allergie zogende teef

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:allergie zogende teef

sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

[quote="Ilse"]
Ik heb net Corinne gebeld, maar zij wist het ook niet. Er is niks veranderd in cb en ze had dit nog nooit gehoord. Zeker omdat mijn teefje dit heel haar leven al krijgt. Ze dacht misschien dat de natuur wat vet is. Ik heb nog een rol eend liggen en die ga ik maandag eens proberen op haar advies. Want als ik dat vandaag of morgen zou doen kun je het nog niet echt controleren.

Zou het dan misschien niet hormonaal zijn? Ik sta echt voor een raadsel.

Groetjes van Ilse
[/quote]

Het opzwellen van het gezicht is vaak een allergischereactie die van voeding afkomt of van een insectensteek. Maar als ze al haar hele leven carnibest eet dan kan ze niet ineens allergisch worden omdat ze bevallen is dus dan is het of niet van de cb of er is iets veranderd in de cb, misschien heeft ze wel iets van een ander merk gekocht , het kan namelijk niet dat als het voer identiek is aan wat ze altijd heeft gegeten dat ze nu ineens allergies is.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Laatst had de hond van Helen (Kuma) ook ineens een heel dik kopje. Ze zijn er nooit achter gekomen waar het nou aan gelegen heeft..... (het is overgegaan en niet meer terug gekomen).
Joshii
4-sterren
4-sterren

Bericht door Joshii »

Ik ben een complete leek op het gebied van net-bevallen-hondenmama's dus misschien praat ik wel volkomen onzin nu, maar zou het mogelijk kunnen zijn dat ze door bv een hormonale verandering tgv de bevalling opeens zo sterk op de carnibest reageert?
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

[quote="Noukie"]
Ik ben een complete leek op het gebied van net-bevallen-hondenmama's dus misschien praat ik wel volkomen onzin nu, maar zou het mogelijk kunnen zijn dat ze door bv een hormonale verandering tgv de bevalling opeens zo sterk op de carnibest reageert?
[/quote]

Dan had ze tijdens de zwangerschap al een reatie moeten geven en niet na de bevalling
Ilse
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Ilse »

Ze heeft net weer een portie duck gehad, dus we wachten maar weer af.
Ze verder een hartstikke lieve moeder en ze is erg vrolijk. Ik hou julie op de hoogte!!

Groetjes van Ilse
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Trouwens wel vreemd dat Corinne zegt dat er niets veranderd is , volgens deze topic is er nog al wat veranderd met de olie die erin zit

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=18575

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=18756
Laatst gewijzigd door sylvia op za 21 jan 2006, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ilse
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Ilse »

Corinne zei dat ze dat van die visolie weer terug veranderd heeft omdat het niet beviel.
En ik heb 2 weken geleden een neiuwe lading cb gehad en mijn teefje eet daar nu ook al 2 weken van. Dus daar kan ze ook niet een reaktie van krijgen lijkt mij.

We zijn nu 3 kwartier verder sinds de laatste voeding en is is weer niks te zijn. Zou het kunnen zij dat het komt omdat duck minder vet is als cb?

Groetjes van Ilse
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Maar als ze haar hele leven al Cb eet en er niks veranderd is verder waarom zou ze dan nu ineens van het vet in het natuurvoer die reactie moeten krijgen ???
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Ilse"]
Corinne zei dat ze dat van die visolie weer terug veranderd heeft omdat het niet beviel.
En ik heb 2 weken geleden een neiuwe lading cb gehad en mijn teefje eet daar nu ook al 2 weken van. Dus daar kan ze ook niet een reaktie van krijgen lijkt mij.

We zijn nu 3 kwartier verder sinds de laatste voeding en is is weer niks te zijn. Zou het kunnen zij dat het komt omdat duck minder vet is als cb?

Groetjes van Ilse
[/quote]

Nou, kwee nie, een allergie bouw je meestal wat op en op 13 jan. zat er volgens Salty (topic visolie) nog visolie en tarwekiemolie in, dus de partij van jou van 14 dagen geleden bevat ook die oliën.
Ilse
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Ilse »

[quote="Angelique"]
Nou, kwee nie, een allergie bouw je meestal wat op en op 13 jan. zat er volgens Salty (topic visolie) nog visolie en tarwekiemolie in, dus de partij van jou van 14 dagen geleden bevat ook die oliën.
[/quote]

Mijn lading is van begin januari, geloof dat ik het 5 januari in huis had. Dus voordat mijn teefje beviel kreeg zij dezelfde cb als nu.
Maar wat ik zo raar vind is dat ze na die duck nergens op reageerd ???
Ik ga haar morgen toch weer een klein portie cb geven denk ik om uit te proberen. Anders weet ik het ook niet meer hoor :'(

Groetjes van Ilse
Jolly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jolly »

ikke wil graag foto's van je puppies zien ;D, kijk elke keer al op je site, maar er staat nog niets :'(
Joshii
4-sterren
4-sterren

Bericht door Joshii »

[quote="sylvia"]
Dan had ze tijdens de zwangerschap al een reatie moeten geven en niet na de bevalling
[/quote]
wat ik al zei; complete leek ;D
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Ilse"]
Mijn lading is van begin januari, geloof dat ik het 5 januari in huis had. Dus voordat mijn teefje beviel kreeg zij dezelfde cb als nu.
Maar wat ik zo raar vind is dat ze na die duck nergens op reageerd ???
Ik ga haar morgen toch weer een klein portie cb geven denk ik om uit te proberen. Anders weet ik het ook niet meer hoor :'(

Groetjes van Ilse
[/quote]

Als ze met Duck geen reactie geeft zou ik het voorlopig even daarbij houden. Belangrijkste is nu dat ze goed eet en zich lekker voelt om bij de wuppies te zijn. Het cb uittesten zou ik dan weer wat later doen, reageert ze dan weer zo dan zou ik je voorraadje omruilen voor een nieuw voorraadje.
Ilse
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Ilse »

Hoi,

Nou hier nog van alles geprobeerd. Maar ze heeft nergens geen reaktie meer op gehad. Ze krijgt nog steeds Duck en ik ga vanavond weer wat Cb proberen.

Mijn man vertelde wel dat hij per ongeluk ander wasmiddel had gebruikt, dus daar ben ik mee gaan uitproberen of het dat was, maar niks hoor, geen enkele reaktie.

Ik vind het zo vreemd, ik mertk wel dat ze met duch minder snel verzadigd is als met cb, zijn dit ook jullie ervaringen??

Oja en de puppyfoto's staan inmiddels op mijn website ;)

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes van Ilse
Jolly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jolly »

owwwww smelt, vooral die black&tan hoe ze erbij ligt :-*

Plaats reactie