wat lust ie niet?
Moderator: Lizzy
wat lust ie niet?
Hoi
Ik krijg steeds meer de indruk dat ik hier een beetje verwend ben met de honden, aangezien ze werkelijk alles vreten wat ik ze voorzet. Van anderen lees ik her en der toch telkens dat ze specifieke dingen niet lusten. Maar misschien heb ik nog niet alle "kritieke" onderdelen geprobeerd?
Ik ben benieuwd wat er zoal oneetbaar wordt geacht door diverse BARFende honden? Wat lust ie niet?
Ik krijg steeds meer de indruk dat ik hier een beetje verwend ben met de honden, aangezien ze werkelijk alles vreten wat ik ze voorzet. Van anderen lees ik her en der toch telkens dat ze specifieke dingen niet lusten. Maar misschien heb ik nog niet alle "kritieke" onderdelen geprobeerd?
Ik ben benieuwd wat er zoal oneetbaar wordt geacht door diverse BARFende honden? Wat lust ie niet?
-
Li@nne
Re:wat lust ie niet?
Ik ben nog niks tegen gekomen... 
"Niet lusten" komt in hun woordenboek niet voor
"Niet lusten" komt in hun woordenboek niet voor
Ehhh....
Nee
Ik kan niks bedenken! Ze eten hier werkelijk alles wat ik hen voorschotel. Zelfs rauwe vis vinden ze heerlijk.
Het minst dol zijn ze op granenpap. Dit heb ik dan ook van het menu geschrapt.
Groetjes, Lizzy
Nee
Ik kan niks bedenken! Ze eten hier werkelijk alles wat ik hen voorschotel. Zelfs rauwe vis vinden ze heerlijk.
Groetjes, Lizzy
Onze Nick wil sinds een tijdje ineens geen kippennekjes enz meer,wel kipfilet maar geen botten,vreemd maar waar.
och nee weet je echt nix Lizzy ?Lizzy schreef: Ehhh....
Nee
Groetjes, Lizzy
wat dacht je van je duif dan?
Helemaal niks, maar ja het zijn labjes he 
Ja Jol! Je hebt gelijk!!!Jolly schreef:
och nee weet je echt nix Lizzy ?
wat dacht je van je duif dan?![]()
DUIF! Ze moeten hier GEEN duif!
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 22 jan 2004, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Saar lust alles!! Behalve de schilletjes van een tomaat...
Moest jij niet LEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!geer schreef: Saar lust alles!! Behalve de schilletjes van een tomaat...
hoi hoi
Nou voor het eerst hier konijn gevoerd aan Myki, maare nu ineens vind hier niemand dat meer te eten, maar ze hebben pech gehad, want eten zullen ze, daar vind ik het net te duur voor om het weg te gooien, zal ze vanavond te slim af zijn. hihihihi
Eucalipta
Nou voor het eerst hier konijn gevoerd aan Myki, maare nu ineens vind hier niemand dat meer te eten, maar ze hebben pech gehad, want eten zullen ze, daar vind ik het net te duur voor om het weg te gooien, zal ze vanavond te slim af zijn. hihihihi
Eucalipta
lizzy, je vergeet de kippenleversLizzy schreef: Ja Jol! Je hebt gelijk!!!. Goed van jou zeg!
DUIF! Ze moeten hier GEEN duif!
-
Lara
- 3-sterren

- Contacteer:
Ohhhhhh, Lizzy zit gewoon te liegen met ze ten allesqyan schreef: lizzy, je vergeet de kippenlevers![]()
hahahaha nee ze liegt niet,Lizz d'r honden eten alles behalve wat ze niet lusten ,zoals duif en kippenleverLara schreef:
Ohhhhhh, Lizzy zit gewoon te liegen met ze ten alles![]()
Die van mij eten ook geen duif,tenminste niet een zelfgevangen duif ,ik denk als ik em in mootjes had durven hakken dat ze em wel gegeten hadden.
Verder eten ze alles tot cavia en vogel voer aan toe.
Verder eten ze alles tot cavia en vogel voer aan toe.