Dermoïd?
Moderator: Lizzy
Re:Dermoïd?
Spannend hoor, heel veel sterkte
!.
tnx allemaal, ik hoop dat het morgen snel half 2 is, dat ik hem kan brengen, zal moeilijk wordne, meneer niets te laten eten, want hij weet aardig de weg in en rond de schuren om zijn eigen kostje van kippenvoer, konijnenvoer, aardbeien en last but not least de brokjes van Joepie en sissy te jatten

Haha, da's volgens mij het meest moeilijke gedeelte van de hele 'operatie'Jolly schreef: tnx allemaal, ik hoop dat het morgen snel half 2 is, dat ik hem kan brengen, zal moeilijk wordne, meneer niets te laten eten, want hij weet aardig de weg in en rond de schuren om zijn eigen kostje van kippenvoer, konijnenvoer, aardbeien en last but not least de brokjes van Joepie en sissy te jatten![]()
![]()
![]()
Jol ook vanuit hier een knuffel voor jullie en sterkte morgen met het vreetmonster 
Sterkte morgen!!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
succes morgen.
Succes vandaag Jol 
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
sterkte en succes voor vandaag !!!
Ook van mij veel succes Jol
!
ik heb nu al een naar eten zoekende pup in de tuin lopen
, Ine weet je zeker dat hij neit frans is, hij vind slakken heerlijk 
Denk dat ik op het bedrijf zijn bek maar ff dichtbind ofzo
Denk dat ik op het bedrijf zijn bek maar ff dichtbind ofzo
Z'n oma heeft een Franse vaderJolly schreef: ik heb nu al een naar eten zoekende pup in de tuin lopen, Ine weet je zeker dat hij neit frans is, hij vind slakken heerlijk
Denk dat ik op het bedrijf zijn bek maar ff dichtbind ofzo![]()
Kun je met een sjaaltje zelf een snuitje aanleggen?
Anders zou je hem dat even om kunnen doen. Niet dat hij het fijn vindt, maar het kotsen na het bijkomen ook niet
ja snuitje kan ik wel, gaan we dus maar even doen.
Jol, als ik me er teveel mee bemoei, moet je het zeggen hoorJolly schreef: ja snuitje kan ik wel, gaan we dus maar even doen.