Hoe kommie daar nou bij??Loeka schreef: Aha, je pakt hem dus niet aan zijn nekvel op, dat vind ik toch heel wat anders. Ik weet wel dat zoals je ht nu schrijft misschien werkt bij een Brit, maar bij een Somaby en vast nog meer rassen werkt dit dus averechts!![]()
ontstoken tandvlees
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:ontstoken tandvlees
Tja, Britten zijn gekend om hun rustig karakterLoeka schreef: Aha, je pakt hem dus niet aan zijn nekvel op, dat vind ik toch heel wat anders. Ik weet wel dat zoals je ht nu schrijft misschien werkt bij een Brit, maar bij een Somaby en vast nog meer rassen werkt dit dus averechts!![]()
Maar er lopen nog 3 andere 'rassen' rond die ik evengoed om mijn vinger draai.
Misschien heeft het te maken dat het bij ons 100% binnenhuiskatten zijn ?
Mijn beide oude HTK-katers komen dagelijks vrij buiten, SR komt buiten in de kattenren of in de tuin aan de lijn. Ze luisteren alle 3 voor een kat redelijk goed (vooral als er iets te snoepen valttom schreef: Tja, Britten zijn gekend om hun rustig karakter
Maar er lopen nog 3 andere 'rassen' rond die ik evengoed om mijn vinger draai.
Misschien heeft het te maken dat het bij ons 100% binnenhuiskatten zijn ?
Maar we gaan OT; het ging over ontstoken tandvlees 
-
Doedels
- 5-sterren

- Contacteer:
Probeer eens vit C ester zonder smaakstof. Dat smaakt niet zuur en ruikt dus ook niet naar citoen of zo. Misschien trappen ze daar wel in.anton schreef: Het zijn nogal trutjes:))
Gisteren geprobeerd , tussen twee theelepels 4 tabl, vit c , maar vinden het dan niet lekker meer:(
Dat zeg ik trutjes. (Ruikt ook teveel naar citroen, te gezond he)
sandra