Knobbeltje

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Knobbeltje

- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Ik heb geen tip voor de plekjes, maar het staat haar goed hoor, lekker kleurtje ook :biggrin2:
Sterkte met het kind :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Lizzy schreef: za 08 aug 2026, 07:14 Ik zou zo doorgaan en geduld hebben. Ahhhh, dat bekkie :smitten:

Maar echt he, wat een ontzettende rot plek!! Wat was het nou ook alweer, wat hier zat voor bultje?
Bedankt Lizzy, ik ga gewoon door zoals ik nu doe en ik moet zeggen dat het er vandaag al weer wat beter uitziet. We moeten er echt voor zorgen dat ze er niet aan zit en dat het zo goed kan genezen.

Dit litteken is waar een bultje zat, dat zat er al heel lang en ik heb daar nooit zorgen om gehad. Dat gevoel bleek juist want het bleek een haarzakje te zijn. Misschien ooit geïrriteerd of iets geweest en een bultje geworden.
Maar omdat ze het er zo verdacht uit vonden zien, helemaal toen ze op de operatietafel lag, hebben ze het heel ruim weggenomen. Dus een veel grotere wond dan eerst gedacht.

Ja dat koppie van d'r... :smitten:
Ik bedoel...Dan smelt je toch gewoon?!
20260806_130518.jpg
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

- pien - schreef: za 08 aug 2026, 10:42 Ik heb geen tip voor de plekjes, maar het staat haar goed hoor, lekker kleurtje ook :biggrin2:
Sterkte met het kind :-*
Dankjewel ;)
En ja....als ik dan toch haar wat moet aantrekken dan ook maar gelijk iets wat bij haar past..
Pittig kleurtje voor een pittig hondje maar eentje met een lieve kant, vandaar de bloemen :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ik vind het er lekker kek uitzien, dat stoeipakje! Staat haar goed! :biggrin2:

Fijn dat de wond goed geneest. :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

zurca schreef: zo 09 aug 2026, 13:25 Bedankt Lizzy, ik ga gewoon door zoals ik nu doe en ik moet zeggen dat het er vandaag al weer wat beter uitziet. We moeten er echt voor zorgen dat ze er niet aan zit en dat het zo goed kan genezen.

Dit litteken is waar een bultje zat, dat zat er al heel lang en ik heb daar nooit zorgen om gehad. Dat gevoel bleek juist want het bleek een haarzakje te zijn. Misschien ooit geïrriteerd of iets geweest en een bultje geworden.
Maar omdat ze het er zo verdacht uit vonden zien, helemaal toen ze op de operatietafel lag, hebben ze het heel ruim weggenomen. Dus een veel grotere wond dan eerst gedacht.

Ja dat koppie van d'r... :smitten:
Ik bedoel...Dan smelt je toch gewoon?!
20260806_130518.jpg
Dat koppie is echt om van te smelten ja :smitten:

Juist.... Godzijdank was het niks... :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

20260827_123225.jpg
We zijn ruim 7 weken verder en nu, eindelijk, is het litteken op haar flank ook oke.
Ze heeft sinds een dag of 5 geen shirt meer aan, niet als we weg gaan en ook in de nacht niet meer. Het luchtmatras is weer naar zolder en ik kan mijn eigen bed weer in ::)
De huid in de lies is weer aardig flexibel maar heeft minder "rek" als de andere kant. Ze lijkt er geen hinder van te hebben, rent/vliegt/springt weer als vanouds.

Iemand een idee wanneer eventueel vacht en gedragsveranderingen kunnen optreden na sterilisatie?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

zurca schreef: vr 28 aug 2026, 16:36 20260827_123225.jpg
We zijn ruim 7 weken verder en nu, eindelijk, is het litteken op haar flank ook oke.
Ze heeft sinds een dag of 5 geen shirt meer aan, niet als we weg gaan en ook in de nacht niet meer. Het luchtmatras is weer naar zolder en ik kan mijn eigen bed weer in ::)
De huid in de lies is weer aardig flexibel maar heeft minder "rek" als de andere kant. Ze lijkt er geen hinder van te hebben, rent/vliegt/springt weer als vanouds.

Iemand een idee wanneer eventueel vacht en gedragsveranderingen kunnen optreden na sterilisatie?
Ik heb nog nooit iets van gedragsverandering gemerkt. En na iets van 4 maanden vond ik de vacht anders maar ja, ik heb geen vachthonden.... (de meeste teven, Fritzi uitgezonderd, kregen krullen/slag in de nekharen).

Plaats reactie