Op zoek naar vers vlees in Vlaams Brabant Belgïe

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:Op zoek naar vers vlees in Vlaams Brabant Belgïe

julie
1-ster
1-ster

Bericht door julie »

Ja dat denk ik wel, zij gaat het zelf altijd halen in Nederland en ze zou het ook voor mij willen meebrengen. Maar de afstand tussen ons beide is ook heel groot, spijtig!
Marengo
1-ster
1-ster

Bericht door Marengo »

Ik woon in Zaventem en geef momenteel Duck aan mijn hond. Dat ga ik kopen in Stockel, in Bonheiden of in Kampenhout.
Maar het zou kunnen dat ik overschakel op Carnibest en als dat het geval zou zijn kunnen we altijd samen een grote hoeveelheid inkopen en door twee delen?
Er is nog niets zeker, maar mocht ik overschakelen laat ik je nog wel iets weten.
julie
1-ster
1-ster

Bericht door julie »

[quote="Marengo"]
Ik woon in Zaventem en geef momenteel Duck aan mijn hond. Dat ga ik kopen in Stockel, in Bonheiden of in Kampenhout.
Maar het zou kunnen dat ik overschakel op Carnibest en als dat het geval zou zijn kunnen we altijd samen een grote hoeveelheid inkopen en door twee delen?
Er is nog niets zeker, maar mocht ik overschakelen laat ik je nog wel iets weten.
[/quote]

Oh leuk! Er is nog iemand in Leefdaal en die zou ook misschien kunnen mee doen. Dan kopen we in de grootste hoeveelheid en dan kost het ons heel wat minder. Als je wil dan kan ik jou de mail doorsturen dat ik van Rene Roks heb gekregen met de prijzen.

Mijn pup komt wel pas eind 2006
Jolly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jolly »

[quote="julie"]
Oh leuk! Er is nog iemand in Leefdaal en die zou ook misschien kunnen mee doen. Dan kopen we in de grootste hoeveelheid en dan kost het ons heel wat minder. Als je wil dan kan ik jou de mail doorsturen dat ik van Rene Roks heb gekregen met de prijzen.

[/quote]

Kijk jij bent een baasje naar mijn hart, pas eind 2006 je pup krijgen, maar nu al wel stad en land afzoeken naar informatie en goede voeding .
Toppie
julie
1-ster
1-ster

Bericht door julie »

[quote="Jolly"]
Kijk jij bent een baasje naar mijn hart, pas eind 2006 je pup krijgen, maar nu al wel stad en land afzoeken naar informatie en goede voeding .
Toppie
[/quote]

;D Ik moet er beetje van blozen van het compliment!
Ik kijk er enorm naar uit en wil de hond een super leventje bieden bij ons.
Ik ben heel blij dat ik de fokker waar ik de pup ga kopen heb leren kennen, zij heeft mij het labradorforum en barfplaats leren kennen en ik heb er al enorm veel van bijgeleerd. Ik had nog nooit gehoord van vers vlees (hier in Belgïe helemaal niet zo bekend) maar nu ik erover gelezen heb, ben ik ervan overtuigd dat het veel beter en ook smakkelijker is voor de hond.
Viola
1-ster
1-ster

Bericht door Viola »

Knap dat je nu al aan t zoeken bent! ;)

Ikzelf heb na eindeloos veel zoeken naar carnibest, het ook uiteindelijk gevonden bij René Roks. Hij heeft het bij mij thuis gelevert, eerst 10 kilo om te beginnen, voor 1.75 euro per pak van 500 gr. Normaal is dit 1.60. Dus een beetje erbij voor de rit. Maar dit is wel een stuk minder als je grote hoeveelheden inkoopt!
Ik weet niet als Roks het zover brengt, maar ik meen gehoord te hebben dat er in St Willebrord of ergens ook iemand moet zitten die carnibest verkoopt.
Marengo
1-ster
1-ster

Bericht door Marengo »

[quote="julie"]

[/quote]

Je mag me altijd de prijzen doormailen. Pas eind 2006 is niet erg, ik hou Baloo zeker nog even op Duck en ga nog eens bloed laten nemen. Daarna zie ik nog wel!
Salty
3-sterren
3-sterren

Bericht door Salty »

[quote="Viola"]

Ikzelf heb na eindeloos veel zoeken naar carnibest, het ook uiteindelijk gevonden bij René Roks. Hij heeft het bij mij thuis gelevert, eerst 10 kilo om te beginnen, voor 1.75 euro per pak van 500 gr. Normaal is dit 1.60. Dus een beetje erbij voor de rit. Maar dit is wel een stuk minder als je grote hoeveelheden inkoopt!
Ik weet niet als Roks het zover brengt, maar ik meen gehoord te hebben dat er in St Willebrord of ergens ook iemand moet zitten die carnibest verkoopt.

[/quote]

Rene Roks komt volgens mij uit st willebrord
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

[quote="Salty"]
Rene Roks komt volgens mij uit st willebrord
[/quote]
Ja dat klopt ;)
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

[quote="Viola"]

[/quote]
Is het niet voordeliger om kilo verpakkingen te nemen?
In kleinere porties verdelen is niet echt een probleem,bespaart aanzienlijk ;)
julie
1-ster
1-ster

Bericht door julie »

Ja ik ga ook 1kg pakjes kopen en dan verdelen. Blijft toch een paar dagen goed in de frigo

Plaats reactie