Pfffff
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
Femke
- 5-sterren

Re:Pfffff
He getsie Liesbeth ik lees het nu pas 
Hoe is het nu met Noa? Gaat het al een beetje beter met haar?
Geef haar maar een dikke knuffel. Misschien kan Tannetje je nog wat aanvullend advies geven?
Hoe is het nu met Noa? Gaat het al een beetje beter met haar?
Geef haar maar een dikke knuffel. Misschien kan Tannetje je nog wat aanvullend advies geven?
Hoi Liesbeth,
Sterkte met Noa en hoop dat ze wat kunnen doen met medicijnen.
Sterkte met Noa en hoop dat ze wat kunnen doen met medicijnen.
Noa heeft vanacht bij ons op de slaapkamer en in de woonkamer mogen slapen. Normaal gesproken gaat ze samen met Tobias op de logeerkamer maar omdat Tobias nogal is achter haar aan jaagt leek mij dat nu geen goed idee..
Het gaat eigenlijk hetzelfde, ze ligt veel, ademt zwaar maar spint wel als ik haar aai...Eten wil ze niet, drinken gelukkig wel, uit de kraan...
Zometeen moet ze weer een kwart tabletje, at ze nou maar wat dan kon het door een beetje blikvoer...Nu moet ik haar weer vasthouden en prutsen om het naar binnen te krijgen
Ik hoop vanmiddag goed nieuws, in hoeverre je daar over kan spreken, te krijgen maar ik heb een benauwd gevoel dat mij iets anders verteld....
Het gaat eigenlijk hetzelfde, ze ligt veel, ademt zwaar maar spint wel als ik haar aai...Eten wil ze niet, drinken gelukkig wel, uit de kraan...
Zometeen moet ze weer een kwart tabletje, at ze nou maar wat dan kon het door een beetje blikvoer...Nu moet ik haar weer vasthouden en prutsen om het naar binnen te krijgen
Ik hoop vanmiddag goed nieuws, in hoeverre je daar over kan spreken, te krijgen maar ik heb een benauwd gevoel dat mij iets anders verteld....
Oei, dat klinkt allemaal niet zo goed. Als het echt HCM is dan worden ze vaak snel slechter. het enige wat iknog kan bedenken aan alternatieve geneesmiddelen is Craetagus D6. Een homeopathisch middel dat het hart wat ondersteunt.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
tuurlijk ik duim 
Al de hele dag denk ik aan jullie, ik hoop, dat je gevoel je dit keer misleidt! 
Tot dadelijk en sterkte meis

Tot dadelijk en sterkte meis