Poll: honden en het eten van hondenpoep
Moderator: Lizzy
Re:Poll: honden en het eten van hondenpoep
Saar eet wel schapen en paarden drollen. O en de dropjes van de caviaas. Maar aangezien die ontlasting uit puur groen bestaat, ga ik daar niks aan doen.
Of zou ik dat wel moeten doen? Ben vindt het wel lekker ruiken en slikt er wel eens aan, maar eten doet hij nauwelijks. Meer nieuwsgierigheid dan aandrang denk ik.
Of zou ik dat wel moeten doen? Ben vindt het wel lekker ruiken en slikt er wel eens aan, maar eten doet hij nauwelijks. Meer nieuwsgierigheid dan aandrang denk ik.
Zelf probeer ik het voorkomen van iedere poep te vermijden. Want paarden bijv., die worden veelvuldig ontwormt en de ontwormingsmiddelen zijn niet onschadelijk. Dalmatiers maar meer rassen (ik weet even niet meer zo gauw elke, maar ik dacht Collies) zijn er erg gevoelig voor en kunnen er zeer ziek van worden (ja, zelfs van sterven).
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ja, alle collie-achtigen zijn erg gevoelig voor paardenontwormingsmiddelen. Dus als je niet weet waar de poep vandaan komt, beter van niet. Schapen worden trouwens ook vaak heel frequent ontwormd, dus daar zou ik ook mee uitkijken. Konijnenkeutels (van wilde konijnen) kunnen daarentegen weer wel. Zit ook heel veel vitamine B12 in trouwens (ze eten ze zelf daarom ook vaak weer op
) Ideetje voor hard-core veganisten?

Neuh, bedanktKruimel schreef: Ideetje voor hard-core veganisten?![]()
![]()
hoi hoi onze honden hebben nog nooit honden en katten drollen gegeten of wat voor drol dan ook
alleen probeerden ze wel eens ongemerkt een paarden drol te pikken (nu niet meer gelukkig) heb een eigen pony en weet wat daar in gaat
en dus ook weer uit komt
paarden schapen en runderen worden regelmatig ontwormd en er komt met de ontlasting altijd een restje ontwormings middel mee, dan maar te zwijgen over het ongedierte wat uitgedreven word
tevens kunnen honden van het eten van deze drollen blind worden en dood ziek
honden katten en paarden poep eten kan meerdere dingen betekenen ze missen een bepaalde voedings stof wat ze zo willen aan vullen
verveling
en gewoonte
het geven van pens (de eerste maag)wil over het algemeen goed helpen
en de kruidenmix van carnibest is ook heel goed
dat is de inhoud uit de tweede maag (net maag)van goed
gekeurde runderen
ik hoop dat jullie en jullie honden hier wat aan hebben
groetjes olga bart en de beesten

oja dat goedje van carnibest stinkt wel heel erg hoor
honden katten en paarden poep eten kan meerdere dingen betekenen ze missen een bepaalde voedings stof wat ze zo willen aan vullen
verveling
en gewoonte
het geven van pens (de eerste maag)wil over het algemeen goed helpen
en de kruidenmix van carnibest is ook heel goed
dat is de inhoud uit de tweede maag (net maag)van goed
gekeurde runderen
ik hoop dat jullie en jullie honden hier wat aan hebben
groetjes olga bart en de beesten
oja dat goedje van carnibest stinkt wel heel erg hoor
Laatst gewijzigd door sheba op do 08 sep 2005, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou die twee Malthezers van mij die doen het wel. En ik vind het toch smerig. Maar voor je het weet, doen ze het alweer. En het zijn inderdaad van die vieze brokkenpoepies en kattenpoep wat ze eten. bleeeh
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zie me al lopen met een zak op de veluwe speuren naar konijne keutels ???.Kruimel schreef: Konijnenkeutels (van wilde konijnen) kunnen daarentegen weer wel. Zit ook heel veel vitamine B12 in trouwens (ze eten ze zelf daarom ook vaak weer op) Ideetje voor hard-core veganisten?
![]()
![]()
Bleach.... nee dankje,
Ik sla wel over. Maar bedankt voor de tip.
Nou die van ons gaat in een grote boog om alle soorten poep heen...moet meneer niks van weten...ook niet nu hij versvlees krijgt...
Puck eet nooit hondenpoep!!! Tot nog toe staat ze op brokken en die heeft ze verschillende merken gehad. Nu ga ik overstappen op KVV van Carnibest. Ik ben benieuwd.
O ja, Puck is een West Highland White Terriër, maar heetft geen stamboom. Op dit moment weegt ze Ongeveer 6 kilo.
Groetjes Susan
O ja, Puck is een West Highland White Terriër, maar heetft geen stamboom. Op dit moment weegt ze Ongeveer 6 kilo.
Groetjes Susan
Mijn mannetjes eten ook nooit hondenpoep, eten sinds 19 sept. kvv.
Hoop dat het zo blijft want ik vindt poep eten echt heel goor, paardepoep valt dan nog enigzins mee
Hoop dat het zo blijft want ik vindt poep eten echt heel goor, paardepoep valt dan nog enigzins mee
Aan hondenpoep wordt netjes geroken maar eten...heeft ze nooit gedaan!
Vroeger at ze wel kattenpoep, paardenpoep,... Weet niet of ze dat nu nog zou doen...
Konijnen -en caviapoep wordt hier echter wel steeds netjes opgeruimd in de tuin....
Vroeger at ze wel kattenpoep, paardenpoep,... Weet niet of ze dat nu nog zou doen...
Konijnen -en caviapoep wordt hier echter wel steeds netjes opgeruimd in de tuin....
-
danou2004
hier eten ze geen hondenpoep toen ze op de brokken zaten niet en nu ze op vers zitten ook niet.wel veel snuffelen maar daar blijft het bij
Tinus doet het gelukkig niet meer 
Hij bekijkt de drollen niet eens meer

Of het komt dat ze sinds een week of 7 volledig op barf staan
Hij bekijkt de drollen niet eens meer
Of het komt dat ze sinds een week of 7 volledig op barf staan
hoi Lizy,
Mex eet wel hondenpoep en krijgt alleen brokken.
Hij eet alleen zijn eigen ontlasting.
Dit is onze derde hond en ook de enige die dat dus doet.
ik dacht altijd dat ze dan wat tekort kwamen?is dat niet zo dan?
???groetjes Hetty en Mex
Mex eet wel hondenpoep en krijgt alleen brokken.
Hij eet alleen zijn eigen ontlasting.
Dit is onze derde hond en ook de enige die dat dus doet.
ik dacht altijd dat ze dan wat tekort kwamen?is dat niet zo dan?
???groetjes Hetty en Mex
Nuka, griekse vuilnisbak, eet geen hondenpoep. Niet toen ze nog op de brokken zat en ook niet nu ze vers krijgt.
Katten- en paardendrollen blijven verleidelijk
Katten- en paardendrollen blijven verleidelijk