KVV en gebitsreiniging

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:KVV en gebitsreiniging

Anneke V
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anneke V »

[quote="Sofie"]
Hahah ja steeds dat zelfde liedje hé....maar brokken "schuurt" de tanden toch...? ::)
[/quote]

Wie weet...het zou me niet verwonderen als er schuurpapier in verwerkt zit.... ;D
MariekeLost
1-ster
1-ster

Bericht door MariekeLost »

* Gooit de boel weer in de koelkast *

Mijn hond is een eigenwijs ding! Hij wil het nog niet eten. Hij is stapel op yoghurt, maar haalt zijn neus gewoon op. Zou een andere smaak misschien helpen? Ik bedoel dan qua Duck, hij krijgt nu rund/kip compleet. Toch maar over op lam/rijst?

Wie o wie?
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

En als je alleen yochurt geeft eet hij dat wel dan? Of heeft ie zowiezo geen zin om te eten?
Zou nog even wachten met een ander smaakje te kiezen en even volhouden met dit. Een hond heeft het snel genoeg door als ie iets weigert en dan iets anders krijgt, mooi toch zal de hond "denken".
En anders misschien een beetje van de andere merken proberen, als er iets tussen zit wat lekker is en laten wennen aan kvv.
Moet zeggen dat probleem hebben wijzelf niet ondervonden. Meteen weg en ook met alle andere merken. Maar geloof dat Kaio alles eet wat los en vast zit. Maar ook de leonpup van schoonmoeders at de kvv direct zonder dat ie eraan gewent was. je hebt gewoon een eigenwijs hondje ;D
En over tandenpoetsen. Wij geven regelmatig naast kvv een recreatie bot. En ja onze vorige Da praktijk was ook zo van helemaal niet goed hoor krijgen ze rotte tanden van moet je poetsen! En ja ooit een hond de brokjes zien doorkauwen?(want daardoor zouden brokjes de tanden poetsen...) (ja goed die hele grote, maar meestal niet he) En onze huidige DApraktijk kijkt helemaal niet op als je kvv voert en komt ook niet met tandpoets tips. Kaio's tanden zijn helemaal wit maar hij is pas anderhalf.
MariekeLost
1-ster
1-ster

Ik heb iets anders geprobeerd. Een plakje duck met een beetje schapevet er doorheen. Daar is meneer stapel op. Kleine stukjes gesneden. Maar wat doet hij? Hij peuzelt de schapenvet op en spuugt de Duck weer uit!

Grrrrrrrrrrrrrrrr. Terwijl hij dus verder alles lust. Komkommer, worteltjes, appel etc. Maar dit, ho maar!
Zou Rodi een alternatief zijn?
Debora
4-sterren
4-sterren

Bericht door Debora »

[quote="Lupa"]
ik denk dat je hondje duck dus niet lekker vind,probeer een andere merk
(ik hoop alleen niet dat je heel veel ingekocht hebt)
[/quote]

Wou ik ook net zeggen. Probeer eens een ander merk :)
MariekeLost
1-ster
1-ster

Ik had dus gelijk twee kilo ingeslagen. Helaas, pindakaas. Ik kan er misschien hamburgers van gaan bakken?!? :P

Maar welk merk moet ik nu dan gaan proberen? Rodi is relatief behoorlijk duur, alhoewel er wel een Jumbo hier in Groningen zit. En Smuldier heeft geen verkooppunten op de site staan. Wie van jullie woont in omgeving Groningen en heeft advies voor me?

Groetjes Marieke
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

MariekeLost schreef: Ik had dus gelijk twee kilo ingeslagen. Helaas, pindakaas. Ik kan er misschien hamburgers van gaan bakken?!? :P
Je kan het idd even héél kort bakken ;), en dat langzaam afbouwen...
Maar welk merk moet ik nu dan gaan proberen? Rodi is relatief behoorlijk duur, alhoewel er wel een Jumbo hier in Groningen zit. En Smuldier heeft geen verkooppunten op de site staan. Wie van jullie woont in omgeving Groningen en heeft advies voor me?

Groetjes Marieke
Smuldier is ook in de meeste supermarkten te krijgen hoor. En bij de meeste dierenwinkels kun je ook wel energique krijgen...
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

En als je iets hebt wat ie wel eet, b.v. smuldier, dan kun je het mengen met een beetje duck en dan eens kijken wat er gebeurt.
MariekeLost
1-ster
1-ster

Hoi,

Ik heb via de site van Energique een adres gevonden van een verkooppunt hier in Groningen. Daar ga ik morgen maar eens heen. Want ik vrees dat de Duck beter de Kliko in kan. Helaas had ik alles uit de verpakking gehaald, en per een aantal stuks in hersluitbare diepvrieszakjes gedaan. En kan het dus niet terugbrengen. Mochten er mensen wonen in Groningen die gratis 1,7 kilo Duck willen hebben, dan mogen ze het dus bij mij afhalen.

Groetjes Marieke
Laatst gewijzigd door MariekeLost op wo 28 sep 2005, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Sofie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sofie »

Misschien als hij de energique graag eet, je er later de Duck eventueel tussen kan mengen?
MariekeLost
1-ster
1-ster

Hoi,

Ik heb een pakje Energique opgehaald, maar tering wat een dure prijs. Daar schrok ik enorm van. Euro 2,49 voor 400 gram! Ik heb gelijk van de andere Pet's Place maar een klein pakje Duck, lams/rijst opgehaald. Eens kijken of hij dat wel lust. Omdat hij altijd lams/rijst brokken van Prins kreeg, vindt hij dit misschien wel lekker.
Maar geheel op Energique overstappen is voor mij dus onbetaalbaar.

Groetjes Marieke
Laatst gewijzigd door MariekeLost op do 29 sep 2005, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
MariekeLost
1-ster
1-ster

Update: Ik heb meneer pure Lamb/Rice van Duck voorgezet. De duurste die erbij is. En ja hoor, hij eet! Likte zijn bak zelfs helemaal uit. Grrrrrrrr.

Maar goed, probleem is opgelost! ;D
Laatst gewijzigd door MariekeLost op do 29 sep 2005, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Peet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Peet »

O jee.......jij hebt er zo eentje met een 'exquise' smaak.... >:( ;D...

Om het een beetje betaalbaar te houden, zou ik de Duck met de Energique mengen...niet eten? jammer dan, straks opnieuw proberen.... ;)

(ben toch wel blij met mijn ontzettende vreetschuren die je nog baksteen met penssaus kunt voor zetten.... :P)

Ah, ik zie net dat hij de Duck nu wel lust...ok, opgelost ;D
Laatst gewijzigd door Peet op do 29 sep 2005, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

[quote="MariekeLost"]
Hoi,

Ik heb een pakje Energique opgehaald, maar tering wat een dure prijs. Daar schrok ik enorm van. Euro 2,49 voor 400 gram! Ik heb gelijk van de andere Pet's Place maar een klein pakje Duck, lams/rijst opgehaald. Eens kijken of hij dat wel lust. Omdat hij altijd lams/rijst brokken van Prins kreeg, vindt hij dit misschien wel lekker.
Maar geheel op Energique overstappen is voor mij dus onbetaalbaar.

Groetjes Marieke
[/quote]

Die kleine pakjes Energique zijn idd erg duur >:(, maar Energique is ook verkrijgbaar in een 'grootverbruikers' verpakking van 12 kilo, dan wordt de prijs per kilo een stuk lager ;).

Maar zo te zien heb je een fijnproever.... :P ;D
Doedels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Doedels »

[quote="MariekeLost"]
Grrrrrrrrrrrrrrrr. Terwijl hij dus verder alles lust. Komkommer, worteltjes, appel etc. Maar dit, ho maar!
Zou Rodi een alternatief zijn?
[/quote]Probeer een een beetje groentemix door de Duck heen te mengen.

Plaats reactie