Update Nero

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re:Update Nero

202spots

Bericht door 202spots »

Sorry Rosita...
PawPrayers and kisses in the wind for Nero...
Take Care..
Laatst gewijzigd door mahuni op zo 14 aug 2005, 04:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Rosita
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Rosita »

Het was gisteren vrij snel gegaan. Ik had Nero in de auto in mijn armen in een leedje en bij de DA lag hij op zijn kleedje op tafel en heb ik nog tegen hem gepraat en hem geaaid. Daar kreeg hij een prikje in zijn buik en binnen een paar tellen was hij heel vredig heengegaan. Ik ben daarna gelijk naar de begraafplaats "de stille weide" gereden waar ik Nero in een mooi kistje heb gelegd. In de folder staat dat het sinds 1974 de mooiste begraafplaats van Nederland is en daar ben ik het helemaal mee eens. De begraafplaats bevind zich in bovenkarspel en is heel landelijk en stil gelegen. Als je om je heen kijkt zie je niets anders dan weilanden en het voelt gewoon heel goed aan. Het is eigelijk niets anders dan een boerderij waar de eigenaar van de begraafplaats woont met erachter de begraafplaats zelf. Nadat Nero in zijn kistje lag heb ik in de woonkamer nog koffie gedronken met een plakje cake. Daar hebben we wat gepraat en heb ik gelijk ook een graf voor Dante naast die van Nero gereserveert. Gezien Dante het aan zijn nieren heeft en dus ook geen jaren meer leeft leek het me wel zo mooi dat ze straks naast elkaar liggen. Na het bakje koffie hebben ik en mijn familie Nero nog eens laaste kus gegeven en aai over zijn bol en is de kist naar de begraafplaats gebracht waar we allemaal een schep aarde over zijn kist mochten gooien. Daarna ben ik met heel veel verdriet maar toch ook een gevoel van opluchting naar huis gereden. Ik woon denk 15 minuten rijden van de begraafplaast en ga volgende week ook nog even langs om te betalen en wat bloemen te leggen. Ook wil ik zelf nog een grafsteen maken wat er dan later bij geplaats wordt. Verder hebben ik en mijn familie besloten om ook gelijk een graf voor de rest van de roedel te reserveren zodat ze allemaal naast elkaar of in ieder geval in de buurt kunnen liggen. Ik loop nog continu te huilen en ook Dante loopt sinds gisteren vrij veel heen en weer te mauwen waarschijnlijk opzoek naar Nero. Ik heb al de kleedjes waar Nero de laatse tijd op heeft gelegen apart gelegd en ik ben ook niet van plan om ze te wassen. Dat zijn gewoon zijn kleedjes. Ik ben natuurlijk heel verdrietig maar ook ontzettend kwaad. Het was zo'n lieve, jonge en mooie kat en het is zo oneerlijk. Ik heb vaker een huisdier verloren maar nog nooit zoveel pijn gehad. Nero zat altijd bij me op schoot of lag in me armen, ook als ik achter de com zat. Als ik thuis was dan was hij er en ondanks dat ik nog 2 andere katten heb waren die nooit zo aanhanklijk als Nero. Ik weet dat dit verdriet zal minder zal worden, maar zo voelt het nu niet.

Groetjes Rosita
Helen
5-sterren
5-sterren

Bericht door Helen »

Lieve Rosita,

Wat een afschuwelijk bericht... :'( Wat vreselijk dat je je maatje op dergelijke leeftijd hebt moeten laten gaan...Ik leef heel erg met jullie mee..En vergeet niet dat jullie ooit weer samen zullen zijn :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Jeetje Rosita, ik lees dit nu pas.... wat is het snel gegaan..... Vreselijk voor je. Het leven is soms zo ongelofelijk oneerlijk :'(. Ik hoop dat je ooit een heel klein beetje troost kunt putten uit het feit dat Nero een prachtig leven bij jou heeft gehad. Jij hebt echt alles voor hem gedaan en ik weet zeker dat hij je dankbaar is. Ik wens je heel erg veel sterkte met het verwerken van dit verlies..... Ik zal aan je denken.
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Hoi Rosita, ik weet niet wat te zeggen :'(. Wens je heel veel sterkte :-*
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

beste Rosita,

heel veel sterkte toegewenst met dit verlies :'(
Ik hoop dat je naast het verdriet ook wat steun ontleent aan de mooie herinneringen aan hem.
Nogmaals: veel sterkte
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Rosita, heel veel sterkte met het verlies van Nero. Heel dapper van je. Ik weet hoe het voelt, zit hier ook weer met een dikke keel; tenslotte is het ook pas een paar weken geleden dat ik Ashley heb moeten laten gaan. Hoewel die oud was en versleten en jouw Nero was nog zo jong; dat maakt het oneerlijk. Maar je hebt het enige juiste besluit genomen meis en nogmaals heel veel sterkte.
Loeka
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Loeka »

Rosita,

Ik zit hier met je mee te huilen, heel heel veel sterkte.

En blijf maar lekker huilen, dat helpt.

:-* :-* :-* voor Dante
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Rosita, ik kan alleen zeggen dat ik met je meeleef :'(
Hij ligt zo te horen op een prachtig plekje.
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Rosita, heel veel sterkte voor nu en voor de komende tijd met Dante! :-* :-* :-*
Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

Lieve Rosita, heel veel sterkte toegewenst met dit grote verlies.

Femke
Rosita
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Rosita »

Bedankt allemaal voor de lieve woorden :-*,

Morgen ga ik weer naar zijn grafje en zal ik gelijk maar een mooie steen uitzoeken. Als de steen eenmaal geplaatst is zal ik ook gelijk wat mooie plantjes neerzetten. Ik zou Nero ook graag willen toevoegen aan de Memoriam sectie van Barfclub met een mooie foto en zijn geboorte en sterfdag, maar ik weet alleen niet hoe dat moet?

Groetjes Rosita
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Rosita schreef: Bedankt allemaal voor de lieve woorden :-*,

Morgen ga ik weer naar zijn grafje en zal ik gelijk maar een mooie steen uitzoeken. Als de steen eenmaal geplaatst is zal ik ook gelijk wat mooie plantjes neerzetten. Ik zou Nero ook graag willen toevoegen aan de Memoriam sectie van Barfclub met een mooie foto en zijn geboorte en sterfdag, maar ik weet alleen niet hoe dat moet?

Groetjes Rosita
Even een mailtje naar Leo!
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Rosita schreef: Bedankt allemaal voor de lieve woorden :-*,

Groetjes Rosita
Rosita, stuur Leo even een persoonlijk berichtje daarover en dan komt het vast en zeker voor elkaar.
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Ja, even mailen of pb'en naar Leo en die zorgt dat het prima in orde komt.

Plaats reactie