geer schreef:
Nou, geweldig verjaardagscadeau, toch? Neem je de hele familie gewoon mee, leren ze ook nog wat!
Mijn kant van de familie moet allemaal uit drente komen ... dus zitten bij elkaar al 3 uur in de auto om bij mij te komen en terug, denk dat ze het niet op prijs zullen stellen als ik ze nog langer laat rijden ....
Kom ook uit Drente,valt best mee.Ik kom di.middag met vriend uit Deventer.We maken er gewoon een uitje van.Zo vaak krijgen we niet de kans om Mogens te horen.
Sennaruby schreef:
Via barf-natuurlijk.nl kwam ik op de site van alles-rauw.nl en daar stond dat Mogens op 8 februari in Den Ilp komt voor 25 euro ipv 35.....
Ja hierover had ik mij ook al verbaasd en een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen.
Rovanna schreef:
Ja hierover had ik mij ook al verbaasd en een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen.
Barf-natuurlijk organiseert een aantal lezingen (Stichting Alles Rauw) en 'wij' ook (Bandit, Puur Natuur en Natuurlijk! voor dieren). Wij hebben alleen als eerste de prijs vastgesteld. Die is gebaseerd op de prijs van Mogens, de zaalhuur, organisatie, hapjes en drankjes en wat hij normaal vraagt voor een lezing. En Barf-Natuurlijk is daar iets onder gaan zitten. Dat kan beur'n