Pfffff

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re:Pfffff

Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Maar ondanks dat het goed gaat, balen we wel, dat je niet zelf naar haar toe kunt!
Verdorei, ik wou, dat ik dichter in de buurt woonde.
Sterkte met wachten en ik blijf duimen hoor! :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

ine schreef: Maar ondanks dat het goed gaat, balen we wel, dat je niet zelf naar haar toe kunt!
Verdorei, ik wou, dat ik dichter in de buurt woonde.
Sterkte met wachten en ik blijf duimen hoor! :-*
Dankje Ine :-*
Wat het ook gaat worden, wel of niet naar huis, vrijdagmiddag kan ik haar iig gaan knuffelen.
Of Wim of mijn vader heeft dan vrij zodat we naar de kliniek kunnen, hopelijk om haar mee naar huis te nemen!
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

zurca schreef: Dankje Ine :-*
Wat het ook gaat worden, wel of niet naar huis, vrijdagmiddag kan ik haar iig gaan knuffelen.
Of Wim of mijn vader heeft dan vrij zodat we naar de kliniek kunnen, hopelijk om haar mee naar huis te nemen!
We blijven duimen ;)
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Ik hoop het echt Liesbeth, dat je haar dan lekker mee naar huis kan nemen :-* Wat een geduld heb jij gehad zeg :-\
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Grrrrr....Ben nu effe boos en terleurgesteld!
Ik kan 's morgens belen tussen 8.30 uur en 9.00 uur, dan ik er telefonischspreekuur en kan ik een arts spreken.
Vanmorgen dus bellen om 8.30 uur...antwoordapp. 5 min. later..antwapp. Nu net krijg ik dan eindelijk de assistente aan de telefoon, er was een spedgeval vandaar dat ze niet te bereiken waren. Heel vervelend maar ik zit hier nu dus met al mn vragen, vragen die ik dus morgenochtend pas kan stellen...
Met Noa zelf gaat alles heel goed, ze had gisteren niet veel gegeten maar dat is logisch na een narcose.
Maargoed ik weet niet hoe het spoelen is gegaan, of er nog een foto is gemaakt en hoe dat eruit zag...Ik wil weten waarom die tests zo lang op zich laten wachten, ik wil weten....Pfffff ik wil nu gewoon weten wat mn meissie mankeert!!
Ze hebben toch echt pech want vanmiddag bel ik gewoon weer, iig om te weten of er nog vocht uit de drains is gekomen vandaag en hoe het met het eten is gegaan!
Ik snap wel dat een spoedgeval voor gaat, dat de arts tijdens operaties niet gestoord kan worden maar dit voelt gewoon zo, zo....onbevredigend
Het enige wat fijn was om te horen is dat ze hun best doen om te proberen noa voor het weekend naar huis te laten gaan...
Rosita
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Rosita »

Ach meis wat vervelend allemaal. Je zit met zoveel vragen, nu maar hopen dat je vanmiddag wat meer te weet komt. Gelukkig gaat het met Noa goed en ik hoop echt dat ze dit weekend weer lekker thuis is.
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Nou, ik kan me voorstellen, dat je je zo voelt hoor. Je kunt al zo weinig en dan niet eens even dat gesprek met de da! Dat is echt balen.
Heb je gevraagd, of je hem op een ander tijdstip kunt bellen, of dat hij jou belt?
Gewoon zeggen, dat je nog zoveel vragen hebt.
Ik leef met je mee meis! :-* :-* :-*
Maris

Bericht door Maris »

Toch wel een klein plus puntje dat ze proberen of ze voo het weekend naar huis mag. Ik hoop dat je vanmiddag te horen krijgt hoe en wat..

Want met zoveel vragen en onzekerheid zitten is niet goed voor een mens.. Heel veel sterkte toegewenst :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ik ben niet zo'n held en gek genoeg zeker niet aan de telefoon :-[
Ik heb idd. gezegt dat ik met een aantal vragen zit en of ik dan aan het einde van de dag nogeens kan bellen...Tja het antw. was dat ze niet wist of ik de arts dan kon spreken omdat die dan meestal nog op de o.k. staat...
Ze is nog wel vor me wezen vragen hoe het spoelen was gegaan en of er al meer uitslagen waren. Het spoelen was goed gegaan en er waren nog geen uitslagen...Tja niet echt een antwoord waar ik wat mee kan, ik voel dan een beetje van "tjee wat een zeikerd met al die vragen" Dat ullen ze niet echt denken maar dat gevoel krijg ik dan. Ik heb dus verder niet aangedrongen maar bel aan het einde van de dag toch nog een keer..lekker puh >:( ;D
Maris

Bericht door Maris »

Groot gelijk ik zou ook willlen weten hoe en wat...

Al moet ik 10 keer per dag bellen ;)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ja jeetje, inderdaad vervelend zeg! Nou, ik zou zeker vandaag nog een keer proberen en anders inderdaad even vragen of hij terug kan bellen als het hem schikt?
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

wat vervelend voor jou al dat gewacht en geen antwoorden. Soms helpt het als je vraag of de da jou belt als hij even tijd heb, dan heb je vaak meer kans op contact.
Ik hoop voor jou dat ze dit weekeind gewoon thuis bij jou kan zitten knuffelen ;)
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Net nog een keertje gebeld...
Met Noa zelf is alles goed al eet ze sinds gisteren slechter. Maar ze gisteren onder narcose geweest dus ik denk dat ze daar nog last van heeft en misschien heeft ze wel wat pijn. Verder is Noa een zeikerd met eten dus wie weet is ze dat blikvoer wel gewoon zat. Morgen als ik langs ga, en ze mag niet mee naar huis, dan neem ik wat cb mee voor d'r. Misschien wil ze dat eten..
Verder was er vandaag toch weer vocht uit de drains gekomen. En daar baal ik zo van! Want zo lang dat gebeurd kunnen die drains er niet uit.
Ik ga vragen als ze niet voor het weekend naar huis kan, of ze dan toch misschien het weekend thuis mag zijn. Geen idee of dat mogelijk is natuurlijk maar ik kan het altijd vragen...
Morgenochtend 8.30 hang ik weer aan de telefoon en dit keer zal ik zorgen dat ik die arts te spreken krijg! Zo!!
Tineke *
4-sterren
4-sterren

Bericht door Tineke * »

Doen hoor ga maar op je strepen staan het is jou kat.

Tineke
Debora
4-sterren
4-sterren

Bericht door Debora »

Wel spannend hoor, kan me voorstellen dat je de uitslagen wilt weten enzo. Ik duim dat ze in ieder geval dit weekend even bij je is :-*

Plaats reactie