visolie
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:visolie
Dat zou dan een capsule moeten zijn en mijn erbaring is dat een capsule en katten niet zo goed samen gaan, ik deed voorheen de capsules leeg knijpen over het voer. Hier krijgen ze twee keer per week zalmolie.
en geen enkele kat die denkt "wat is DAT op mijn voer????"
en dan vervolgens uit de hoogte weglopend???
Eerlijk gezegd vinden ze het met zalmolie erop nog lekkerderElinevKa schreef: en geen enkele kat die denkt "wat is DAT op mijn voer????"
en zalmolie is hetzelfde als visolie
(ja, ja...ik begrijp het wel; een zalm is wel een vis, maar niet alle vissen zijn een zalm..begrijp je)
dus ik kan het één of het ander kopen?
(ja, ja...ik begrijp het wel; een zalm is wel een vis, maar niet alle vissen zijn een zalm..begrijp je)
Nee zalmolie en visolie is niet hetzelfde, je hebt visolie en zalmolieElinevKa schreef: en zalmolie is hetzelfde als visolie
ik heb net visolie gekocht bij de drogist.
het zijn capsules; dus ik denk dat ik die kapot maak en dan eerst over het eten probeer te doen en anders in zijn bekkie spuit..
als ze vis eten; is visolie dan tóch goed ter (extra) aanvulling??
het zijn capsules; dus ik denk dat ik die kapot maak en dan eerst over het eten probeer te doen en anders in zijn bekkie spuit..
JA hoor, in de bek spuiten zou ik niet doen, gewoon over het voer.ElinevKa schreef: ik heb net visolie gekocht bij de drogist.