Pfffff

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re:Pfffff

conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

phew, in ieder geval goed resultaat, dan heb je nog steeds jou katje nog niet thuis, maar komt wel, eerst lekker knuffelen, dat is voor nu allerbelangrijkst. Ik hoop maar dat die rot bacterieen snel ophoepelen en dat zij gewoon lekker thuis kan aansterken ;)
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

He gelukkig, dat ziet er toch voorzichtig positief uit :D
Heeft al dat duimen toch nog geholpen ;D

En hartstikke goed van je dat je op je strepen staat hoor!
Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

pffff meid, ik durf ook weer voorzichtig adem te halen! ga maar gauw je meissie knuffelen en heeeeeeel erg van haar genieten!!
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Oo, wat goed. Dat geeft hoop. Laat ze die drains er niet uithalen zolang er nog wat uit komt! Anders loopt ze zo weer vol.
Als ze al het vocht goed er uit laten lopen en antibiotica geven, komt het wel goed.

Nog even geduld hebben! Sterkte :-*
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Wat een goed nieuws Liesbeth :D
Geef haar morgen van ons ook maar een dikke knuf
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ik zal haar namens iedereen hier een lekkere knuffel geven..
Het doet echt goed te weten dat er zoveel mensen meeleven en voor haar geduimd hebben :-* Het voelt goed al die positieve gedachten haar kant op...
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Dat klinkt allemaal al een stuk beter!
Ik blijf voor je duimen ;D
Yari
4-sterren
4-sterren

Bericht door Yari »

Wat goed om te horen dat het in ieder geval niet één van die ziektes is.
En heel verstandig van je om te zeggen dat ze die drains liever zo lang mogelijk moeten laten zitten.
Zorg eerst idd maar dat er niets meer uitkomt.
Al met al heb ik er alle vertrouwen in dat je dappere meissie dit wel overwint hoor!!
Ga morgen maar lekker knuffelen met d'r.
Hier blijft geduimd worden!! :-*
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

En nu zit ja heerlijk met jouw Noa te kroelen en al die knuffeltjes door te geven! 8)
Ik hoop, dat je met hele fijne berichten thuiskont en dat je jezelf nu ook weer wat beter voelt! :-*
Tineke *
4-sterren
4-sterren

Bericht door Tineke * »

Hai Zurca.al nieuws heb je al geknuffeld?

Tineke
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Hoe is het met Noa? Ben je geweest en heb je er een goed gevoel over? Vertel............... :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Jaaaa, we hebben haar gezien, geknuffeld en gekroeld!!
Ze mocht uit haar hok en in de kamer daar rondlopen. Ze heeft allemaal kopjes lopen geven, enorm lopen spinnen en verteld wat ze er allemaal van vond...
Ik heb de da heel even gesproken want hij was druk bezig met een spoedgeval...
Aan de ene kant was vanmorgen 1 ml uitgekomen, dat is hoopvol. Maar helaas aan de andere kant was maar liefs 5 ml uitgekomen. Het baarde de da zorgen, zoals hij dat zelf zei...Als die ene kant nu morgen weer zo weinig, of liever helemaal niets heeft geproduceerd dan overwegen ze om die drain er zo snel mogelijk uit te halen. De andere kant..tja...zo'n drain kan niet heel lang blijven zitten zo begreep ik. Het gaat irriteren, het lichaam probeert dat gekke ding af te stoten. Daarbij is het een öpen verbinding"en mogelijk een opening voor nieuwe bacterien....
Ik hoop maar dat nu ze gericht ab kunnen gaan geven, ze weten nu tenslotte met welke bacterien ze te doen hebben, dat het snel beter gaat!
Noa zelf is echt wel zichzelf daar, nog wat magertjes maar ze at waarschijnlijk al een tijdje slecht.
Ik had voor haar Nutrobrokjes meegenomen, die krijgen ze thuis ook 's avonds. (en 'smorgens cb) De assistente vertelde dat ze hadden ontdekt dat Noa niet graag uit een bakje eet, ze geven een handje brokjes zo in haar hok en Noa schijft alles door het hok heen...Heeft ze trek dan zoekt ze wat brokjes. Nou de eigen brokjes werden zeer gewardeerd! Ze vloog er bijna op aan! Dus nu heeft ze iig eten dat ze ook echt wil eten.
Verder vertelde de da dat Noa een fijne kat is, ook om mee te "werken". Hij zei; Äls ik bij noa het hokje open dan krijg ik kopjes en gespin, dat is weleens anders en staan er zo 10 nagels in mn handen" De abpillen eet ze bijna zo op, dus het is geen probleem voor ze om die dagelijks te geven. Ook hoeft ze geen kap om, ze blijft netjes overal van af. Ze heeft in 1 pootje een infuus en op haar rug steken 2 "hoorntjes"(drains) uit. Daar heeft ze dan een soort hempje overheen. Ze schijnt zich er gewoon bij neergelegt te hebben en er het beste van te maken!

Nu dus maar hopen dat de ab snel goed gaat aanslaan, zodat er geen pus meer uitkomt en dan mag ze naar huis....
Maris

Bericht door Maris »

Ik duim nogsteeds heel erg hard voor jullie. Ik ben blij voor je dat jet even met dr mocht kroelen, dit zal je heel goed gedaan hebben denk ik.

Gewoon blijven duimen jullie slaan je er wel doorheen . :-*
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Wat fijn dat je haar nu eindelijk hebt gezien, ze is wel voorbeeldig he. Nu maar snel naar huis met haar, duim nog steeds hoor :-*
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

nou ik blijf met jullie mee lezen en leven.. ben zo benieuwd hoe het allemaal verder gaat.

Plaats reactie