water

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re:water

Jojo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jojo »

Hier hangen de katten en hond aan de ´sushibar´ (=vijver ;))
Viv
2-sterren
2-sterren

Bericht door Viv »

wij zijn net van Amsterdam naar Zwolle verhuisd en vinden het kraanwater hier NIET te drinken!!!! We filteren met Brita, da's al beter maar ook met een apparaatje om de waterleiding heen. Die optimaliseert de energetische kwaliteit van het water. Drinkt lekkerder en smaakt beter wat ons betreft.

De dieren drinken bij ons weinig water omdat ze Barfen. Maar als de hond de kans krijgt, lebbert ze graag uit de vijver vol met prut. Ik zet toch altijd een bakje vers water voor ze neer maar echt leeg komt dat bakje nooit. Ik geloof wel dat goed water, net als Barf bijdraagt aan de gezondheid van je dier. Maar om daar nou Bronwater voor de gaan kopen? Lijkt me filteren een betere oplossing. Maar ja, da's persoonlijk he? ;)
Jojo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jojo »

Ja maar, als je dus voert volgens de natuur, dan is het toch onzin om kraak schoon mineraalwater enz. te geven? In de natuur wordt er toch ook uit plassen, sloten en meren gedronken ???
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

hier drinken ze uit :
Regen poel, modder poel, water put, vijver, sloot, water partij, riviertje, waterbak en als ik niet oppas WC.
;D ;D ;D
Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

Bink schreef: wij zijn net van Amsterdam naar Zwolle verhuisd en vinden het kraanwater hier NIET te drinken!!!!
jup, klopt, toen ik net naar zwolle verhuisd was kon ik er ook geen slok van weg krijgen. Nu ben ik er wel aan gewend, ik heb een brita waterkoker maar dat is meer omdat ik anders iedere 3 dagen mijn waterkoker moet ontkalken.

Overigens gebruik ik ook van dat spul voor in de wasmachine, tegen kalk, omdat het water hier enorm veel kalk bevat.

Plaats reactie