B.t.w., Bert, als je jouw vraag er meteen bij had gezet, in plaats van 'alleen maar het stuk', dan had ik ook dat gedeelte gesnapt
Voedingfabels?
Moderator: Lizzy
-
Janet
- 5-sterren

- Contacteer:
Re:Voedingfabels?
Ik snappum nou helemaal niet meer ???
B.t.w., Bert, als je jouw vraag er meteen bij had gezet, in plaats van 'alleen maar het stuk', dan had ik ook dat gedeelte gesnapt
. Snappie
.
Ja oke, maar op dat moment had ik nog geen vraag, kwam later pas......Janet schreef: Ik snappum nou helemaal niet meer ???
B.t.w., Bert, als je jouw vraag er meteen bij had gezet, in plaats van 'alleen maar het stuk', dan had ik ook dat gedeelte gesnapt. Snappie
.

Hoi Ine, beste wensen nog, en ook voor iedereen die dit leest!Ine schreef: Waar gaat dit nu helemaal om?
Hoi Bert! Leuk je hier te zien!![]()

even helemaal off-topic...Bert wat een schitterende hond heb jij zeg...WAUW..
Laatst gewijzigd door zurca op ma 05 jan 2004, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je, moet ook zeggen, hoor het idd vaker!zurca schreef: even helemaal off-topic...Bert wat een schitterende hond heb jij zeg...WAUW..
Bijna 11 mnd is ie nou, en doet het fantastisch!
Bij mijn ouders thuis hadden wij ook een Duitse Herder, ook met zoveel zwart..Mensen vonden haar wel mooi maar de meeste waren bang voor haar..(doordat het en een herder was en zo'n zwarte kop..)Bert schreef:
Dank je, moet ook zeggen, hoor het idd vaker!
Bijna 11 mnd is ie nou, en doet het fantastisch!
Ik vind Duitse Herders zowiezo mooie honden maar als ze dan ook nog zo zwart zijn...
Hoi Bert, jij ook de allerbeste wensen! Maarehhh, wat is nou jouw vraag?
Groetjes, Lizzy
Groetjes, Lizzy
Hoi Lizzy, ik heb geen vraag, heb het alleen gepost, omdat ik het een raar stukje vond en vind, en jullie mee wou laten lezen...... daarna kwamen mijn vragen pas, maar die hadden weer nix met het stukje te maken!
Groeten Bert
Groeten Bert
Owww, OK! Bedankt voor deze uitleg Bert! Ik was namelijk bang dat we iets gemist haddden (en jij dus geen antwoord krijgt op jouw vragen).Bert schreef: Hoi Lizzy, ik heb geen vraag, heb het alleen gepost, omdat ik het een raar stukje vond en vind, en jullie mee wou laten lezen...... daarna kwamen mijn vragen pas, maar die hadden weer nix met het stukje te maken!
Groeten Bert
Groetjes, Lizzy
he Bert, gezelli jij ook hier, kom je nog wel eens bij marieke? Doe haar dan maar de groeten van Jolly en Tjees, dan weet ze genoeg 
Hoi Jolly zal het overbrengen!Jolly schreef: he Bert, gezelli jij ook hier, kom je nog wel eens bij marieke? Doe haar dan maar de groeten van Jolly en Tjees, dan weet ze genoeg![]()
Groeten Bert en Spike

Hai Bert, Je hebt inderdaad een prachtige hond !!!! Ik ben helemaal dol op Duitse herders en helemaal op die herders die zo'n mooi donker koppie hebben !!!

Hoi Eidos, ik dus ook, heb alleen Duitse Herders gehad!Eidos schreef: Hai Bert, Je hebt inderdaad een prachtige hond !!!! Ik ben helemaal dol op Duitse herders en helemaal op die herders die zo'n mooi donker koppie hebben !!!![]()
![]()
![]()
Groeten van Bert enSpike

-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoi Bert
Leuke hond met een leuke naam maar wat bedoel je met Spike heeft het in zich?
Leuke hond met een leuke naam maar wat bedoel je met Spike heeft het in zich?