Is dit een geschikte molen??
Moderator: Lizzy
Re:Is dit een geschikte molen??
Jo dat ding is antiek volgens mij goud waard.Lijkt me wel vermoeiend om daar kilo's groenten meet te malen.
Tineke
Tineke
Hhahaha is om vlees(kippenekken) voor de fretjes mee te maken.....zou dat te zwaar zijn dan...want ik heb wel reuma dus kan niet al te zwaar zwengelen.
Omdat ik las dat velen een handmolen hebben hier nam ik aan dat dat zo'n ding is....graag hoor ik het hier.
Omdat ik las dat velen een handmolen hebben hier nam ik aan dat dat zo'n ding is....graag hoor ik het hier.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ik kan op de foto niet zien welk nummer het is. Ik had zelf een nummer 4 en zelfs met een plaatje met grote gaten vond ik het een crime om botten te malen. Met een grote (nummer 8 bv) gaat het veel beter.
Dus hoe hoger het nummer, hoe grover hij is ofzo?

Die op de foto is een 10...zoiets dan ofzo??

Die op de foto is een 10...zoiets dan ofzo??
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ja, da's een neefje van de mijne, ik heb een nummer 8. Die doet het goed (met spierkracht geleverd door heer Kruimel 8))
Tja een nummer 10 moet dan ook gaan toch...want die is dan net ff grover denk ik...ik heb er geen idee van hahaha.Kruimel schreef: Ja, da's een neefje van de mijne, ik heb een nummer 8. Die doet het goed (met spierkracht geleverd door heer Kruimel 8))
Ik moet hetzelf doen ik heb geen spierkracht van een kerel hier dus zal zelf aan de gang moeten...zucht
-
Marielle
- 2-sterren

- Contacteer:
Heel veel succes ermee!
(je hebt trouwens 2 hele leuke honden!, Wij hebben ook een Am. Bulldog
)
(je hebt trouwens 2 hele leuke honden!, Wij hebben ook een Am. Bulldog
Ik heb gisteren een keukenmachine gekocht electrisch
daar kan je toch ook botjes in fijn hakken?
Tineke
Tineke
lijkt mij wel hoorWanda schreef: Ik heb gisteren een keukenmachine gekocht electrisch
Tineke
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ahem ... als je er nog een tijdje mee wilt doen zou ik het maar niet proberenWanda schreef: Ik heb gisteren een keukenmachine gekocht electrisch
Tineke
Botten zijn echt hard, zelfs kippenbotjes moet je kracht voor zetten om ze te malen. Nekken zijn dan nog het makkelijkst en daar zou ik beslist mijn keukenmachientje nooit aan wagen.
Barf je fitKruimel schreef: Ja, da's een neefje van de mijne, ik heb een nummer 8. Die doet het goed (met spierkracht geleverd door heer Kruimel 8))
Hhahaha ja idd...nieuwe tak van sport?Ike schreef: Barf je fit, zo is barfen dus voor iedereen gezond!! gezond voor de hond......goed voor de spierballen van de baas
![]()
![]()
Straks ook nog Olympische Barfspelen...whahahah
Maar goed ik begrijp dus dat het beter is een handmolen dan elektrisch en dat je dus zo grof mogelijk moet nemen, vanaf maatje 10....dus ik weet al meer dan vanochtend...nu nog eentje vinden..
Ik heb nu eentje gevonden een vleesmolen, nummer 20...is dat wat??
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

KayleighShanden schreef: Ik heb nu eentje gevonden een vleesmolen, nummer 20...is dat wat??
Serieus, ik weet het niet, ik heb nog nooit zo'n grote gezien. Ik ben tevreden met m'n nummertje 8 tot nu toe. Maar ben wel benieuwd!