eendagskuikens
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:eendagskuikens
De honden lusten overigens geen kuikens
ze keken me niet begrijpend aan...alsof ik mijn werk niet goed had gedaan. En ik maar denken dat ze verschrikkelijke honger hadden 
Ja die snappen niet waarom je die arme dingen niet netjes ging begravenDebora schreef: De honden lusten overigens geen kuikensze keken me niet begrijpend aan...alsof ik mijn werk niet goed had gedaan. En ik maar denken dat ze verschrikkelijke honger hadden
![]()
Andor is een echte kliko, die (vr)eet alles; Angel daarentegen gaat steeds meer mutsen met haar etenDebora schreef: De honden lusten overigens geen kuikensze keken me niet begrijpend aan...alsof ik mijn werk niet goed had gedaan. En ik maar denken dat ze verschrikkelijke honger hadden
![]()
Joepie!!! de andere kater eet het nu ook
Ik heb flink foto's staan maken en als ik ze heb laten ontwikkelen, laat ik ze wel zien
hopelijk zijn ze gelukt
Hartstikke goed 
-
Lil
Hoe komen jullie toch aan die kuikens? Hier kan ik ze echt nergens vinden.
Bij de dierenwinkel liggen ze in de vriezerLil schreef: Hoe komen jullie toch aan die kuikens? Hier kan ik ze echt nergens vinden.
De bibi verkoopt ze ook en van der madeLil schreef: Hoe komen jullie toch aan die kuikens? Hier kan ik ze echt nergens vinden.
Je zou ook 's in het telefoonboek kunnen kijken bij Kuikenbroederij, en die opbellen of ze een paar kilo haantjes voor je hebben. Veel goekoper dan bij de DSZ!
-
Lil
Ja dat is een goede. Het probleem is dus dat het dichtsbijzijnde verkooppunt van bibi 40 kilometer verderop ligt. Maar in Duitsland is een kippenhouder met heel veel kuikens (bioindustrie helaas...) eens kijken wat ik daar kan doen en of ik inmiddels zo barfproof ben dat ik het kan aanzien. (de konijnenkoppen zijn gelukt
)
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Bij dsz Jumper. Zo'n grote keten volgens mij. Misschien ook bij jou in de buurt te vinden? Daar hebben ze ook stukjes hart in de diepvries.Lil schreef: Hoe komen jullie toch aan die kuikens? Hier kan ik ze echt nergens vinden.
Ok ik heb foto's gemaakt en deze eindelijk laten ontwikkelen. Sommige zijn wat ehm, wazig maar er zitten wat leuke bij.
Ik hoop dat de foto niet te groot is

En de rest kun je bekijken op http://photobucket.com/albums/v376/ijsh ... on=options#
Ik hoop dat de foto niet te groot is

En de rest kun je bekijken op http://photobucket.com/albums/v376/ijsh ... on=options#
Mooie foto's Debora
. Lekker smullen
.
Wordt er bij jou ook eerst een kwartier met de kuikens door de keuken gevoetbald voordat ze gaan eten?
Eh, die vraag is uiteraard voor Debora