Nelly schreef:
HOERA!!! Mistral is zojuist weer binnengekomen, na wat wel een sanitair uitstapje zal zijn geweest, en heeft daarna heerlijk gegeten! Ik heb hem weliswaar met de hand gevoerd, maar dat vindt niemand van jullie gek he. Toch? Zojuist heeft hij even boven inspectie gehouden en nu ligt hij weer op de bank. 8) Nu Zip nog...
Nee hoor
Stond net de groentenmix voor de honden te maken, met kalfslever erdoor. Werden mijn vingers er bijna afgeklauwd door Karel, die kon er maar geen genoeg van krijgen, zelfs de groetnenmix at 'ie op. Als je de lever in z'n bak doet gaat 'ie het ondergraven met een heel vies gezicht
Gelukkig dat het met Mistral weer beter gaat! En duimen voor Zip ...
Het gaat al beter, met allebei! Mistral is alweer op stap geweest en eet weer als vanouds. Zip heeft ook al een beetje gegeten en ziet er ook al een stuk beter uit. Ze kwijlen wel allebei nog een beetje, maar dat zal ook wel weer overgaan. Ben al blij dat ze weer eten en dat er weer een beetje leven in zit!
Nelly schreef:
Het gaat al beter, met allebei! Mistral is alweer op stap geweest en eet weer als vanouds. Zip heeft ook al een beetje gegeten en ziet er ook al een stuk beter uit. Ze kwijlen wel allebei nog een beetje, maar dat zal ook wel weer overgaan. Ben al blij dat ze weer eten en dat er weer een beetje leven in zit!
Ja idd, ben hartstikke blij. Heb ook een beetje 'n idee wat er aan de hand is geweest. Thei heeft nl. de afgelopen dagen wat houtblokken gekluifd om op te stoken in de terraskachel. Uiteraard is daar wat hars uitgekomen. Ik denk dat ze dat aan hun staart hebben gekregen, hebben geprobeerd het eraf te wassen en zodoende wat hars hebben binnengekregen.
Nelly schreef:
Ja idd, ben hartstikke blij. Heb ook een beetje 'n idee wat er aan de hand is geweest. Thei heeft nl. de afgelopen dagen wat houtblokken gekluifd om op te stoken in de terraskachel. Uiteraard is daar wat hars uitgekomen. Ik denk dat ze dat aan hun staart hebben gekregen, hebben geprobeerd het eraf te wassen en zodoende wat hars hebben binnengekregen.
Aaaaaah, wat zielug! Geef 'em dan ook een botje om te kluiven
Zipper heeft zojuist samen met SR een paar kippenekken weggekaand, dus ik denk dat we mogen stellen dat iedereen weer gezond is. HeHe (zucht van opluchting)
Nelly schreef:
Zipper heeft zojuist samen met SR een paar kippenekken weggekaand, dus ik denk dat we mogen stellen dat iedereen weer gezond is. HeHe (zucht van opluchting)
Nelly schreef: