wij hebben een jack russel van nu 5 maanden erg lief en gezond uitziende hond. zijn vacht is erg mooi en glanst. valt niet erg uit.
maar hij stink heel erg uit zijn bek sinds........ een paar dagen. niet zo maar een luchtje nee echt een riool lucht
ik kom nu net van de dieren arts en die zegt dit....
graag jullie reactie s.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxnou ik ben bij de dierenarts geweest, ze kom aan de tandjes niks bijzonder zien alleen dat zijn groote tanden verkeert gaan groeien en dat dat evt met een beugletje verholpen kan worden ik zie het al... dit is geen grap he..
iemand ervaring hier mee???
het uit zijn bek ruiken kan een oorzaak van het eten zijn, het voer kan hij niet goed verteren en dan gooit hij zijn maagklepje open en dat ruik heel erg naar iets wat aan het verteren is bahhhh het skinkttttt
nu moet ik op ander voer over om te kijken of het over gaat, het moet binnen een week over zijn ander moet ik met bobby terug en dan willen ze hem onder zijl brengen en dan de maag en evt tanden goed na kijken
bobby krijgt duck voer compleet en nu sinds van morgen geeft ik gemengt voor een paar dagen energique voer, dit is ook vers.
gr lilian