pfff schrik van mn leven

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:pfff schrik van mn leven

jolly64
4-sterren
4-sterren

Bericht door jolly64 »

Net wat jij zegd in blijdorp eten ze ook alleen maar vers voer ;D
Jammer dat dierenartsen alleen VOOR brokken zijn ::)
Ikzelf geef energique nr 4 tegen huidproblemen
En heb tegen de DA gezegd dat ik carnibest eend/rijst gaf
Omdat dat gelijk staat aan hyppoalllergeenbrokken
Hij was het er zomaar mee eens en ik vind die energicue ook goed
Weet alleen niet of de DA snapt wat er in zit ;)
Zodoende een leugentje om bestwil hihihihhihihihihih
Gr Jolanda
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

[quote="jolly64"]
Net wat jij zegd in blijdorp eten ze ook alleen maar vers voer ;D
[/quote]

helaas zelf ooit eens de fout gemaakt door te denken dat er bij de wolven opvang (in Den Hout, NB) ook wel vers gevoerd zou worden en dat het dus bij het aan de wolven opvang relateerde pension dus ook geen probleem zou zijn vers mee te geven voor mn honden

nou echt wel dus, die arme wolven kregen ook gewoon brokken :-\ en vers mocht niet mee, want dan aten zn andere pension klantjes niet meer ::)

ben dus hard weggerend en een ander pension gaan zoeken

het wil dus absoluut niets zeggen dat mensen die met wilde dieren bezig zijn ook pro vers zijn, helaas
melissa
1-ster
1-ster

Bericht door melissa »

hoi sonja

wattttttttt geen lauteur die had ik dus als dierenarts >:(
hij kan wel voor die beestjes van blijdorp zorgen maar hij is helemaal tegen versvoer.
en hij was het dus de gene waar ik mee probleem had :-X.
ach anders ga ik wel naar het dierenziekenhuis rotterdam.
op dit moment dus geen arts nodig ;)
het gaat gelukkig goed(afkloppen)

gr.melissa
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

melissa schreef: hoi sonja

wattttttttt geen lauteur die had ik dus als dierenarts >:(
hij kan wel voor die beestjes van blijdorp zorgen maar hij is helemaal tegen versvoer.
niet eens zo verkeerd geschat na mn "wolven" avontuur :(
en hij was het dus de gene waar ik mee probleem had :-X.
ach anders ga ik wel naar het dierenziekenhuis rotterdam.
op dit moment dus geen arts nodig ;)
het gaat gelukkig goed(afkloppen)

gr.melissa
als je een stukje rijden niet vervelend vind zou ik zeker ook Meursing of dierenkliniek kralingen overwegen

weet uit ervaring dus dat hij er positief tegenover staat, hij adviseert tenminste probiotica (pens) bij darmproblemen en heeft ook nooit negatief gereageerd op het voeren van vers, terwijl ik dat altijd aangeef als ik er ben

verder heb ik net nog ff gebeld om zijn eigen standpunt te horen (misschien dat hij nl ook wel posi is omdat hij weet hoe intensief wij er mee bezig zijn en dus weet dat dat wel goed zit) alleen is hij vandaag naar een begrafenis en kan ik hem morgen pas aan de telefoon krijgen

morgen kan ik je dus meer vertellen..............................wordt vervolgd.................................
ine

Bericht door ine »

als je een stukje rijden niet vervelend vind zou ik zeker ook Meursing of dierenkliniek kralingen overwegen
Leeft Meursing nog?
Heb in 1978 onze Rottweiler bij hem in laten slapen! Destijds was het een echte boer! Eerst het welzijn van het dier, daarna kwam de baas! ;) ;D
Laatst gewijzigd door ine op do 29 jan 2004, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

Ine schreef: Leeft Meursing nog?
Heb in 1978 onze Rottweiler bij hem in laten slapen! Destijds was het een echte boer! Eerst het welzijn van het dier, daarna kwam de baas! ;) ;D
hij leeft nog steeds en werkt ook nog ;)
alleen heeft zn zoon de hoofdmoot van de praktijk overgenomen en hebben ze de kleine huisdieren aan een andere arts uitbesteed (alhoewel Job, Geert zn zoon vaak de spoed gevallen doet, want die woont dichtbij), maar inderdaad, eerst het dier, en daarna kijkt hij pas verder hoe of wat (qua betaling, afhandeling etc, dat staat echt op de 2de plaats :D)

net ff gebeld,
reactie van de kleine huisdieren arts (Klaas Vos)

als je je er voldoende in verdiept en bij wijze van spreken een hele kip/heel konijn oid, kompleet voert zodat er geen tekorten ontstaan (dus niet alleen maar vlees)
maar BARF dus wel alleen als je de tijd wilt nemen om je je er goed in te verdiepen ;D

kompleet vers, ALTIJD goed, wel je goed in laten lichten of het DAADWERKELIJK compleet is, maar als dat zo is, SUPER ;D en je honden zullen het je zeker in dank afnemen, zowel qua gezondheid als qua eetplezier (was zijn letterlijke tekst ;))
Twister
3-sterren
3-sterren

Bericht door Twister »

crutz schreef: hij leeft nog steeds en werkt ook nog ;)
alleen heeft zn zoon de hoofdmoot van de praktijk overgenomen en hebben ze de kleine huisdieren aan een andere arts uitbesteed (alhoewel Job, Geert zn zoon vaak de spoed gevallen doet, want die woont dichtbij), maar inderdaad, eerst het dier, en daarna kijkt hij pas verder hoe of wat (qua betaling, afhandeling etc, dat staat echt op de 2de plaats :D)

net ff gebeld,
reactie van de kleine huisdieren arts (Klaas Vos)

als je je er voldoende in verdiept en bij wijze van spreken een hele kip/heel konijn oid, kompleet voert zodat er geen tekorten ontstaan (dus niet alleen maar vlees)
maar BARF dus wel alleen als je de tijd wilt nemen om je je er goed in te verdiepen ;D

kompleet vers, ALTIJD goed, wel je goed in laten lichten of het DAADWERKELIJK compleet is, maar als dat zo is, SUPER ;D en je honden zullen het je zeker in dank afnemen, zowel qua gezondheid als qua eetplezier (was zijn letterlijke tekst ;))
Kijk! Als alle dierenartsen nou eens zo waren! :D
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

[quote="Twister"]

Kijk! Als alle dierenartsen nou eens zo waren! :D
[/quote]

ik geloof dat ik inderdaad maar lekker iedere keer die 25 minuutjes blijf rijden vanuit Dan Haag naar mn DA, beter zo een dan een brokken fanaat :-X die om de hoek kan zitten

overigens was bovenstaande dus over Meursing, van dierenkliniek Kralingen weet ik niet 100% zeker hoe ze erover denken (voerde toen zelf nog geen vers) maar wel weet ik dat ze zijn opgeleid door Geert Meursing zelf en ook jaren mee gedraaid hebben in zn huisdieren praktijk in Rdam centrum, ik denk dus dat (als ze het goed gedaan hebben) ze wel eea van hem opgestoken hebben en dus hopelijk ook deze mening over vers delen ;)
melissa
1-ster
1-ster

Bericht door melissa »

hoi crutz

ik vind zelf niet zo erg dat ik een stukje moet rijden woon toch wel niet zo ver van kralingen,woon in overschie(achter blijdorp)
volgende keer ga ik naar meursing al vast bedankt voor de reacties.

gr.melissa

ps:trouwens gaat het heel erg goed met bora,alleen wat mager geworden van die diaree maar knapt al aardig op.en als ik naar die lauteur had geluisterd zat ik nu dus weer met die brokken. :-\
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

melissa schreef: hoi crutz

ik vind zelf niet zo erg dat ik een stukje moet rijden woon toch wel niet zo ver van kralingen,woon in overschie(achter blijdorp)
zoals ik dus wel al aangegeven heb, van dierenkliniek Kralingen weet ik het niet zeker, zij verkopen nl wel veel brokken :-Xmaar ik hoop dat ze wat van Geert zn mening hebben op gestoken en dus zijn mening delen
volgende keer ga ik naar meursing al vast bedankt voor de reacties.

gr.melissa

ps:trouwens gaat het heel erg goed met bora,alleen wat mager geworden van die diaree maar knapt al aardig op.en als ik naar die lauteur had geluisterd zat ik nu dus weer met die brokken. :-\
toppie dat het nu zo goed gaat ;D

korte route beschrijving voor je om bij Meursing te komen, A13 richting DH, afslag 16hoven, alsmaar de weg blijven volgen (langs Bergschenhoek, Bleiswijk), onder de A12 door, dan bij de eerste stoplichten na de A12 rechtdoor, dan 2de straat links (in een vrij haakse bocht na een paar km ;)) en eerste rechts, dan zit Meursing aan de linker kant

Plaats reactie