n grote stugge Noor die dan niet op kan houden met knuffelen
Wat kan je het treffen hè met een dier uit het asiel. Zo fijn voor haar en jullie
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Mooi meisje! Ik vind vooral die grote oren zo leuk - of lijken die alleen maar zo groot en spits op de foto?