Hè wat fijn dat je nu weer wat gerust gestelder bent, Noa vecht er in ieder geval voor, dat is duidelijk!!
En het moet zeker heel speciaal geweest zijn om je meissie door de telefoon te horen spinnen!! Attent van die DA. Dat heeft je heus goed gedaan idd.
Hier blijven we uiteraard heel hard duimen.
Sterkte morgen.
Vanmorgen weer gebeld naar de kliniek. Ze is zo dapper!!
Vanmorgen had ze alweer gegeten en gedronken, ze hadden haar de medicijnen nu gewoon via de bek gegeven en dat was goed gegaan...
Ook haar lichaam vecht nog steeds...Vanmorgen hadden de drains geen vocht/pus geproduceerd! Dat is een goed teken...
Mijn moeder zou vandaag met mij naar de kliniek gaan maar zij is helaas ziek geworden. Wim zit heel de week in Brussel dus vandaag kan ik haar niet gaan bezoeken..Hopelijk een woensdag...Maar de assistente zou haar een dikke knuffel geven namens mij
Fijn om te horen hoor! Ik hoop, dat ze inderdaad snel wa dichter bij huis kan komen, want het is waardeloos als je dier zo ziek is, en je kunt niet bij haar komen
Wanneer verwacht je de eerste uitslagen van de onderzoeken?
De eerste uitslagen hoopt hij morgenavond/woensdag binnen te krijgen maar dat zal dan niet meer zijn dan wel of geen bacterien en wel of geen virussen..De dingen staan op kweek dus dat duurt helaas wel een aantal dagen voordat daar een precies antwoord uitkomt...
Dat ik niet naar haar toe kan is echt kl*te ja...Maar er is helaas niets aan te doen. Openbaar vevoer kost me 2 uur heen en 2 uur terug en dan zou Tous ook mee moeten dus dat gaat gewoon niet..Hopelijk is mn moeder snel beter en kan ik woensdag bij haar gaan kijken.
Hé maar dat is hartstikke mooi zeg!!
Wel balen dat je idd niet naar haar toe kunt, maar wie weet mag ze woensdag of donderdag wel naar huis joh?!
Ik blijf nog steeds onwijs duimen voor je meissie en wens je moeder maar beterschap van me. Ze weet nu wie ik ben!
Vanmorgen heb ik natuurlijk weer gebeld...
Met Noa gaat het nog steeds goed! Ze eet en drinkt prima. Ze mag af en toe wat rondlopen en inspecteerd dan alles en iedereen, ze is niet gestresst ofzo!
De drains hadden nu wel weer wat vocht geproduceert.
De da hoopt morgen uitslagen te krijgen zodat we meer weten.
Ik heb helaas niet de mogelijkheid om naar Noa toe te gaan, mn moeder is door haar rug gegaan en kan dus niet auto rijden...Ik troost me maar met de gedachten dat er goed voor Noa gezorgt word en ze lijkt mij niet te missen.
Ik hoop zo dat ze snel naar huis mag....