MRI-uitslag

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re:CT-scan

Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Ze voeren alleen mri-scans uit op donderdag dus uit dat oogpunt valt de wachttijd wel mee. Dat neemt niet weg dat het vreselijk ver weg lijkt. Ik hoop maar dat ze wat vinden waar Maarten iets mee kan. Hij gaat overigens wel mee, ik vind dat zo onwijs super van hem. Echt petje af. Voor degene die geinteresseerd zijn hieronder het webadres www.vet-mri.nl

Het onderzoek vind plaats door mevrouw Ilse Tiemessen, heeft iemand hier ervaringen mee?

Cindy
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

pff het zit jou ook niet mee zeg.

Blijf het toppie vinden van Maarten dat hij met je meegaat ;) Ben benieuwd wat er uit de scan komt.
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

Cindy de Wolf schreef: Ze voeren alleen mri-scans uit op donderdag dus uit dat oogpunt valt de wachttijd wel mee. Dat neemt niet weg dat het vreselijk ver weg lijkt. Ik hoop maar dat ze wat vinden waar Maarten iets mee kan. Hij gaat overigens wel mee, ik vind dat zo onwijs super van hem. Echt petje af. Voor degene die geinteresseerd zijn hieronder het webadres http://www.vet-mri.nl

Het onderzoek vind plaats door mevrouw Ilse Tiemessen, heeft iemand hier ervaringen mee?

Cindy
Ja, heb met haar gewerkt in de spoedkliniek voor dieren in A'dam en een paar maanden terug heeft Erwin een patient van ons daar heen gestuurd voor MRI.

Kundig persoon (Ilse Thiemessen) zonder bla bla....
Én met de deskundige begeleiding van Maarten kan je met goed vertrouwen de route volgen voor de diagnose.

Klanten waren zeer tevreden over hoe ze behandeld waren in het centrum. Lange rit maar geen spijt ervan.

Rest mij nu alleen nog om je heel veel sterkte te wensen!
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Fido schreef: Ja, heb met haar gewerkt in de spoedkliniek voor dieren in A'dam en een paar maanden terug heeft Erwin een patient van ons daar heen gestuurd voor MRI.

Kundig persoon (Ilse Thiemessen) zonder bla bla....
Én met de deskundige begeleiding van Maarten kan je met goed vertrouwen de route volgen voor de diagnose.

Klanten waren zeer tevreden over hoe ze behandeld waren in het centrum. Lange rit maar geen spijt ervan.

Rest mij nu alleen nog om je heel veel sterkte te wensen!
Dat klinkt op zich allemaal prima, is er bij jullie patient nog wat zinnigs uitgekomen?

Jullie hebben er geen idee van hoe blij ik ben dat Maarten mee gaat. Nu weet ik wel dat wij door de jaren heen door alle ellende een iets andere relatie hebben met Maarten dan alleen maar dokter/patient maar desalniettemin ben ik hier onwijs blij mee. Hij weet wat wij willen en het geeft me zover mogelijk een vertrouwd/veilig gevoel.

Cindy
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

Cindy de Wolf schreef: Dat klinkt op zich allemaal prima, is er bij jullie patient nog wat zinnigs uitgekomen?

Cindy
Ja maar geen positief bericht. Geen therapie om de hond beter te maken. Was trouwens totaal ander geval dan dat van jou.
Wacht eerst de uitslag nu maar af en haal niet teveel dingen in je hoofd ;). Jullie doen het uiterste om een diagnose vast te stellen.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Sterkte Cindy!
Ilse Tiemesen heb ik zelf geen ervaring mee, maar zij heeft wel voor een aantal kattenfokkres echo's gedaan. Die vonden haar erg kundig maar niet altijd zo vriendeljik (wat kortaf).
Maar als Maarten meegaat, dan is het enige wat van belang is dat ze kundig is ;)
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

Cindy heel veel succes en sterkte vandaag ;)
Hopelijk word je wat wijzer ::)
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Ja ik hoop ook dat we wat wijzer worden, ik vrees echter het ergste. We rijden hier rond 12.00 weg en zullen tegen 21.00 terug zijn. Als er een uitslag komt dan zal ik het jullie laten weten. Bedankt voor de bemoedigende woorden.

Pippy hoe is het bij jou?

Cindy
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

sterkte vandaag.............
karelensiam
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door karelensiam »

veel sterkte vandaag

Ik heb vorige week voor ilse thiemessen de gasnarcose bediend endus met haar gewerkt
Ze zegt absoluut waar het op staat iets wat je positief of negatief kunt opvatten, maar is verder zeker heel kundig en geeft een duidelijke uitleg
Hans mulders zal ook aanwezig zijn waarschijnlijk, en ook hij is goed op dit gebied
Audrina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Audrina »

Sterkte vandaag Cindy.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Veel sterkte vandaag Cindy!
Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

ook ik wens je veel sterkte!!
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

karelensiam schreef: veel sterkte vandaag

Ik heb vorige week voor ilse thiemessen de gasnarcose bediend endus met haar gewerkt
Ze zegt absoluut waar het op staat iets wat je positief of negatief kunt opvatten, maar is verder zeker heel kundig en geeft een duidelijke uitleg
Hans mulders zal ook aanwezig zijn waarschijnlijk, en ook hij is goed op dit gebied
Ik vind het in dit geval heel fijn als er gezegd wordt waar het op staat, goed of slecht. Want na zo lang dokteren wil ik nu weleens weten wat het is en of er wat aan gedaan kan worden. Nou met de deskundigheid van Ilse Thiemessen, Hans Mulders en Maarten Kappen zou het er toch uit moeten komen als er wat aan gedaan kan worden.

Is het nu zo dat ze als ze van de gasnarcose af zijn ze binnen no time weer wakker zijn? Volgens mij duurt dat toch altijd wel een paar uur ???

De zenuwen hebben in ieder geval een flink feestje in mijn maag :-\

Cindy
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Ook van mij veel sterkte.

Plaats reactie