Waar barfen jullie honden/katten.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Waar barfen jullie honden/katten

In de kamer.
10
6%
In de keuken.
37
24%
Buiten.
60
39%
Op een kleed.
14
9%
In de mand/bench.
10
6%
Anders.
23
15%

Totaal aantal stemmen: 154

Re:Waar barfen jullie honden/katten.

EvitaP
3-sterren
3-sterren

Bericht door EvitaP »

[quote="lot25"]
Ik gaf een fazantekarkasje-en ze zaten toch raar te kijken, er zaten nog veren op nl.... ::)

Ja, maar dát eet je toch niet????- was de blik in Rhaqs ogen. Hij wou hem wel apporteren.. ??? ???
[/quote]

Haha geweldig! Wel heel lief en goed opgevoed hoor, dat hij 'm terug wil brengen. :D
Gisteren lag er een half verrotte haas op ons pad en Cindy was al heftig op een poot aan het kauwen ::) Gelukkig liet ze wel los toen ik dat vroeg.
fester
3-sterren
3-sterren

Bericht door fester »

Pens en ribben geef ik altijd buiten. Maar het gebeurt regelmatig dat er toch een met een lap pens of rib naar binnen komt. En dan is het snel weer eruit ;D Ik vind het gewoon het gezondste voor een hond als hij lekker met een lap pens of bot in de buitenlucht kan zijn! Mooier is er toch niet!
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Hier lag Tinus vanavond buiten en Tara binnen op haar deken,Tinus schrokt nogal de laatste tijd als er iemand(Tara)in de buurt is ::) ::)
pippie
3-sterren
3-sterren

Bericht door pippie »

Hier eten ze waar ze altijd al aten, in de huiskamer, in hun mand, in de open keuken, in de bijhal, in de bijkeuken en in de bench en twee altijd op de bank maar daar ligt een kleed op wat einde van de rit weer de wasmachine ingaat :)
Sofie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sofie »

Botten geef ik buiten of in de berging en de rest (KVV en barf) in de etensbak.
MoniqueAppels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MoniqueAppels »

Mijn honden krijgen alles buiten maar als ik even niet oplet dat slepen ze - bij voorkeur botten - mee naar binnen en gaan die dan - bij voorkeur - op het tapijt opeten. De smeerlappen ;D
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

[quote="Rovanna"]
Mijn honden krijgen alles buiten maar als ik even niet oplet dat slepen ze - bij voorkeur botten - mee naar binnen en gaan die dan - bij voorkeur - op het tapijt opeten. De smeerlappen ;D
[/quote]
Ja klopt ;D ;D ;D Hier willen ze ook zo gauw mogelijk naar binnen. ;)
Laatst gewijzigd door Truus op za 25 jun 2005, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
MoniqueAppels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MoniqueAppels »

[quote="Truus"]
Ja klopt ;D ;D ;D Hier willen ze ook zo gauw mogelijk naar binnen. ;)
[/quote]

En alleen met botten he, die schooiers ::)
Illie
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door Illie »

Hier in principe alles buiten en als het echt slecht weer is in de bench of in de keuken...
Ster

Bericht door Ster »

Boef heeft pas twee keer gebarft, maar dat deed hij buiten. En maar goed ook want hij gaat ermee lopen leuren. Met slecht weer kan t ook in de keuken/kamer, waar hij kvv uit zijn voerbak krijgt.
Maris

Bericht door Maris »

Passie van mij eet in de keuken, je moet nog uitkijken waar je staat want het kvv vliegt af en toe om mijn oren
peerle
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door peerle »

ik leg alles in lucy's voerbak, als het botten zijn haalt ze ze eruit en legt ze ernaast, waar een grote kartonnen plaat ligt. Soms wil ze weleens naar het tapijt, maar dan kom ik haar ambeteren tot ze weer ligt waar ik wil ;D.
bruutjevos
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Bericht door bruutjevos »

Bij ons eten de honden zowel binnen als buiten. Binnen dan wel in de keuken, en als het lekker weer is eten ze lekker buiten. Dus meestal in de zomer en begin van de herfst.
Lil

Bericht door Lil »

vroeger in de keuken, had overal tegels en had nauwelijks en tuin. Pens werd op het balkon gevoerd. Nu heb ik een grote tuin en er ligt helaas vloerbedekking (de keuken is te klein, dan liggen ze als snel naast het zeil). Ik heb een kat op de badkamer en de andere in de bijkeuken dus gaat de hond de tuin in, daar is toch een overdekte veranda aanwezig, maar hij heeft de voorkeur voor het grasveld,helaas ook als het regent :(
Daan
1-ster
1-ster

Bericht door Daan »

Ik heb gestemd op in de keuken, maar er hoort ook nog "anders" bij.

Shane krijgt van mij zijn eten in de keuken, maar mijn kater Stone krijgt zijn eten op het balkon (met de deur dicht). Dit omdat Shane veel sneller eet dan Stone en dan Stone lastig gaat vallen.

Recreatiebotten krijgt Shane ook op het balkon, ook dan weer gaat de deur dicht omdat het anders knokken wordt 8)

Plaats reactie