Een bult...
Moderator: Lizzy
Re:Een bult...
He getverdemme!! Nou Geer, wees maar blij inderdaad dat je naar jouw intuitie hebt geluisterd! Sterkte met haar.... Geef haar een dikke knuffel!
He Geer vervelend voor Saar hoor,geef haar maar een dikke knuffel van ons.
Ook voor jou veel sterkte met je zieke kind

Ook voor jou veel sterkte met je zieke kind
Arme Saartje, geef 'r ook maar een dikke :-*van mij.
och arme Saartje........ heel veel beterschap en een dikke knuf 
Das balen Geer, maar wij gaan duimen voor Saar dat ze snel weer beter wordt en dat ze niet ook nog eens onder narcose moet.
Snelle beterschap voor Saar gewenst Geer. Hopen maar dat de AB deze keer snel zijn werk doet.
gr.
Nicolette
gr.
Nicolette
Nou Geer geef Saar ook maar een dikke knuffel van mij hoor
en voor jou natuurlijk ook een
gr shiva
en voor jou natuurlijk ook een
gr shiva
-
ine
Jeetje Geer, wat een gedoe allemaal voor dat lieve oude wijffie!
Knuffel voor jullie beiden!!
Knuffel voor jullie beiden!!
Zet net m'n P.C. aan en lees dit kl*te bericht Geer 
Goh wat een zorgen om arme Saar.
Duim voor je dat het nu toch maar snel beter zal gaan hoor.
Sterkte en een knuffel voor Saar
Goh wat een zorgen om arme Saar.
Duim voor je dat het nu toch maar snel beter zal gaan hoor.
Sterkte en een knuffel voor Saar
-
Jose
Hoi Geer en Saartje
Had gisteren al een stuk zitten lezen over jullie maar we kregen op pagina twee visite. Dus vanmorgen maar verder lezen.
Maar houd Saartje goed in de gaten hoor Artèsiens kunnen behoorlijk last hebben van de oren.
Hoop wel voor jullie dat het na 10 dagen beter is want dan narcose verhaal vind ik maar niks.
Houd der maar lekker warm, en geef Saartje ook van ons maar een dikke knuffel.
Had gisteren al een stuk zitten lezen over jullie maar we kregen op pagina twee visite. Dus vanmorgen maar verder lezen.
Maar houd Saartje goed in de gaten hoor Artèsiens kunnen behoorlijk last hebben van de oren.
Hoop wel voor jullie dat het na 10 dagen beter is want dan narcose verhaal vind ik maar niks.
Houd der maar lekker warm, en geef Saartje ook van ons maar een dikke knuffel.
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Dank jullie wel allemaal!
Alle knuffels en kusjes zijn persoonlijk overgebracht, dus ik ga nu maar even douchen want ik zit onder het kwijl

Ja ?????? Hoe gaat het nou met Saar?????????geer schreef: Dank jullie wel allemaal!Alle knuffels en kusjes zijn persoonlijk overgebracht, dus ik ga nu maar even douchen want ik zit onder het kwijl
![]()
![]()
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ach, nog steeds ultra-sloom... MaAr...ze kwam net wel aangetrippeld toen ik een broodje kaas stond te smeren, en dat had ze al twee weken niet meer gedaan... Nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn met een schooiende hond

AAAA de vreetklieren zijn altijd de eerste die gaan genezengeer schreef: Ach, nog steeds ultra-sloom... MaAr...ze kwam net wel aangetrippeld toen ik een broodje kaas stond te smeren, en dat had ze al twee weken niet meer gedaan... Nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn met een schooiende hond![]()
![]()
Hey Geer,
Ook van mij veel sterkte, en ja... schooien is een supergoed teken!! Knuffel voor Saar!
Groetjes,
Anna.
Ook van mij veel sterkte, en ja... schooien is een supergoed teken!! Knuffel voor Saar!
Groetjes,
Anna.