Pfffff
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Pfffff
Ik duim ook mee.
Als het FIP is (hopen we toch niet) dan kan dat niet overslaan naar je andere katten. Je andere katten kunnen wel ook met het coronavirus besmet zijn, maar pas als dat virus in het lichaam van een andere kat zelf muteert krijgt die kat ook FIP. Er is een kans, maar het hoeft dus helemaal niet.
Als het FIP is (hopen we toch niet) dan kan dat niet overslaan naar je andere katten. Je andere katten kunnen wel ook met het coronavirus besmet zijn, maar pas als dat virus in het lichaam van een andere kat zelf muteert krijgt die kat ook FIP. Er is een kans, maar het hoeft dus helemaal niet.
Het is bijna 10 uur, waar zijn jullie?
Ik zit te duimen als een gek!
Ik zit te duimen als een gek!
Vanmorgen met Noa naar de da, daar is een nieuwe foto gemaakt.
Er was geen verbetering of verslechtering te zien...
Omdat ze voor een punctie haar onder narcose moeten brengen en zij, vooruitdenkend, niet in staat zijn om Noa goed verder te helpen, zijn we doorgestuurd.
Noa is nu in een kliniek in Almkerk. Zojuist heb ik even gebeld maar er is nog geen tijd geweest om naar haar te kijken. Ze is er natuurlijk zo onverwachts tussen gekomen dus het is afwachten.
Ze gaan het vocht uit haar borstholte halen en nieuwe foto's maken. Het zou namelijk ook een scheurtje in het middenrif kunnen zijn.
Hoe dan ook het is echt zeer ernstig allemaal en als ik tussen de woorden van mn da doorluister dan is de kans dat ze het niet haalt veel groter dan dat ze het wel haalt..
Ik weet het niet meer en kan alleen maar hopen...
Het "beste"zou zijn als er een scheurtje zit dat geoppereert kan worden..Allemaal erg zwaar maar als ze daar doorheen komt dan heeft ze nog een kans...
Er was geen verbetering of verslechtering te zien...
Omdat ze voor een punctie haar onder narcose moeten brengen en zij, vooruitdenkend, niet in staat zijn om Noa goed verder te helpen, zijn we doorgestuurd.
Noa is nu in een kliniek in Almkerk. Zojuist heb ik even gebeld maar er is nog geen tijd geweest om naar haar te kijken. Ze is er natuurlijk zo onverwachts tussen gekomen dus het is afwachten.
Ze gaan het vocht uit haar borstholte halen en nieuwe foto's maken. Het zou namelijk ook een scheurtje in het middenrif kunnen zijn.
Hoe dan ook het is echt zeer ernstig allemaal en als ik tussen de woorden van mn da doorluister dan is de kans dat ze het niet haalt veel groter dan dat ze het wel haalt..
Ik weet het niet meer en kan alleen maar hopen...
Het "beste"zou zijn als er een scheurtje zit dat geoppereert kan worden..Allemaal erg zwaar maar als ze daar doorheen komt dan heeft ze nog een kans...
Jeetje Liesbeth, wat een ellende
. Heel veel sterkte en nu maar hopen dat het allemaal goed komt. Geef Noa maar een hele dikke
.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

O jakkes jakkes jakkes

duimduimduimduimduimduimduim .....
duimduimduimduimduimduimduim .....
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
ag gossie, wat erg, dat gewacht, wanneer zouden ze wat laten horen? ik mag hopen vandaag nog ???zurca schreef: .......
Ik geloof niet dat een dag ooit zo lang geduurd heeft
Weet nog niks....
sterkte
ben net gebeld..
Heel veel info maar uiteindelijk weten ze nog niks..Het kutweekend staat voor de deur dus allen testen moeten wachten tot maandag..Er bestaat gevaar voor mn andere katten want ze denken aan fip, fif en nog eentje..
Veel pus is eruit gekomen..
M'n kleine meisje is wakker en stabiel maar moet nu dus daar blijven..
Als het zo slecht gat met haar heb ik toestemming gegeven haar in te laten slapen en dan kan ik er dus niet bij zijn...Mochten de klachten zo accut zijn dan wil ik niet dat ze nog 30 minuten moet lijden voor mij...
Weet nu effe niks meer

Heel veel info maar uiteindelijk weten ze nog niks..Het kutweekend staat voor de deur dus allen testen moeten wachten tot maandag..Er bestaat gevaar voor mn andere katten want ze denken aan fip, fif en nog eentje..
Als het zo slecht gat met haar heb ik toestemming gegeven haar in te laten slapen en dan kan ik er dus niet bij zijn...Mochten de klachten zo accut zijn dan wil ik niet dat ze nog 30 minuten moet lijden voor mij...
Weet nu effe niks meer
Ach meis toch, wat een ellende.
Ik blijf hier heel erg duimen voor je, ik hoop dat ze het gaat redden. Heel veel sterkte en een knuffel voor je ...
Ik blijf hier heel erg duimen voor je, ik hoop dat ze het gaat redden. Heel veel sterkte en een knuffel voor je ...
-
Femke
- 5-sterren

Ohhhh meid de tranen stromen over m'n wangenzurca schreef: ben net gebeld..
Weet nu effe niks meer
![]()
![]()
![]()
Ik zal me helemaal súf duimen voor jullie........
Een hele dikke knuffel voor jou
Ach hemel.........., wat een ellende meis...... ik kan alleen maar zeggen dat ik onwijs voor je zal duimen. Heel veel sterkte....... 
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ow wat erg zeg

maar wat onwijs sterk van je dat je zo onbaatzuchtig denkt
maar ik duim dat toch alles goed komt
maar wat onwijs sterk van je dat je zo onbaatzuchtig denkt
maar ik duim dat toch alles goed komt