De beste GPS tracker voor de hond

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Wij hadden altijd een Tractive maar die zijn we kwijt geraakt. En nou moeten we een nieuwe, want meneer Sjoerd ging vandaag weer achter een loopse teef aan.... Welk merk is nu, vandaag de dag, de beste?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Re: De beste GPS tracker voor de hond

Bericht door Lizzy »

Ik zie ook iets van NordPaw ofzo...?
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Bij hebben de tractive en zijn daar heel tevreden over.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Hier ook nog steeds Tractives voor alle vier de honden. Wij wonen erg, eh, landelijk en worden omringd door bossen, maar toch werken de trackers altijd goed. Herstel: eens in de zoveel jaar reageert er een tracker niet meer (goed) en dat is altijd erg irritant, maar als blijkt dat het aan de tracker ligt (wat altijd het geval was), dan krijg je probleemloos een nieuwe (afhankelijk van je betaalplan) en hoef je alleen de verzendkosten te betalen.
Wij betalen altijd meteen voor twee jaar en dat is het volledigste pakket, zeg maar (waarbij defecte trackers gratis worden vervangen).

Van mij hoeven alleen al die 'hoe lang slaapt mijn huisdier'-flauwekulfuncties niet, maar goed, dat schijnt er tegenwoordig bij te moeten horen voor de gemiddelde consument. De licht- en geluidfunctie is wel heel handig. Heb al een paar keer meegemaakt dat een hond zijn tracker was kwijtgeraakt, maar dan zoek ik met de LIVE-functie de locatie waar hij ongeveer moet liggen, en dankzij licht en geluid vond ik het apparaat dan weer.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Lizzy schreef: wo 24 jun 2026, 09:18 Wij hadden altijd een Tractive maar die zijn we kwijt geraakt. En nou moeten we een nieuwe, want meneer Sjoerd ging vandaag weer achter een loopse teef aan.... Welk merk is nu, vandaag de dag, de beste?
Heb je een tweejarenplan? Dan kun je een gratis nieuwe tracker aanvragen als je de oude kwijt bent.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Anne in Zweden schreef: wo 24 jun 2026, 16:57 Heb je een tweejarenplan? Dan kun je een gratis nieuwe tracker aanvragen als je de oude kwijt bent.
Oh geen idee maar we hebben deze tracker al zeker 5 jaar...?!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

We hebben nog steeds een abonnement op Tractive. Maar ik wil daar vanaf. Het staat nu allemaal op Leo's naam, moet allemaal op mijn naam komen. Moet je eens proberen, een Tractive abo op zeggen ::)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Lizzy schreef:We hebben nog steeds een abonnement op Tractive. Maar ik wil daar vanaf. Het staat nu allemaal op Leo's naam, moet allemaal op mijn naam komen. Moet je eens proberen, een Tractive abo op zeggen ::)
Lekker dan.

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Eindelijk gelukt. Link op de app plaatsen "hier kunt u opzeggen" - "oh oeps, deze link bestaat niet" is echt zooo anno 2007.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ik heb voor Pippa de Tractive. Dit blijft, wat ik zo om mij heen hoor, toch de beste.
In de bossen blijft het wel lastig, daar blijkt dat ding toch niet altijd goed bereik te hebben, of de WiFi op de telefoon werkt dan net niet lekker. Ben dus ook wel benieuwd of er andere ervaringen zijn met andere merken.
Toen Pippa bij ons kwam had ik eerst een Weenect maar die deed echt niks in het bos en aangezien wij daar vaak wandelen is het wel gewenst dat zo'n ding daar dan werkt.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Lizzy schreef: wo 24 jun 2026, 09:23 Ik zie ook iets van NordPaw ofzo...?
Die prijs :o
Maar zonder abonnement, dat is dan wel interessant...
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

zurca schreef: do 25 jun 2026, 09:50 Die prijs :o
Maar zonder abonnement, dat is dan wel interessant...
Ja, dat zat ik ook te denken... Ben je er in 1 keer vanaf....
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Mmm, ik lees niet alleen maar goede berichten over die NordPaw dus ga toch maar voor de Tractive.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bij een nieuwe tractive even kijken naar de prijs. Ik geloof dat hij bij bol het goedkoopste is en dat scheelt echt veel.

zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Wat ik dus doe, met Tractive, tegen de tijd dat mijn abonnement gaat aflopen ga ik op marktplaats kijken of er eentje met abonnement wordt aangeboden.
Je moet even goed weten hoe dat dan kan worden overgezet, dat moet!! Tractive namelijk doen en de verkoper van de tracker moet dat regelen. Maar het is mij inmiddels gelukt om voor echt heel goede prijzen nu 2 keer een tracker met abonnement over te nemen.

Plaats reactie