Lizzy schreef: do 25 jun 2026, 10:06
Mmm, ik lees niet alleen maar goede berichten over die NordPaw dus ga toch maar voor de Tractive.
Heb je je oude tracker niet meer? Als je al een abonnement hebt, kun je misschien aangegeven dat je je tracker kwijt bent en een nieuwe aanvragen. Hangt dus wel van je abo af.
Edit: lees net dat het gelukt is je abo stop te zetten.
zurca schreef: do 25 jun 2026, 11:12
Wat ik dus doe, met Tractive, tegen de tijd dat mijn abonnement gaat aflopen ga ik op marktplaats kijken of er eentje met abonnement wordt aangeboden.
Je moet even goed weten hoe dat dan kan worden overgezet, dat moet!! Tractive namelijk doen en de verkoper van de tracker moet dat regelen. Maar het is mij inmiddels gelukt om voor echt heel goede prijzen nu 2 keer een tracker met abonnement over te nemen.
Lizzy schreef: do 25 jun 2026, 17:16
Maar je kan dus je abo niet gewoon verlengen?
Ik vind Tractive zooo ondoorzichtig.....
Is het ook maar ik heb diverse keren verlengd. En gestopt omdat ik vaak alleen wat nodig had in de vakantie. Maar die start - stop abonnementen zitten goed verstopt
Lizzy schreef: do 25 jun 2026, 17:16
Maar je kan dus je abo niet gewoon verlengen?
Ik vind Tractive zooo ondoorzichtig.....
Oh natuurlijk kan je een abonnement gewoon verlengen. Tegen de tijd dat je abonnement afloopt krijg je daar melding van of ze verlengen zelfs automatisch, dat weet ik dan even niet meer.
Maar ik heb dus mijn abonnement gelijk op "niet verlengen "gezet en koop een tweedehands tracker inclusief abonnement, dat scheelt in de kosten. Had nu de laatste keer een 2 jarig abonnement overgenomen waar krap 2 maanden van verlopen waren, voor de prijs van een 1 jarig abonnement en de tracker er gratis bij.
Het contact met tractive is inderdaad niet altijd makkelijk
Siberienne schreef: do 25 jun 2026, 18:38
Is het ook maar ik heb diverse keren verlengd. En gestopt omdat ik vaak alleen wat nodig had in de vakantie. Maar die start - stop abonnementen zitten goed verstopt
Je zou een lopend abonnement moeten kunnen pauzeren en weer aan kunnen zetten wanneer nodig. Het is soms wel zoeken naar zulke functionaliteiten.
Zelf heb ik iig een keer een abonnement tijdelijk gepauzeerd omdat ik dat abonnement al had overgenomen van iemand maar nog niet nodig had..
Poeh, een 2 jarig abonnement voor €180. Ik vind dat echt wel dik geld hoor. En ik vind het vooral zeer irri dat je dit niet per maand kunt betalen.....
Lizzy schreef: vr 26 jun 2026, 10:43
Poeh, een 2 jarig abonnement voor €180. Ik vind dat echt wel dik geld hoor. En ik vind het vooral zeer irri dat je dit niet per maand kunt betalen.....
Dat is het ook. Op zich is het maar 7,5 euro per maand, maar het feit dat je het in één keer moet ophoesten maakt het zo pijnlijk.
Ja in ons geval is dat *9
Wat ik nu al een tijdje doe is alle rekeningen die niet maandelijks terugkomen bij elkaar optellen en dat /12. Dat bedrag zet ik op een aparte spaarrekening bij een aparte bank.Valt een rekening dan op de mat kan ik het er zo afhalen. Dat werkt hier heel fijn.
Een premium abonnement voor 2 jaar is €144 zie ik, nog veel geld hoor!
Cindy de Wolf schreef: vr 26 jun 2026, 13:58
Ja in ons geval is dat *9
Wat ik nu al een tijdje doe is alle rekeningen die niet maandelijks terugkomen bij elkaar optellen en dat /12. Dat bedrag zet ik op een aparte spaarrekening bij een aparte bank.Valt een rekening dan op de mat kan ik het er zo afhalen. Dat werkt hier heel fijn.
Best veel, x 9
Ik ga dat ook maar doen, op een aparte rekening zetten!
Wow zeg, ik snap er de ballen van, van die Tracker!! Ik heb echt zo'n moeite om me te oriënteren en dan te begrijpen waar Sjoerd uit hangt! En dan liep ik gisteren nog in een bekend bos . Misschien dat ik een van jullie ga vragen mij een lesje Tracker te geven