Ongelofelijk, kan dit????

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:Ongelofelijk, kan dit????

hiram
3-sterren
3-sterren

Bericht door hiram »

[quote="Els"]
Sinds ongeveer 4 weken is onze Welsh Terrier van brokken overgestapt naar Carnibest. Al jaren heeft ze last van huidproblemen. Sinds november jl. zo enorm erg dat haar hele rug vol bulten zat. Haar onderbuik is compleet zwart en geurde ontzettend naar zweetvoeten. Prednison geven zou een optie zijn omdat ze ontzettend veel jeuk had.
Van januari t.m. eind maart heeft ze anti-biotica gekregen; hielp niet. We zijn naar een dermatologe geweest; weer andere pillen en nieuwe shampoo....... Kortom een heel verhaal.
Maar, het is alsof er een verandering komt.
Het is ongelofelijk. Haar vacht begint te glanzen........!! Nooit gehad een glanzende vacht. Ik durf niet te vroeg te juichen, maar het lijkt alsof.............
Groetjes, Els
[/quote]

start feeding raw food 2 your dog and see your vet bills drop ;D
bernersennenfan
1-ster
1-ster

Bericht door bernersennenfan »

Nebla had ook altijd huidproblemen, dan weer mijt, dan weer een hotspot en eigenlijk had ze altijd wel wat te krabben! Bob was veels te mager, doffe vacht, half jaar geleden ook een hotspot, oormijt... ???

Echt, ik zei al tegen de da, kan ik geen abbonoment krijgen?

Nu sinds een half jaar op vers vlees en glanzen dat ze doen! Ik moest elke dag 2x stofzuigen, nu nog maar 1 keer, maar dat komt niet door de haren, maar door het zand ;D (ze spelen erg graag samen in het net kale maisveld :-\ ;)

En wat ik helemaal raar vind en de discussie nog niet durf aan te gaan met mijn da (ik weet niet wat haar standpunt is tov BARF)
dat Nebla mijn teef sinds 5 maanden loopt als een kievit en nergens meer last van heeft!!!( ze heeft een lichte vorm van ED waar ze niet aan geopereerd wordt omdat het in een beginstadium was)
Wanneer Nebla opstond wanneer ze had geslapen, liep ze af en toe mank en ze kreeg 3x per dag athrilone van de da. Nu krijgt ze niets meer en heeft nergens meer last van..echt, ik vind het geweldig!!!
En voor een berner kan ze ontzettend hard lopen!
Normaal gaf ze de strijd qua rennen allang op, maar ze houdt nu de meeste honden bij!!

dit is toch super!

Ik durf nog steeds niet te geloven dat het aan haar 'nieuwe voeding' ligt, maar het kan haast niet anders..ik loop vrij veel met de honden, gemiddeld 3 uur per dag en ze blijft normaal opstaan 's avonds tegen 24 uur wanneer ik naar bed ga en loopt direct soepel en blij naar haar plaats in de hal
Laatst gewijzigd door bernersennenfan op do 27 okt 2005, 01:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Sofie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sofie »

Wees er maar zeker van dat dit door de voeding komt!!! Je hond krijgt nu een natuurlijke voeding, met alle natuurlijke voedingsbestanddelen....wat dus automatisch ten goede uitkomt in het lichaam!!
diana
5-sterren
5-sterren

Bericht door diana »

heerlijk om te lezen
iedere keer maar weer :-*
Bianca1
4-sterren
4-sterren

Bericht door Bianca1 »

He Els wat fijn voor jullie! Enne, leuk een Welsh erbij op BP, ben ik niet meer de enige (voor zover ik weet)
macgirlie
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door macgirlie »

[quote="bianca1"]
He Els wat fijn voor jullie! Enne, leuk een Welsh erbij op BP, ben ik niet meer de enige (voor zover ik weet)
[/quote]

Oh wat een schat! Leuk met die zakdoek om. Je ziet ze niet veel meer. Mijn ouders hadden een Welsh, was echt een heerlijke hond. Helaas hebben ze hem een paar jaar geleden moeten laten inslapen. Hij heeft nog een keer met zijn foto in de krant gestaan omdat hij elk skateboard in de buurt confisqueerde.
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

[quote="bianca1"]
[/quote]

Dit is al een oude topic en Els komt eigenlijk nooit op BP, misschien dat ze soms nog meeleest dat weet ik natuurlijk niet.
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Dit is toch een teken dat vers gewoon veel beter is.

Cairo had een paar jaar geleden ook wat rare bultjes/bobbeltjes op zijn huid zitten,ik kreeg daar zalf voor (ingredient oa prednison)nou ik huiver alleen al bij het woord prednison.Dus ik naar een voedingsdeskundige toe,ik kreeg dus mooi een zak voer mee,op basis van vis.Koste mij een rib uit mijn lijf.Zij dacht nml dat mijn hond allergies was en wel voor appels.had ik toen maar wat meer nagedacht,en hem gewoon op kvv gezet.Hij bleek helemaal niet allergies te zijn voor appels.Weet eigenlijk nou nog niet waarom die die bultjes kreeg,hij heeft er nooit meer last van gehad.Ze waren opeens gewoon weer verdwenen.Maar ik betaalde mijn wel helemaal scheel aan die zakken voer toen.
Anneke V
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anneke V »

[quote="Els"]
Sinds ongeveer 4 weken is onze Welsh Terrier van brokken overgestapt naar Carnibest. Al jaren heeft ze last van huidproblemen. Sinds november jl. zo enorm erg dat haar hele rug vol bulten zat. Haar onderbuik is compleet zwart en geurde ontzettend naar zweetvoeten. Prednison geven zou een optie zijn omdat ze ontzettend veel jeuk had.
Van januari t.m. eind maart heeft ze anti-biotica gekregen; hielp niet. We zijn naar een dermatologe geweest; weer andere pillen en nieuwe shampoo....... Kortom een heel verhaal.
Maar, het is alsof er een verandering komt.
Het is ongelofelijk. Haar vacht begint te glanzen........!! Nooit gehad een glanzende vacht. Ik durf niet te vroeg te juichen, maar het lijkt alsof.............
Groetjes, Els
[/quote]

Doet deugd hé!!! Je hondje zo zien opknappen & dan nog op zo'n gezonde manier... ;)
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Toevallig viel het mij op dat ik de vacht van mijn hond zo mooi vond,het leek wel of het zwart,zwarter was en het roodbruine mooier van kleur was.Zijn vacht glimt ook weer,met dat CKD vond ik het vaak wat grauwig eruitzien,beetje doffig zeg maar
loeske
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door loeske »

hallo, uit ervaring, ja dit kan veel succes met je hondje!

Plaats reactie