Pfffff
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Pfffff
Tobias word helemaal gek als tie die creme ruiktsylvia schreef: Mijn ervaring met calandulan is dat ze dan juist gaan zitten likken.
Als ik bij Noa dus die creme opsmeer dan doe ik haar daarna zowiezo dat jasje effe aan, dan krijgt het de kans om in te trekken. Ik had idd. al begrepen dat je zachte en "mooie" littekens krijgt als je dagelijks calendula erop smeert..
Een warm bedje voor Noa ergens maken is niet echt handig want ze slaapt overal en nergens...Op bed, op de badkamer, op de bank...Ik denk dat ik haar 's nachts gewoon dat jasje aan doe. Ze is er aardig aangewend, springt ermee op de tafel, krult zich helemaal op om te slapen, loopt normaal...
Met Noa zelf lijkt het elke dag wat beter te gaan..Ze eet goed, wil alleen maar brokjes en wat blik maar vooruit ze eet....Ze drinkt meerdere malen per dag uit de kraan of uit tous zijn bak. Ze is 's avonds wel in voor een spelletje met de muis aan de hengel, gromt daarbij alsof ze een olifant gevangen heeft...Ze kan me weer zo heerlijk genoegend aan kijken door d'r half dichtgeknepen oogjes...Ze is ook weer veel in de woonkamer overdag en ook 's nachts rommelt ze wat door het huis.
Gisteren heeft ze voor de laatste keer de Metacam gehad. Nu heb ik via Tannetje een natuurlijke pijnstiller gekocht. Nu ben ik eigenlijk nog opzoek of er zoiets bestaat als een natuurlijke ontstekingsremmer?! Dat was namelijk ook een reden dat ze de metacam kreeg, om de ontstekingremmers die erin zitten..
Verder krijgt ze 2 maal daags haar abpillen. Dat is dus 2 maal daags een crime om ze die op te laten eten. Ik mag haar netjes vasthouden, de bek openen, de pillen erin mikken maar dan....dan vertikt ze dus te slikken!! Ze liggen echt achterin op dr tong, op het punt dat je echt moet slikken maar mevrouw houd ze gewoon in haar bek, ze vallen uitelkeaar, ze kwijt er gewoon van...Nu doe ik elke keer wat water in haar mondhoek spuiten maar dat laat ze grotendeels gewoon uit haar bek lopen..Maargoed na wat gepruts slikt ze dan uiteindelijk wel....
De pijnstiller is tevens ontstekingsremmer. Er zitten onder andere antioxidanten in. Dus je hoeft er niets extra's bij te geven.
Ahhh Dankje dat is fijn zeg...Hitam schreef: De pijnstiller is tevens ontstekingsremmer. Er zitten onder andere antioxidanten in. Dus je hoeft er niets extra's bij te geven.
Gelijk nog even een vraagje over die druppels, moet ik die zo in de bek geven of kunnen ze door het voer heen?
De krammetjes zijn eruit
Het zag er mooi uit, alleen de kant waar nog een pleister zat, daar zat een korst onder...
Thuis gekomen heeft ze zeer uitgebreid zitten poetsen. Toen ik even keek was har huid bij het litteken er een beetje rood van geworden. ik heb toen creme erop gedaan en hup d'r jas weer aan...Die zal ze dus voorlopig nog een tijdje aan moeten want ze gaat dus echt heel de tijd aan die plekken zitten likken...
Verder waren ze bij de da blij maar ook eigenlijk zeer verbaasd dat Noa er nog is...
-
Maris
Ik ben heel blij dat het zo goed met dr gaat. Zal door het duimen en kaarsjes branden komen van ons allemaalzurca schreef: Ahhh Dankje dat is fijn zeg...
Gelijk nog even een vraagje over die druppels, moet ik die zo in de bek geven of kunnen ze door het voer heen?
De krammetjes zijn eruit
Het zag er mooi uit, alleen de kant waar nog een pleister zat, daar zat een korst onder...
Thuis gekomen heeft ze zeer uitgebreid zitten poetsen. Toen ik even keek was har huid bij het litteken er een beetje rood van geworden. ik heb toen creme erop gedaan en hup d'r jas weer aan...Die zal ze dus voorlopig nog een tijdje aan moeten want ze gaat dus echt heel de tijd aan die plekken zitten likken...
Verder waren ze bij de da blij maar ook eigenlijk zeer verbaasd dat Noa er nog is...
En ik geef je groot gelijk dat je haar mooie trui nog even aan houd. Het is best nog wel een tijdje gevoelig en als ze eraan gaat lopen krabbelen ben je straks nog verder van huis.
ik ben heel blij voor jullie dat het zo goed gaat met dr
Mogen over het voer heen. Hoe minder stress des te beter.zurca schreef: Ahhh Dankje dat is fijn zeg...
Mooi..dan ga ik dat proberen want zo in de bek gaat ze van kokhalzenHitam schreef: Mogen over het voer heen. Hoe minder stress des te beter.
Het is alleen zo'n t*utje...Vind ze vandaag blikvoer huppeldepup helemaal geweldig, morgen kijkt ze me aan of ik haar vergif wil voeren...
Gisteren en vandaag had ik haar dus geen okugest gegeven omdat ze geen zacht voer wou eten. Toen heeft ze dus weer overgegeven. Nu heb ik vandaag wat brokken gepakt, met de plantenspuit wat water erover geneveld en daar toen een fijngemalen okugesttablet overheen gedaan..Effe mixen en mevrouw heeft het gelukkig opgegeten.
Ze waren verbaasd dat ze het overleefd heeft...Toen ik op een vrijdag bij hun vandaan door werd verwezen naar de kliniek hadden ze weinig hoop. Ze hadden ook eigenlijk het advies gegeven om haar in te laten slapen. Maar dat heb ik gelijk afgekapt, niks niet inslapen zonder eerste te weten hoe en waarom...sylvia schreef: Huh waren ze verbaasd dat ze er nog is sinds ze naar huis is, of uberhaupt ???
Ik schaam me rot,kom dus nooit in de kattenhoek tot nu 
Allemachtig wat hebben jullie veel meegemaakt zeg.
Ik heb bewondering voor je hoor.
Een dikke knuffel voor jullie allebei,wat een kanjer die meid

Allemachtig wat hebben jullie veel meegemaakt zeg.
Ik heb bewondering voor je hoor.
Een dikke knuffel voor jullie allebei,wat een kanjer die meid