Geordi blijft honger houden...

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:Geordi blijft honger houden...

Geordi
1-ster
1-ster

Bericht door Geordi »

[quote="Pauline"]
Bedoel je dit ivm de kosten? Als dit namelijk het geval is, kan ik je geruststellen. Over het algemeen (als je een beetje zoekt) ben je voor de dingen die Lizzy opnoemt goedkoper uit dan voor Duck.
En ook ik had die ervaring toen ik nog vooral KVV voerde. Joep (teckel) had altijd honger, nu merk ik het nog op de dagen dat ze Carnibest krijgen. Dan schrokt hij voor gek en onwijs zijn bak leeg en heeft daarna zoiets van: Was dit alles????
Vanavond heeft hij een stuk runderstrot gehad (200 gram) en nadat hij dat op had is hij rustig gaan liggen pitten.
[/quote]

Nee de kosten interesseren me niet. Maar wel de inhoud ;D ;D
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

[quote="Geordi"]
Nee de kosten interesseren me niet. Maar wel de inhoud ;D ;D
[/quote]
Sorry, maar in dat geval gaat je hond toch voor neem ik aan. Ik sta ook niet te springen om vuile pens te mogen voeren, maar de jongens zijn er dol op. Dat is het belangrijkste! Klaar. Bovendien heb je (zoals al meer gezegd) grote kans dat het de oplossing is om Geordi af te laten vallen en dat is voor hem natuurlijk veel beter.
Trouwens: ik vind runderstrotten erger dan vuile pens. :-X
Laatst gewijzigd door Pauline op za 22 okt 2005, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

qua honger blijven houden hadden we er hier ook 1,
Damien was echt een vreetmonster, tot hij een paar keer veel te veel heeft gekregen (een volledige kip, een heel konijn etc) dat ie echt zn buikje rond heeft kunnen eten en dat er toch nog eten overbleef en sindsdien eet ie niet meer door als ie vol zit,
zo heeft ie regelmatig als ze pens krijgen (1kilo lap) sochtends nog een stukje in zn kennel liggen waar die dan pas aan begint
Geordi
1-ster
1-ster

Bericht door Geordi »

[quote="Pauline"]
Sorry, maar in dat geval gaat je hond toch voor neem ik aan. Ik sta ook niet te springen om vuile pens te mogen voeren, maar de jongens zijn er dol op. Dat is het belangrijkste! Klaar. Bovendien heb je (zoals al meer gezegd) grote kans dat het de oplossing is om Geordi af te laten vallen en dat is voor hem natuurlijk veel beter.
Trouwens: ik vind runderstrotten erger dan vuile pens. :-X
[/quote]

De hond gaat bij mij altijd voor. Geld is not the isue zoals ik al zei. Of Geordi er nu dol op gaat zijn of niet maar als ik echt voor helemaal vers had willen kiezen had ik m ook geen kant-en-klare vers gegeven. Ik kan er gewoon niet tegen om met hele penslappen ed te gaan lopen zeulen. Ik vind t al knap van mezelf dat ik aan de Duck begonnen ben haha... Verders hoeft Geordi niet af te vallen hoor...ik heb alleen gezegd dat als ik m meer geef van die Duck dat ie dan te dik wordt en dat wil ik niet!!

Plaats reactie