Hoe eet jullie hond pens?
Moderator: Lizzy
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re:Hoe eet jullie hond pens?
Wandor en yindra krijgen ieders een halve schapenpens als maaltijd, maar dan houd ik het voor allebei vast, zodat ze wel kauwen, anders slikken ze het in 1x door.
Je kunt het ook aan een boom vast spijkerenEvelyn schreef: Wandor en yindra krijgen ieders een halve schapenpens als maaltijd, maar dan houd ik het voor allebei vast, zodat ze wel kauwen, anders slikken ze het in 1x door.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ik ben dan bang dat de spijker loskomt en dat ze die dan ook doorslikkenTruus schreef: Je kunt het ook aan een boom vast spijkeren![]()
- Pauline
- 5-sterren

Heeft de pens ze weer gesmaakt Evelyn? Enne ik zou het er ook niet op gokken om het aan een boom vast te spijkeren.
Hey RuBep, wat is je hond daar eigenlijk aan het eten? 
Bij Tommie is het hap slik weg. Je ziet hem even moeilijk kijken als dat ding door zijn slokdarm glijdt maar daarna gaat hij heerlijk liggen uitbuiken 
Als ik hem bij Zorro niet in kleine stukjes snijdt dan eet hij er een beetje van, na 5 minuten is hij het dan beu en laat hem in de tuin liggen, om vervolgens wel steeds de vliegen ervan weg te jagen maar opeten ho maar
Als ik hem bij Zorro niet in kleine stukjes snijdt dan eet hij er een beetje van, na 5 minuten is hij het dan beu en laat hem in de tuin liggen, om vervolgens wel steeds de vliegen ervan weg te jagen maar opeten ho maar
Bo gaat eerst als een idioot erom heen spingen , dan doet hij een soort van schijnaanvallen daarna probeert hij de pens op te likken en dat lukt natuurlijk ook niet dus dan gaat hij blaffen , je hoort het hem bijna zeggen : val in stukken kreng !
Als al deze manieren niet werken gaat hij maar aan het kauwen met blafconcerten tussendoor al met al geeft pens een heel spectakel hier
Als al deze manieren niet werken gaat hij maar aan het kauwen met blafconcerten tussendoor al met al geeft pens een heel spectakel hier
Haha, ik ik heb er beeld én geluid bijhenneke schreef: Bo gaat eerst als een idioot erom heen spingen , dan doet hij een soort van schijnaanvallen daarna probeert hij de pens op te likken en dat lukt natuurlijk ook niet dus dan gaat hij blaffen , je hoort het hem bijna zeggen : val in stukken kreng !
Als al deze manieren niet werken gaat hij maar aan het kauwen met blafconcerten tussendoor al met al geeft pens een heel spectakel hier![]()
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Tara knipt er keurig hapklare stukken af, echt scheuren doet ze niet, ze houdt het wel met haar poten vast.
Kátar staat er een tijdje random op te knagen en dan gaat de hele lap (ong. een pond) in 1x naar binnen
Kennelijk heeft hij de theorie dat het bij de perforaties vanzelf wel scheurt
Soms kotst hij hem dan weer uit en eet hem vervolgens weer op. Verder geen problemen met verteren ofzo.
Maar Kátur is a) een muts en b) lui

Kátar staat er een tijdje random op te knagen en dan gaat de hele lap (ong. een pond) in 1x naar binnen
Kennelijk heeft hij de theorie dat het bij de perforaties vanzelf wel scheurt
Maar Kátur is a) een muts en b) lui
Ha,ha, ´t is wat met pens hè.
Schapenpens is hier Jinx: hap-slik-weg, kots-uit, hap -slik -weg. Bij Puk braaf knagen.
Runderpens: Puk: moeilijk kijken, dan knagen.
Jinx: Knagen, trekken tot op hap-slik-weg formaat.
Schapenpens is hier Jinx: hap-slik-weg, kots-uit, hap -slik -weg. Bij Puk braaf knagen.
Runderpens: Puk: moeilijk kijken, dan knagen.
Jinx: Knagen, trekken tot op hap-slik-weg formaat.
Grappig zeg om te lezen allemaal 
Ik zie mezelf al voor me met een lekker bord friet voor mijn neus: hap slik weg, uitkotsen en dan wat rustiger opeten
Rare beesten hoor die honden 
Ik zie mezelf al voor me met een lekker bord friet voor mijn neus: hap slik weg, uitkotsen en dan wat rustiger opeten
Zowel Angel als Andor: Aanvalluh en hap, slik en weg. Erg is dat, wil je ze wat bezigheidstherapie geven 
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ze krijgen morgen weer pens. En vanavond krijgen ze de klotenPauline schreef: Heeft de pens ze weer gesmaakt Evelyn? Enne ik zou het er ook niet op gokken om het aan een boom vast te spijkeren.
Evelyn schreef: Ze krijgen morgen weer pens. En vanavond krijgen ze de kloten![]()
-
peerle
- 3-sterren

- Contacteer:
hey, dat heb ik nog niet gegeven !
maar wat is dat dan, orgaanvlees ?