Rabies in combinatie met cocktailenting werkt niet goed?!

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Re:Rabies in combinatie met cocktailenting werkt niet goed?!

tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Als een hond netjes zijn entingen heeft gehad het eerste jaar heeft ie een aardige resistentie opgebouwd.
Daarom laat ik ze voorlopig niet meer onnodig enten.
Ellen Els en Nina
4-sterren
4-sterren

Bericht door Ellen Els en Nina »

Balen dat ik deze topic nu pas lees! :( :( We hebben gisteren Nina laten enten...ja hoor op advies van de da...cocktail en rabies in een keer (i.v.m. vakantie naar Zwisterland). Volgens de da geen enkel probleem >:(
Gisteren geen reactie, vandaag aan de diarree, sloom en minder eetlust. Hopelijk valt het mee en is ze snel hersteld.
Sennaruby
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sennaruby »

He bah..... Ik hoop dat je hond snel weer opknapt...
Ik vind het sowieso wel erg veel tegelijk, de cocktail én de rabiesenting tegelijk, maar helaas adviseert/doet mijn dierenarts het ook gewoon... Maar dankzij barfplaats kom ik er langzamerhand achter dat dat dus echt gevaarlijk voor je hond kan zijn...
Ellen Els en Nina
4-sterren
4-sterren

Bericht door Ellen Els en Nina »

Tja, helaas komt dat inzicht (deels, want ik vind het bere-ingewikkeld...zie ook mijn reactie in de topic over "nosode") te laat voor Nina dit jaar. Maar volgende keer hoop ik er al wat meer over te weten. Dus ik ga nog maar heel veel lezen en zoeken (of weet er iemand een dierenarts in zuid-oost brabant die er ook zo over denkt of in elk geval duidelijke en eerlijke informatie verschaft?)

Plaats reactie