Zouden kruiden dan werken?
Moderator: Lizzy
Re:Zouden kruiden dan werken?
Ik ben toch bang dat je geen andere mogelijkheid hebt om haar gedrag te blijven monitoren. Daar zal je uit moeten opmaken of het werkt of niet.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

En kruiden kun je ook overdoseren. Maar je moet wel erg je best doen bij de meeste. Valeriaanwortel is vlgs mij een uitzondering, dat is zelfs als dope geregistreerd bij paarden 
-
Aura
- 4-sterren

- Contacteer:
Mmmm jammieKruimel schreef: En kruiden kun je ook overdoseren. Maar je moet wel erg je best doen bij de meeste. Valeriaanwortel is vlgs mij een uitzondering, dat is zelfs als dope geregistreerd bij paarden![]()
Maar 1 of anderhalve kop per dag, zou dat niet teveel zijn? Het is gewoon thee, dus het heeft niet uren staan trekken.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Nou, zolang je niet aan officiele sportwedstrijden mee wilt doen met je hond lijkt het me geen probleem om gewoon zoveel te geven dat ze duidelijk rustiger is. EN neem er zelf ook eentje 
-
Aura
- 4-sterren

- Contacteer:
En bedankt...Kruimel schreef: EN neem er zelf ook eentje
Heb ik trouwens al gedaan hoor, maar het is niet erg lekker om zo als thee te drinken...
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Nee, zo'n valeriaanpilletje is makkelijkerAura schreef: En bedankt...
Heb ik trouwens al gedaan hoor, maar het is niet erg lekker om zo als thee te drinken...
En, ben je nu heeeeeeel ruuuuuustig ? *ommmmmmmmm,ommmmmmmm*
-
Aura
- 4-sterren

- Contacteer:
Ja hoor, maar dat komt door een griepje...Kruimel schreef: Nee, zo'n valeriaanpilletje is makkelijker
En, ben je nu heeeeeeel ruuuuuustig ? *ommmmmmmmm,ommmmmmmm*
Trouwens, warme melk met rauwe honing werkt ook prima. Heerlijk, en je kan er erg lekker op slapen