Pfffff
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Pfffff
Dat klinkt toch wel hoopvol allemaal, zeker ook dat ze zo positief reageert op de mensen daar 
sylvia schreef: Wat een model patient die Noa, dat zal wel weer veranderen als ze thuis komt![]()
Dat denk ik ook!!
Hoewel, er is nog hoop..de da vertelde dat hij wel vaker meemaakt dat dieren die ernstig ziek zijn geweest na herstel toch aanhaliger zijn..alsof ze een soort van dankbaar zijn..
Ach het maakt me helemaal niets uit hoe ze doet als ze thuis is, als ze maar weer thuis komt..gezond en wel...
Het was erg fijn om mn meissie vandaag weer gezien te hebben...
Laatst gewijzigd door zurca op za 26 nov 2005, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen....nu ik haar gezien heb, gehoord heb, geknuffeld heb mis ik haar nog veel meer...Het was net alsof ik al die dagen een soort van afstand had ingebouwd maar nu, na vandaag wil ik haar gewoon thuis hebben....Ik hoop zo dat nu ze juiste ab kunnen geven het snel afgelopen is met die produktie van pus...Dan kunnen die drains eruit en mag ze naar huis.
Ik probeer morgenochtend weer even te bellen, hopelijk is er dan al minder pus uitgekomen dan vandaag.
Jullie kunnen de duimen dus nog niet met vakantie sturen hoor

Ik probeer morgenochtend weer even te bellen, hopelijk is er dan al minder pus uitgekomen dan vandaag.
Jullie kunnen de duimen dus nog niet met vakantie sturen hoor
-
Femke
- 5-sterren

ze dreigden al bijna met een staking maar ik heb ze beloofd dat ik de overuren zou uitbetalen dus nu blijven zezurca schreef: Alleen....nu ik haar gezien heb, gehoord heb, geknuffeld heb mis ik haar nog veel meer...Het was net alsof ik al die dagen een soort van afstand had ingebouwd maar nu, na vandaag wil ik haar gewoon thuis hebben....Ik hoop zo dat nu ze juiste ab kunnen geven het snel afgelopen is met die produktie van pus...Dan kunnen die drains eruit en mag ze naar huis.
Jullie kunnen de duimen dus nog niet met vakantie sturen hoor![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Femke op za 26 nov 2005, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
GelukkigFemke schreef: ze dreigden al bijna met een staking maar ik heb ze beloofd dat ik de overuren zou uitbetalen dus nu blijven ze![]()
Het geeft echt een fijn idee dat er zoveel mensen voor haar duimen en aan haar denken...Wij zelf denken ook alleen maar positief, kan ook niet anders want Noa is duidelijk een positief ingestelde kat
Voor alle duimende duimen;
Natuurlijk blijven mijn duimen draaien! 
En ik volg ook alles in deze topic, ook al reageer ik niet na elk bericht!
Nog even volhouden meis!!

En ik volg ook alles in deze topic, ook al reageer ik niet na elk bericht!
Nog even volhouden meis!!
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
en inmiddels moet ook wel duidelijk zijn dat ook hier continu geduimd wordt, ik kan me overiginds goed voorstellen dat nu je haar weer "geroken" heb je haar ook gewoon weer thuis wil hebben. Komt wel, nog even geduld 
Ik vind jullie allemaal geweldig, zo fijn dat jullie allemaal blijven duimen. En volgens mij "voelt" Noa dat gewoon....
Ik ben zo trots en verbaasd over haar en haar gedrag daar. Thuis is Noa best op zich zelf, ze zoekt mij weleens op voor een aai of kriebel achter d'r oor. Een borstelbeurt vind ze ook heerlijk en heel af en toe ligt ze naast me op de bank. Verder doet Noa gewoon haar eigen ding en bepaalt dus ook zelf wanneer er wat gebeurd. Hierdoor dacht ik altijd dat als ze eens bij een da terecht zou komen, zij geen katje zou zijn wat alles maar zo toe zou laten. En nu blijkt ze gewoon een voorbeeldige patient te zijn. Met haar optimisme en gekroel heeft ze iedereen ingepakt! Dat noem ik nog eens het beste uit een situatie halen...Natuurlijk missen wij haar enorm maar het feit dat ze daar zo relaxed is en dat er zo goed voor haar gezorgd word scheel echt enorm...
Ik heb zojuist even gebeld, ze hadden het erg druk want ze hebben dienst, maar Noa maakt het prima en er was niet veel uit de drains gekomen. Wat "niet veel" inhoud dat vraag ik morgen wel. Ik had nu een andere arts aan de telefoon en zij wist niet precies van hoe of wat en omdat ze met een dier bezig waren, wou ik niet aandringen over preciese hoeveelheden...Dat hoor ik dan morgen wel, en jullie natuurlijk ook
Hopelijk gaat de ab z'n werk doen en begint er nu resultaat te komen...
Gelijk nog maar is een vraagje...Noa krijgt nu al meer dan een week ab, drie maal daags en 2 verschillende soorten..Als ze thuis komt zal ik daar waarschijnlijk nog wel een tijdje mee door moeten gaan. Geen idee nog hoe lang precies maar de arts had het over een "langdurige kuur". Bij mensen met deze aandoening kan langdurig wel tot een jaar zijn... Nu vraag ik mij af wat kan ik Noa geven ter ondersteunign? Ik bedoel die ab is natuurlijk geweldig tegen die bacterien maar voor derest van haar lichaam is het troep..Probiotica geven? Echinacea? Iemand anders misschien nog een heel andere suggestie?
Ik ben zo trots en verbaasd over haar en haar gedrag daar. Thuis is Noa best op zich zelf, ze zoekt mij weleens op voor een aai of kriebel achter d'r oor. Een borstelbeurt vind ze ook heerlijk en heel af en toe ligt ze naast me op de bank. Verder doet Noa gewoon haar eigen ding en bepaalt dus ook zelf wanneer er wat gebeurd. Hierdoor dacht ik altijd dat als ze eens bij een da terecht zou komen, zij geen katje zou zijn wat alles maar zo toe zou laten. En nu blijkt ze gewoon een voorbeeldige patient te zijn. Met haar optimisme en gekroel heeft ze iedereen ingepakt! Dat noem ik nog eens het beste uit een situatie halen...Natuurlijk missen wij haar enorm maar het feit dat ze daar zo relaxed is en dat er zo goed voor haar gezorgd word scheel echt enorm...
Ik heb zojuist even gebeld, ze hadden het erg druk want ze hebben dienst, maar Noa maakt het prima en er was niet veel uit de drains gekomen. Wat "niet veel" inhoud dat vraag ik morgen wel. Ik had nu een andere arts aan de telefoon en zij wist niet precies van hoe of wat en omdat ze met een dier bezig waren, wou ik niet aandringen over preciese hoeveelheden...Dat hoor ik dan morgen wel, en jullie natuurlijk ook
Gelijk nog maar is een vraagje...Noa krijgt nu al meer dan een week ab, drie maal daags en 2 verschillende soorten..Als ze thuis komt zal ik daar waarschijnlijk nog wel een tijdje mee door moeten gaan. Geen idee nog hoe lang precies maar de arts had het over een "langdurige kuur". Bij mensen met deze aandoening kan langdurig wel tot een jaar zijn... Nu vraag ik mij af wat kan ik Noa geven ter ondersteunign? Ik bedoel die ab is natuurlijk geweldig tegen die bacterien maar voor derest van haar lichaam is het troep..Probiotica geven? Echinacea? Iemand anders misschien nog een heel andere suggestie?
-
Femke
- 5-sterren

ik zou zéker probiotica geven, het had mooi geweest als je daar nu al mee kon beginnen maar ja Noa is niet thuis. Misschien willen ze het bij de kliniek anders over haar voer geven? Dierenartsen hebben meestal ook wel probiotica (volgens mij heet het dan Protexin maar ik weet het niet zeker). Ik had begrepen dat ze daar bikvoer kreeg? Dan kunnen ze het er misschien zo doorheen roeren....zurca schreef: Ik vind jullie allemaal geweldig, zo fijn dat jullie allemaal blijven duimen. En volgens mij "voelt" Noa dat gewoon....
Daarnaast kun je inderdaad Echinacea geven. Ik zou zelf kiezen voor de capsules van Bloem, en dan de extra weerstand-versie. Hier zit ook cat's claw en plantago in en zorgt voor extra herstel na ziekte.