De hik
Moderator: Lizzy
Re:De hik
Pleun hikt ook 
Re:De hik
Ahhhh, tis ook zo schattig als mijn kleine krokootje ligt te hikken (da's haar nieuwe bijnaampje, krokootje. Van krokodilletje. Ze is erg bijterig vandaag 8)).
Re: De hik
Vraag je nav dit oude topic:
Kan het dat een pup elke morgen de hik heeft? Of is dat iets waar je je wel zorgen om moet maken?
(gelukkig niet de mijne, maar van een kennis)
Groet,
Nel
Kan het dat een pup elke morgen de hik heeft? Of is dat iets waar je je wel zorgen om moet maken?
(gelukkig niet de mijne, maar van een kennis)
Groet,
Nel
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik denk wat, heeft lizzy een pup die ook linga heet

- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
O jij ook? Ik had ook even niet door dat het een oud topic was.....vanaalst schreef: ik denk wat, heeft lizzy een pup die ook linga heet![]()
![]()
Twee Linga's! Ik teken ervoor!!!!!!!!!!! Ik wil wel 10 Linga's!!!!!!! Zo'n leukerd heb ik echt nog nooit eerder gezien!

Maar ja hoor, pups kunnen iedere ochtend de hik hebben. Linga heeft heel lang dagelijks de hik gehad. Sterker nog, ze heeft tot voor kort zelfs nog af en toe de hik gehad!
Maar ja hoor, pups kunnen iedere ochtend de hik hebben. Linga heeft heel lang dagelijks de hik gehad. Sterker nog, ze heeft tot voor kort zelfs nog af en toe de hik gehad!
Ik dacht ook: huh, Linga is toch al lang geen pup meer?
Maar Umai had het ook en heeft het nog wel een heel enkel keertje.
Maar Umai had het ook en heeft het nog wel een heel enkel keertje.
Dank voor de reactie, namens de broer van mijn puppemans. Ik zal doorgeven dat ze zich geen zorgen verder hoeven te maken.
Als ik vroeger de hik had dan zei mijn moeder: dan groeit je hartje. Was dus waar!
Als ik vroeger de hik had dan zei mijn moeder: dan groeit je hartje. Was dus waar!
-
barbarella
- 2-sterren

De dwergkees van mijn moeder (inmiddels bijna 10 jaar) had dat ook af en toe als pupje, maar in de loop der tijd is dat gewoon verdwenen toen ze wat ouder werd. Ik zou me er niet druk om maken, tenzij het heel vaak voorkomt of erg lang duurt.