geer schreef:
Nou, er is duidelijk wel iets... Alleen is het volgens mij niet zo acuut als het leek... Maar misschien over twee minuutjes wel weer hoor! (tssss...leven van een hondenbaas is niet goed voor je hart )
Blijf er maar bij slapen. Ze moeten echt niks mankeren he, jakkes. Morgen is het misschien weer over.
Geef maar een zacht knuffeltje en een voor jou.
Nnnnnnou... Ze heeft dus toch iets verkeerds gegeten. Ik gok op een weggemikte nasi-schotel met aardappeltjes en prei, althans, dat is wat ik in haar zojuist uitgekotste bergje terug vind Zucht...
Lees het nu pas
Wat vervelend zeg Geer, je voelt je zomachteloos he als je niet weet wat er aan de hand is.
Hopelijk is ze morgen weer lekker opgeknapt.
Nou, eh, eigenlijk wel goed Het anarchistisch slaapverbond heeft vannacht in Ted haar bench geslapen, kwam om 7 uur 's ochtens voor ons bed liggen...maar geen kots, geen poep en geen zieligheid meer. Ze heeft net een bak pens op en oogt eigenlijk wel weer fruitig
geer schreef:
Nou, eh, eigenlijk wel goed Het anarchistisch slaapverbond heeft vannacht in Ted haar bench geslapen, kwam om 7 uur 's ochtens voor ons bed liggen...maar geen kots, geen poep en geen zieligheid meer. Ze heeft net een bak pens op en oogt eigenlijk wel weer fruitig
conleeuw schreef:
nou als ze haar eten lust, dan zal het wel weer goed zitten of het is een modelletje die nooit de maaltijd overslaat? gelukkig gaat het weer beter
Sophie zou nog al kotsend haar lamsribben opknagen, dus dat is geen goede indicator