Wat een mooie foto. De hond straalt trots uit en adel. Echt heel mooi!Siberienne schreef: zo 28 jun 2026, 14:57 IMG_0379.jpeg
Voor het eerst vond mevrouw de rust om bij een pauze onderweg ook daadwerkelijk even te gaan liggen.
Wij waren even aan het zwemmen en dat was heel raar. Mevrouw vind drie van haar witte voetjes in het water meer dan genoeggeen waterhond..,
Lykke is in the house!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Lykke is in the house!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Tja. Wat zal ik zeggenpike schreef: vr 03 jul 2026, 10:36 Wat een mooie foto. De hond straalt trots uit en adel. Echt heel mooi!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Zeg maar niets
Haha ook adel doet wel eens gek
Onze koning heeft niet voor niets als bijnaam prins pils en liet zich ook volledig gaan in de kleedkamer bij Curaçao dit WK nadat ze gelijk hadden gespeeld
Onze koning heeft niet voor niets als bijnaam prins pils en liet zich ook volledig gaan in de kleedkamer bij Curaçao dit WK nadat ze gelijk hadden gespeeld
M'n koffie bijna tegen het scherm
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dan nog maar wat betere plaatjes
We doen hindernis loop over de rotsblokken en koekjes in de boom om de achterhand wat soepeler te maken, en morgen 1e tripje naar de lokale hondentherapeut. Eens kijken wat ze daarvan vindt. Er zit nog (te) veel spanning op de rechter achterpoot. Verder is er een nieuwe speel en een harnas onderweg en ligt er KVV in de nieuwe diepvries
ze krijgt ook nog wat brok maar dat bouwen we nog wel af. Visjes gaan er ook in, groente is bah maar aardbeien, frambozen en bosbessen lust mevrouw wel….
- Kromfohrlanders
- 4-sterren

Ik vind haar prachtig!
En wat een heerlijke omgeving.
Karen
En wat een heerlijke omgeving.
Karen
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Vandaag bij de lokale honden therapeut. Beide heupen, onderrug en staart zitten flink vast. Spieren kort en stijf. Ze heeft eea los gemaakt, wij hebben zelf oefeningen mee gekregen en de bonus: er is daar een losloopveld en dat mogen we ook af en toe gaan gebruiken.
Lykke vond het spannend, liet toch wel best veel toe en gezicht van de mevrouw is aantal keren grondig gewassen.
Stijfheid is waarschijnlijk echt gevolg an te veel in een te kleine bench, haar staart staat ook gewoon wat onnatuurlijk maar dat is niet bouw, het zit vast. En dan word ik toch wel beetje boos en verdrietig dat zo’n leuk en lief hondje, die niets liever wil dan bij ons zij , dat mee heeft moeten maken. Maar we gaan het beter maken!
Lykke vond het spannend, liet toch wel best veel toe en gezicht van de mevrouw is aantal keren grondig gewassen.
Stijfheid is waarschijnlijk echt gevolg an te veel in een te kleine bench, haar staart staat ook gewoon wat onnatuurlijk maar dat is niet bouw, het zit vast. En dan word ik toch wel beetje boos en verdrietig dat zo’n leuk en lief hondje, die niets liever wil dan bij ons zij , dat mee heeft moeten maken. Maar we gaan het beter maken!
Oh dat geloof ik dat je daar verdrietig van wordt en boos. Vreselijk toch dat mensen dit hun dier aandoen. Zo ontzettend onnodig. Zeer waarschijnlijk ook een stuk onwetendheid. In elk geval is ze nu bij jou in goede handen. Hopelijk krijg je het allemaal weer los en soepel. Zal wel wat tijd nodig hebben denk ik zo.
- Kromfohrlanders
- 4-sterren

Och arme...
Gelukkig is ze nu in een goed thuis.
Zal wel wat tijd kosten maar hopelijk houdt ze er niets aan over.
Karen
Gelukkig is ze nu in een goed thuis.
Zal wel wat tijd kosten maar hopelijk houdt ze er niets aan over.
Karen
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja het gaat tijd kosten en hopelijk krijgen we het goed, meneer vindt het wel een uitdaging geloof ik. Hij gaat de hands on dingen doen, ik mag de oefeningen
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Heerlijk zondagochtend wandeling - nieuw terrier voor haar, 2,5 uur op pad. Onze langste wandeling tot nu toe.
Ze vond zowaar wat rust onderweg voor pauze met knuffels Nut ligt ze languit op het balkon te zzlaaaaapen. Ik zei tegen meneer, nu krijgen we haar nog moe, ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren….
Ze vond zowaar wat rust onderweg voor pauze met knuffels Nut ligt ze languit op het balkon te zzlaaaaapen. Ik zei tegen meneer, nu krijgen we haar nog moe, ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren….