Nou, zo goed als de duif erin ging bij de verwende mormels, zo moeilijk deden 3 over kuikens. Eppo en Knor deden weer de 'de mens wil mij vergiftigen!'-act (familietrekje), Sjors had duidelijk het idee dat het eetbaar moest zijn maar zag er geen heil in. Karel ging er eerst enthousiast mee voetballen en vrat ze toen maar op.
Maar Kruimel! Stortte zich op het kuiken, sleepte het grommend door de badkamer (panter met prooi) en begon het woest te verscheuren. Als er ook maar 1 andere kat naar keek gromde ze zo hard dat heer Kruimel het door de dichte deur heen kon horen.
En dat voor ieniemienie Kruimel zonder tandjes!
Ziejewel, ze worden vals van barf 8)
Kuikens!
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

-
roefus
Re:Kuikens!
Tis dat jij jezelf hier op dit forum...toch féitelijk naar de kat 'Kruimel' vernoemd hebt.Kruimel schreef:
Maar Kruimel! Stortte zich op het kuiken, sleepte het grommend door de badkamer (panter met prooi) en begon het woest te verscheuren. Als er ook maar 1 andere kat naar keek gromde ze zo hard dat heer Kruimel het door de dichte deur heen kon horen.
En dat voor ieniemienie Kruimel zonder tandjes!
Ziejewel, ze worden vals van barf 8)
Wil de ware tijger opstaan

-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ik wist duidelijk niet wat ik deed!roefus schreef: Tis dat jij jezelf hier op dit forum...toch féitelijk naar de kat 'Kruimel' vernoemd hebt.![]()
![]()
8)
Hoewel ... tandjes heb ik ook niet zoveel ....
Maar ieniemienie ben ik beslist niet!
-
roefus
Maakt niets uit......Kruimels met of zonder tanden 
't Gaat om het 'karaktertje'.
Denk TOCH.........twee 'kruimels' 8) 8) 8)
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Hmmmm .... kruimelig karakter ..... wat ik me daar nu weer bij moet voorstellen ??? ???roefus schreef: Maakt niets uit......Kruimels met of zonder tanden