chronische oorontsteking
Moderator: Lizzy
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re:chronische oorontsteking
En sommige honden kunnen niet goed tegen plantaardige olie, zoals zonnebloem en lijnzaadolie. Tis maar een idee ... met name lijnzaadolie schijn nog wel eens problemen te geven en dan is een voer zonder die olie wel beter. Wel goed verdragen wordt visolie of zalmolie.
Hoi Kaar!! 
Zo zie je maar wat een tips je hier weer krijgt hè?
Haha...en eigenlijk zou je dus toch aan de Barf moeten!!

Ik heb er eigenlijk niet bij stil gestaan dat er rijst in CB zit. Rijst geeft niet vaak problemen, maar blijft idd wèl een graan...
In de Bibi natuurmix zit in ieder geval géén rijst en naar mijn weten alleen visolie en geen andere olie.
Dat zou je dus ook eerst nog uit kunnen proberen als je niet echt wilt gaan barfen.
Maar ga hier maar lekker veel vragen en lezen en hopelijk kom je uiteindelijk tot de oplossing bij Nozempie!!
Succes hè?!
Haha...en eigenlijk zou je dus toch aan de Barf moeten!!
Ik heb er eigenlijk niet bij stil gestaan dat er rijst in CB zit. Rijst geeft niet vaak problemen, maar blijft idd wèl een graan...
In de Bibi natuurmix zit in ieder geval géén rijst en naar mijn weten alleen visolie en geen andere olie.
Dat zou je dus ook eerst nog uit kunnen proberen als je niet echt wilt gaan barfen.
Maar ga hier maar lekker veel vragen en lezen en hopelijk kom je uiteindelijk tot de oplossing bij Nozempie!!
Succes hè?!
Hee Marielle,Yari schreef: Hoi Kaar!!
Haha...en eigenlijk zou je dus toch aan de Barf moeten!!![]()
Succes hè?!![]()
Ja Bibi maar dan moet ik dus weer overstappen op ander voer. En waar kan ik dat dan weer makkelijk krijgen. Vond dat groene leem ook wel een interessante tip moet ik zeggen.
Maar ik weet zeker dat ik hier veel op ga steken.
Over dat barfen weet het nog niet hoor. Heb die foto's van jouw nog vers in mijn geheugen.
Zeker nog niet op BarfClub gekeken?Nozem schreef: Heb die foto's van jouw nog vers in mijn geheugen.![]()
Dat zal ik dan wel helemaal niet aan kunnen als ik het zo hoor.Lizzy schreef: Zeker nog niet op BarfClub gekeken?![]()
oww dan moet je vooral ook niet hier kijkenNozem schreef: Dat zal ik dan wel helemaal niet aan kunnen als ik het zo hoor.![]()
http://www.chaseysdagopvang.nl/vers_vlees_voeding.htm
Zegge jullie zijn toch niet een nieuwtje aan het ontgroenen he!!!!!!Jolly schreef: oww dan moet je vooral ook niet hier kijken
http://www.chaseysdagopvang.nl/vers_vlees_voeding.htm
Ik zeg toch ook dat je er Niet moet gaan kijken.Nozem schreef: Zegge jullie zijn toch niet een nieuwtje aan het ontgroenen he!!!!!!![]()
![]()
Je bent gewoon toch erg nieuwsgierig
Ik ben een vrouw logisch toch!!!!!Jolly schreef: Ik zeg toch ook dat je er Niet moet gaan kijken.
Je bent gewoon toch erg nieuwsgierig![]()
oww vrouwtje van Nozem,
op de pagina waarvan ik zei dat je vooral niet moest kijken, staat weer een mooie nette foto.
op de pagina waarvan ik zei dat je vooral niet moest kijken, staat weer een mooie nette foto.
Durf niet meer te kijken hoor!Jolly schreef: oww vrouwtje van Nozem,
Wil zometeen nog rustig inslapen.
Nozem schreef: Durf niet meer te kijken hoor!
Wil zometeen nog rustig inslapen.![]()
pfoef he schrok al.
Maarre deze foto is heel netjes hoor, net een mooi opgemaakt bord in een restaurant.
Je zou er toch trek van krijgen.Jolly schreef:Inslapen? och jee is het zo erg, oww wacht je bedoelt gewoon lekker te gaan slapen.
pfoef he schrok al.
Maarre deze foto is heel netjes hoor, net een mooi opgemaakt bord in een restaurant.![]()
toch gekekenNozem schreef: Je zou er toch trek van krijgen.![]()