Een verkooppunt wordt je als je de cb met winstoogmerk gaat verkopen, niet als je de benzine kosten terug vraagt. Maar jullie moeten natuurlijk zelf beslissen of jullie het voor iemand anders ook mee willen brengen of niet.Loeka schreef: Op zich wel, maar dan worden we al gauw een soort verkooppunt. Nu halen we om de beurt met gesloten beurzen![]()
Carnibest groot inkopen
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Carnibest groot inkopen
Er is meen ik iemand in den haag die groot inkoopt voor honden; kan je daar niet bij meeliften?
(misschien is hij het verkooppunt geworden; dat kan natuurlijk)
(misschien is hij het verkooppunt geworden; dat kan natuurlijk)
Ik heb inmiddels het perfecte verkooppunt gevonden ;-) Zelfde prijzen als in Ermelo, maar wel in Den Haag...
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel veel verkooppunten hanteren dezelfde prijzen als Ermelo ............James schreef: Ik heb inmiddels het perfecte verkooppunt gevonden ;-) Zelfde prijzen als in Ermelo, maar wel in Den Haag...
Dat is harstikke fantastisch natuurlijkKarin & Pyrs schreef: Heel veel verkooppunten hanteren dezelfde prijzen als Ermelo ............![]()
Hallo,James schreef: Iemand geinteresseerd om samen met mij, of misschien met een groepje Carnibest cat kilo verpakkingen groot in te kopen?
Ik zit in Den Haag. Dus woon je zelf ook in de buurt en wil je ten minste 25 stuks bestellen... Samen komen we misschien wel aan een leuke korting...
Nu zijn wij pas nieuw hier en was het forum dus lekker aan het doorspitten tot ik jouw oproep zag!
Wij willen ook voor Carnibest voeding gaan en zijn dus ook op zoek naar verkooppunten. Heb je, gezien de datum van je 1e berichtje, nog steeds een verkoopadres in Den Haag?
Zouden wij dan evt. met elkaar hierover in contact kunnen komen of bij jou of jullie aan kunnen sluiten bij het verkrijgen van Carnibest?
Wij horen het graag!
Groet Mizoes
mizoes schreef: Hallo,
Nu zijn wij pas nieuw hier en was het forum dus lekker aan het doorspitten tot ik jouw oproep zag!
Wij willen ook voor Carnibest voeding gaan en zijn dus ook op zoek naar verkooppunten. Heb je, gezien de datum van je 1e berichtje, nog steeds een verkoopadres in Den Haag?
Zouden wij dan evt. met elkaar hierover in contact kunnen komen of bij jou of jullie aan kunnen sluiten bij het verkrijgen van Carnibest?
Wij horen het graag!
Groet Mizoes
Als je in de regio Den Haag zit kun je ook via canis naturalis bestellen wardt het ook nog thuis bezorgd.
http://www.canisnaturalis.nl
Okay bedankt,
Maar zijn het ook dezelfde prijzen als bijv. in Ermelo?
Als ik het met een aantal samen kan doen waardoor het goedkoper wordt geeft dit mij de voorkeur uiteraard
In ieder geval bedankt!
Groet Mizoes
Maar zijn het ook dezelfde prijzen als bijv. in Ermelo?
Als ik het met een aantal samen kan doen waardoor het goedkoper wordt geeft dit mij de voorkeur uiteraard
In ieder geval bedankt!
Groet Mizoes
Ik ben ook geïnteresseerd in dat verkooppunt in Den Haag.James schreef: Ik heb inmiddels het perfecte verkooppunt gevonden ;-) Zelfde prijzen als in Ermelo, maar wel in Den Haag...
Wij hebben nl. een aantal klanten die naar ons toe komen omdat ze Erwin als da hebben. Deze mensen zijn met hun honden nu ook op rauwe vleesvoeding over.
Ik heb pas nog gekeken naar verkooppunten van Carnibest in Den Haag en kon ook niet zo snel iets vinden.
Wij verkopen Carnibest voor de zelfde prijs als in Ermelo en ik wil deze klanten graag een adres bieden, dichter in de buurt voor hen.
Neem even contact op met Monique van Canisnaturalis en die kan je verder van alle info voorzien.
Ik neem aan dat het wel wat duurder is tenslotte moet ze het ook gewoon inkopen en dan nog verwerken , opslaan en bij je thuis bezorgen, als je zelf naar Ermelo rijdt ben je ook een hoop benzine kosten kwijt (en tijd)
Ik neem aan dat het wel wat duurder is tenslotte moet ze het ook gewoon inkopen en dan nog verwerken , opslaan en bij je thuis bezorgen, als je zelf naar Ermelo rijdt ben je ook een hoop benzine kosten kwijt (en tijd)