Oproep voor nieuwe Stichting Rauw!
Moderator: Lizzy
Re:Oproep voor nieuwe Stichting Rauw!
Ik heb me aangemeld hoor! 
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Goed zo, braaaf!Laura2004 schreef: Ik heb me aangemeld hoor!![]()
Hei wat leuk....
Kan best helpen....tussen 5 en 6 s´nachts heb ik nog wat tijd. Rest van de dag is helaas al volgepland.
Kan ik ook gewoon lid worden?
Want in overhalen ben ik, al zeg ik het zelf, aardig goed 8) Mede dankzij mijn immer stralende Jinx.
Wordt ik wel divisie Zuid-Limburg.
Kan best helpen....tussen 5 en 6 s´nachts heb ik nog wat tijd. Rest van de dag is helaas al volgepland.
Kan ik ook gewoon lid worden?
Want in overhalen ben ik, al zeg ik het zelf, aardig goed 8) Mede dankzij mijn immer stralende Jinx.
Wordt ik wel divisie Zuid-Limburg.
Ja zelfs heel erge beginnersAnneke V schreef: Laat iets weten als je een Belgische divisie nodig hebt
Ik denk dat er hier in België toch ook al een aantal barfers/vervoerders zitten ???![]()
-
Malamute
- 1-ster

- Contacteer:
Hier nog eentje uit Belgie, ik ben niet de superprimus maar wil wel mijn steentje bijdragen voor de afdeling Belgie.
Nicole
Nicole
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Agendapunt 1: wat doen we met Belgie?Lieve 14 schreef: Ja zelfs heel erge beginnerszoals ik bv maar ik kan ook heel goed boekjes vouwen én mensen overtuigen...dus als Belgie wil beginnen zit ik op de eerste rij hoor!!
![]()
![]()
![]()
Komt goed joh!
-
MarijeJoanne
- 4-sterren

Ook ik wil best mijn steentje bijdragen, maar ik woon wel aan de andere kant van het land en voor een vergadering ff op en neer naar Amsterdam rijden is mij net iets te ver
.
-
Doedels
- 5-sterren

- Contacteer:
Tannetje en Geertje: bravo!
Ik ben goed in het geven van voorlichting. Ik moet nog even nadenken over de tijdsinvestering.
Ik ben goed in het geven van voorlichting. Ik moet nog even nadenken over de tijdsinvestering.
-
Doedels
- 5-sterren

- Contacteer:
Gewoon: Stichting Rauw in de Lage landen 8)geer schreef: Agendapunt 1: wat doen we met Belgie?
Komt goed joh!
Het weekend wat je noemt is er een show in Bleiswijk, dus ik kan niet komen.
Als jullie met een goed plan komen, dan wil ik wel lid worden en ik denk dat naast helpende handjes ook helpende Euor's belangrijk zullen zijn
Als jullie met een goed plan komen, dan wil ik wel lid worden en ik denk dat naast helpende handjes ook helpende Euor's belangrijk zullen zijn
Laatst gewijzigd door Borke op ma 26 sep 2005, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
O ja, mogelijk ga ik ook naar Bleiswijk. Maar ik taai altijd af om 1500 uur als je weg mag dus dat zou ik nog wel redden.AstridStraver schreef: Het weekend wat je noemt is er een show in Bleiswijk, dus ik kan niet komen.
Als jullie met een goed plan komen, dan wil ik wel lid worden en ik denk dat naast helpende handjes ook helpende Euor's belangrijk zullen zijn![]()
Lid (of eigenlijk donateur) worden kan altijd en je kunt ook komen kijken of het wat is of niet. Komen verplicht tot niets en ook alleen maar meedenken is welkom.
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
En anders kom je alleen voor Tan haar gevulde eitjes, toooch? Taaaan?Hitam schreef: Lid (of eigenlijk donateur) worden kan altijd en je kunt ook komen kijken of het wat is of niet. Komen verplicht tot niets en ook alleen maar meedenken is welkom.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Leuk initiatief
Ik kan er geen tijd voor vrijmaken maar zal zeker op een later te bepalen tijdstip gebruik van jullie kennis maken 
Ons kipje Micje moet dan wel weer even aan de leg zijn.......geer schreef: En anders kom je alleen voor Tan haar gevulde eitjes, toooch? Taaaan?![]()
![]()