Dat zal dan niet snel gebeuren, of je moet een binnenhok met verlichting makenHitam schreef: Ons kipje Micje moet dan wel weer even aan de leg zijn.......
ps, ik wil ook wel mijn boterkoek weer eens maken
Moderator: Lizzy
Dat zal dan niet snel gebeuren, of je moet een binnenhok met verlichting makenHitam schreef: Ons kipje Micje moet dan wel weer even aan de leg zijn.......
Awel, een Belgische divisie oprichten...Sofie schreef: Wat kan je allemaal doen om te steunen?
O neeee joh, zo moet je dat niet zien.Kruimel schreef: Aha ... een spion in het vijandelijk kamp![]()
![]()
We kunnen al informatie uitdelen in't Gulden Pootje...Anneke V schreef: Awel, een Belgische divisie oprichten...![]()
![]()
![]()
Hahah ok...dan doe ik mee....Anneke V schreef: We kunnen al informatie uitdelen in't Gulden Pootje...![]()

Nee, een dierenwinkel!Malamute schreef: Het gulden pootje ?? Een hondenclub of zo, dan zit ik aan de verkeerde kant van Belgie.....
Nicole
Waar wachten we op ???Anneke V schreef: Awel, een Belgische divisie oprichten...![]()
![]()
![]()

Als er een plan is of samenvatting met alle dingen die moeten gebeuren, nodig ik jullie allemaal bij ons thuis uit voor een eerste officiële vergadering!Lieve 14 schreef: Waar wachten we op ???Niet dat ik wéét hoe het moet hoor gewoon even mijn enthousiasme tonen...maar samen kom je ergens hé