Weet ook niet wat te zeggen, kan mijn verhaal over mijn dobermanteeftje wel vertellen maar daar heb je nu geen boodschap aan
Meestal sta je gewoon machteloos
Het is en blijft een verschikkelijke ziekte!
Ik wens jullie veel sterkte in de toekomst
Tsjeemig Geer
Ik weet nu even niets te zeggen en hoop toch zo dat de biopt uitwijst dat het geen lymfklierkanker is,ik ben helemaal van slag.
Sterkte voor jou Guus en Saartje
O nee he, wat verschrikkelijk Wat kan ik zeggen behalve dat ik begrijp waar je nu doorheen gaat... Afwachten is vreselijk. Ik heb me door mijn Cinderella op het internet gestort om mijn meisje in alles zo goed mogelijk bij te kunnen staan.
Saar, Geer en Guus. Ik moest eerst even uithuilen hoor en ben nog niet helemaal bij. Maar eerlijk gezecht was ik hier al beetje bang voor maar dit kwam toch weer hard aan. Laat je ons weten wat de uitslag van het biopt is. Blijf voor jullie hopen en duimen dat het mee gaat vallen en dat de lymfen ergens anders door opgezet zijn. Jullie kunnen nu door de grond zakken van elend, maar probeer er te zijn voor die lieve Saar ze heeft je nodig. Probeer deze week even je schrap te zetten want die word denk niet leuk zo veel spanningen. Weet niet wat ze bij honden kunnen doen aan deze soort kanker maar bij mensen zijn ze er ver mee dus misschien is het goed te behandelen, dat hoop ik dan maar. Hou je goed en bedenk dit het is nog nooit zo donker geweest of de zon gaat weer schijnen sterke deze week.
Lieve Geer en Guus, ik ga keihard duimen dat de klieren door iets anders zijn opgezet!!!
Oh, ik vind dit zo erg voor jullie, jij bent zo gek met je Saartje, dit is niet eerlijk
Meid, ik leef met je mee