Groetjes Rebecca
toch geen epilepsie, maar vorm hernia?
Moderator: Lizzy
Re:toch geen epilepsie, maar vorm hernia?
Groetjes Rebecca
:)Ik wilde niet te lang wachten met een afspraak Ga volgende week naar Amsterdam.
Gr. Rebecca
Gr. Rebecca
-
Timmy
De internist (men noemt hem ook wel neuroloog, maar eigenlijk is hij internist) die mijn Tim "behandeld" heeft, kom never-nooit-niet meer met zijn vingers aan mijn hond! Per defenitie zal ik dus ook nooit meer met een hond met (neurologische) problemen naar Utrecht gaan en zal ik ook nooit iemand adviseren daar naar toe te gaan. Maar dat zal wel heel persoonlijk zijn.
Er zijn genoeg goede internisten. Ik weet niet welke in Amsterdam je bedoeld, maar daar zitten ook wel een paar die weten waar ze het over hebben.
Gr.
Linda
Er zijn genoeg goede internisten. Ik weet niet welke in Amsterdam je bedoeld, maar daar zitten ook wel een paar die weten waar ze het over hebben.
Gr.
Linda
Ik doe maar een gooi.. polyneuropathie??Lupa schreef: polymo ...nog wat![]()
irma
Hallo, ik wilde even laten weten hoe het met haar is.
Ik kom net terug van Amsterdam. Ze heeft geen neurologische afwijkingen en de bloedtest van DA ontbrak alleen een test, die van een geboorteafwijking aan lever. Dit was niet zo. Conclusie: ze heeft epilepsie in de eerste vorm of zoiets. Hoe dan ook. Als ze het weer krijgt, het liefst filmen en opsturen (ter bevestiging van huidige diagnose) en aangezien ze het nu waarschijnlijk 1x per maand heeft en er erg last van heeft zal ze dan toch aan de medicijnen moeten, zodat de aanvallen niet sterker worden en ze geen verdere gevolgen ervan hoeft te ondervinden.
Erg jammer maar valt mee te leven.
Ik kom net terug van Amsterdam. Ze heeft geen neurologische afwijkingen en de bloedtest van DA ontbrak alleen een test, die van een geboorteafwijking aan lever. Dit was niet zo. Conclusie: ze heeft epilepsie in de eerste vorm of zoiets. Hoe dan ook. Als ze het weer krijgt, het liefst filmen en opsturen (ter bevestiging van huidige diagnose) en aangezien ze het nu waarschijnlijk 1x per maand heeft en er erg last van heeft zal ze dan toch aan de medicijnen moeten, zodat de aanvallen niet sterker worden en ze geen verdere gevolgen ervan hoeft te ondervinden.
Erg jammer maar valt mee te leven.
- Charlie Angel
- Moderator
Inderdaad balen zeg.
Ik hoop dat met de juiste medicijnen de aanvallen tot een minimum blijven.
Ik hoop dat met de juiste medicijnen de aanvallen tot een minimum blijven.
da's niet zo leuk te horen, ik hoop dat met medicatie de epileptie in "goede banen"te leiden is en Isis hier niet te veel last van zal hebben, sterkte!
Gr. Rebecca
Pffff, ik ben blij voor je dat je nu weet wat er aan de hand is! Veel sterkte!