hierboven kregen we een mega zak brokken,ze werd hier beste teef van de kampioenschapsclubmatch.
Voor het rondje best of breed hadden ze alles al klaar gezet,en diezwarte muts vreet alles wat los en vast zit dus die trok alleen richting zakken brokjes en deed geen stap goed gangwerk meer
Maar ja toch een goed resultaat geen BOB maar wel BOS
[quote="Lupa"]
laat maar die smile zitten,
ik zal hem vertalen
Pffff.....tssss....neus in de lucht!
[/quote]
Nou Lupa die dag zat niet alleen mijn neus in de lucht maar die dag zweefde ik gewoon een meter boven de grond want mijn zwarte muts werd beste teef en mijn rood witte werd reserve beste teef en daarmee definitief nederlands kampioen,Engelse keurmeester keek een beetje beteuterd waarom dat rare mens die net dubbel won ineens ging huilen
Maar nadat onze voorzitter haar even inlichte kreeg ik een dikke glimlach en een schouderklopje
[quote="Lupa"]
ik zal dat gevoel nooit kennen
niet iedereen ziet de schoonheid van Lupa
ze zijn gewoon jaloers
[/quote]
Jou Lupa kan jagen dat kunnen de meeste flat coat kampioenen weer niet en die baasjes kennen dat gevoel weer niet,het is het gevoel dat je ergens erg hard voor werkt en dan uiteindelijk beloond word.
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 28 jan 2004, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="sylvia"]
[quote="Lupa"]
ze zijn gewoon jaloers
[/quote]
Jou Lupa kan jagen dat kunnen de meeste flat coat kampioenen weer niet en die baasjes kennen dat gevoel weer niet,het is het gevoel dat je ergens erg hard voor werkt en dan uiteindelijk beloond word.
[/quote]
en toch wil ik een beker
ik ga zelf eentje kopen en ga mijn eigen tentoonselling houden en het voer wordt 1 maand carnibest!!!
[quote="Lupa"]
[quote="sylvia"]
[quote="Lupa"]
ze zijn gewoon jaloers
[/quote]
[/quote]
en toch wil ik een beker
ik ga zelf eentje kopen en ga mijn eigen tentoonselling houden en het voer wordt 1 maand carnibest!!!
[/quote]
ja .....volgens mij voelt het toch iets anders maar ok
Ik wil graag showen, maar tja Chasey is a) gecastreerd en B) geen ras , hebben een keer meegedaan aan de mooiste hond van Nederland en toen won een labrador die ookal kampioen was geworden( bleek naderhand pas helaas) op een echte show. Daar baal ik dan van he. Er waren zoveel kruisingen die best mooi waren enzo en dan kiezen ze toch weer voor de echte. Terwijl die mensen dus al andere echte shows lopen, waren geven ze de rasloze of kruisingen nou ook niet eens een kans.