Zou hij het beu zijn??

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:Zou hij het beu zijn??

*Axel*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Axel* »

@Donald, ik zou zeker afwisselen als ik het kon.

Voor ons gaat dat niet. Tenzij ik EN cb EN duck EN bibi EN... in 1 keer kan laten leveren ;D
Mocht er bij iemand een lichtje gaan branden hoe ik dat zou kunnen organiseren dan hoor ik het graag.
Hier blijft het dus voorlopig Duck.
Heb net bij de supermarkt een eendebil van bijna een halve kg en kippeborst met bot (denk ik)(dat krijgt ie vanavond) en vleugels gehaald. Natuurlijk geen lamsribben te verkrijgen.

En ook geen sardientje in eigen nat gevonden, allemaal in olie dus ik heb tonijn mee ;D

Amai, ik ben de makkelijkste eter in de familie ;)
*Axel*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Axel* »

::) De thunfish-test is positief >:(
Vanochtend heeft hij zijn hele bak Duck + tonijn op. Ik heb hem in geen tijden meer zo snel zijn bak weten leegmaken :o
Conclusie: Darqan is een verwend (lees: verwaand ;D) ettertje die meer afwisseling EIST of in hongerstaking gaat >:( >:( >:(

Gisterenavond heeft hij een kippeborst met bot gekregen. Meneer ruikt eerst eraan, heeft dan enige bedenktijd nodig ::) om te concluderen dat het toch een smakelijk hapje is en dan neemt hij het niet uit mijn hand hoor. Neeeeeee, ik moet het netjes voor zijn neus op de grond leggen, waarna meneer rustig de tijd neemt om het te verorberen ;D
Donald
1-ster
1-ster

Bericht door Donald »

Eigenlijk kan ik maar 1 conclusie trekken, Darqan en Donald zijn zielsverwanten. Ook Donald eet alles met smaak wanneer het maar lekker is. ( ?)
Zou het zijn omdat beide namen met een D beginnen???
Heb vanochtend ook wat vis eroverheen gedaan, serieus binnen 2 tellen was alles op en vroeg hij om meer. 8)
Het kost me wat moeite om te accepteren dat ik een verwende hond heb... ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Isabel, ik zou niet te vaak tonijn geven. Dat bevat een te hoge concentratie kwik. Sardientjes en makreel kun je gewoon in olie kopen en even voorzichtig afgieten en afspoelen. Blikjes zalm kun je ook gebruiken.
*Axel*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Axel* »

[quote="Donald"]
Eigenlijk kan ik maar 1 conclusie trekken, Darqan en Donald zijn zielsverwanten. Ook Donald eet alles met smaak wanneer het maar lekker is. ( ?)
Zou het zijn omdat beide namen met een D beginnen???
Heb vanochtend ook wat vis eroverheen gedaan, serieus binnen 2 tellen was alles op en vroeg hij om meer. 8)
Het kost me wat moeite om te accepteren dat ik een verwende hond heb... ;D

[/quote]

Ja erg he >:( Weet je, ik eet goedkoper dan mijn hond :P
*Axel*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Axel* »

[quote="Lizzy"]
Isabel, ik zou niet te vaak tonijn geven. Dat bevat een te hoge concentratie kwik. Sardientjes en makreel kun je gewoon in olie kopen en even voorzichtig afgieten en afspoelen. Blikjes zalm kun je ook gebruiken.
[/quote]

Oeps, wist ik niet. Dan ga ik gewoon sardientjes in olie kopen en afgieten... en dan eens zalm... afwisseling weet je wel ::)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

[quote="isabel debacker"]
Oeps, wist ik niet. Dan ga ik gewoon sardientjes in olie kopen en afgieten... en dan eens zalm... afwisseling weet je wel ::)
[/quote]

Jaaa, goed blijven afwisselen ;D! Je kunt best 1 keer per 2 weken wat tonijn geven, maar vaker zou ik niet doen. Misschien kun je zijn versvleesje ook nog opleuken met huttekase/cottage-cheese of een beetje yoghurt of een rauw ei, met schil, kapot laten vallen boven zijn vleesje.

Als je nou 2 keer per week vis doet en 2 keer per week ei en 3 keer per week iets van zuivel, dan denk ik dat hij dat wel leuk vindt ;D
Ohana
1-ster
1-ster

Bericht door Ohana »

En kippenborst met bot? Dat is toch ook erg slecht? Kippenbotjes splinteren toch erg?
Groetjes Marieta
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

[quote="Ohana"]
En kippenborst met bot? Dat is toch ook erg slecht? Kippenbotjes splinteren toch erg?
Groetjes Marieta
[/quote]

Nee hoor Marieta, kippenbotten RAUW splinteren niet. Dit is een wijdverspreid broodje aap verhaal. Gekookt kippenbotjes, die zijn wel gevaarlijk.
Ohana
1-ster
1-ster

Bericht door Ohana »

Oke weer iets bij geleerd!!!

Groetjes Marieta
*Axel*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Axel* »

[quote="Lizzy"]
Jaaa, goed blijven afwisselen ;D! Je kunt best 1 keer per 2 weken wat tonijn geven, maar vaker zou ik niet doen. Misschien kun je zijn versvleesje ook nog opleuken met huttekase/cottage-cheese of een beetje yoghurt of een rauw ei, met schil, kapot laten vallen boven zijn vleesje.

Als je nou 2 keer per week vis doet en 2 keer per week ei en 3 keer per week iets van zuivel, dan denk ik dat hij dat wel leuk vindt ;D
[/quote]

Ei met schil? Schaal bedoel je? Mag ie dat dan opeten?
Vanavond staat er een eendebil op het menu, aangevuld met een kippevleugeltje en dan voor morgen dan maar Duck met een eitje ::)

Mijn menu was gisteren: pizza, eergisteren pizza, de dag ervoor spagetti, want mijn diepvries moet leeg en vanavond je raadt het al: Macaroni met kaas en ham... uit de diepvries... heerlijk ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ei met schil? Schaal bedoel je? Mag ie dat dan opeten?
Vanavond staat er een eendebil op het menu, aangevuld met een kippevleugeltje en dan voor morgen dan maar Duck met een eitje ::)

Mijn menu was gisteren: pizza, eergisteren pizza, de dag ervoor spagetti, want mijn diepvries moet leeg en vanavond je raadt het al: Macaroni met kaas en ham... uit de diepvries... heerlijk ;D
[/quote]

Ja, ei met schil. En ja, dat mag hij helemaal opeten.

Je eigen menu klinkt ook goed ;D
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Ik ben nog steeds op zoek naar barf-produkten maar is gewoon zoooo moeilijk :-\
Denk net aan iets: ik zou beter een koelvriestransport barf-vlees en -bot en Mora-kroketten en bitterballen ed laten komen ipv Duck. ;D Mora is hier ook niet te verkrijgen :(
Man man man... waar ben ik toch gekropen ::)
[/quote]
Haha ja dat denken wij ook wel eens als er iets niet lukt of tegenzit ;D ;D
Gewoon geduld hebben en veel vragen,bellen en dan ineens....heb je je adressen :D
Nu nog die kroketten en bitterballen,daar zouden Jaco en ik onderhand een moord voor doen :P :P

Plaats reactie